MuscleMeat

In anderhalf jaar tijd van 60 naar 84kg.

God wat ben jij een ukkel. Als iemand 24 kg in 1.5 jaar aankomt heeft ie toch gebulkt of niet. Bulken = boven onderhoud eten om zo massa aan te komen. 24 kg erbij reken ik als massa erbij. Tuurlijk mist ie nog massa, op 1.90 bij 84 kg lijk je niet buff. Dat neemt niet weg dat een progressie van 24 kg dikke prima is.

Ik zeg niet dat het niet prima is, ik zeg alleen dat het NOG beter had kunnen zijn.

24 kilo in anderhalf jaar is echt hartstikke goed. Wat loop je te zwetsen ultimategainer. 1,33 kilo per maand erbij en hij is nog steeds droog.

Ik zeg niet dat het niet prima is, ik zeg alleen dat het NOG beter had kunnen zijn.

Je moet niet zoveel denken brah.
Ot was eerst 60 kg fuuark 24 kg drogemassa in 1.5 jaar is boven gemiddeld.
En ga jij je eens inlezen wat bulken is hard c*nt.
Ipv. hem een compliment te geven ga je zeggen jaa had nog beter kunnen zijn.
**** jou gast

Haal dat zand eens uit je vagina:p.
Ik snap best dat je denkt dat het nóg beter had kunnen zijn maar dat is puur visueel ingesteld, wat alles heeft te maken met zijn lengte.

Prima prestatie mede-recovering skeleton, nu op naar de 90kg.

Lekker bezig naamgenoot

Goed bezig hoor! Ben benieuwd hoelang je dit tempo van progressie kan vasthouden...
Succes met het behalen van je doelen!

Hallo vrienden en vriendinnetjes,

Hier een transformatie foto before/after van wat ik in anderhalf jaar tijd heb bereikt:

2lnjq1h.png

Natuurlijk ben ik hier nog lang niet tevreden mee, en probeer ik nog zoveel mogelijk spiermassa aan te komen.

http://www.youtube.com/watch?v=KL4HuUgPkAc

Prachtig jongen!!!!! Vooral met jouw lengte. En laat je niet gek maken door de bulk verhalen.....het enige wat je daarmee bereikt is je stofwisseling naar de klote..... Met een vet percentage van 13/14 kan je prima gespierd/atletisch worden.

Gewoon zorgen dat je geen honger krijg want dan eet je te weinig:)

Goede progressie op die lengte !!! Gewoon blijven gaan ;-d !

Puik resultaat man, kan je trots op zijn!

Aah oke, ik had de lengte even over het hoofd gezien.
Goed gedaan gast :thumb:

zieke progressie op die lengte vriend! ik weet hoe lastig het is ;)

Als lange iemand moet je meer eten en duurt het langer om er ''gevuld'' uit te zien. iemand van 170 ziet er op 80 kilo aardig buff uit terwijl je op 194 op 80 kilo er niet eens buff uit ziet, dus het duurt wel langer. En hoezo bulken? hij is 24 kg aangekomen met veel droge massa, niks mis mee als je t mij vraagt.

ot: goede vooruitgang

iemand die 80kg weegt op 1,70m met 10/12% vet is minstens 2/3 jaar bezig. iemand die 1,90m is haald de 90kg ook snel, maar ot was begin pic nog niet zo oud hij was denk ik 1,85m in de eerste pic.

weet niet hoe sommige hier denken maar 24kg gain
is niet 24kg droge massa...
Misschien kilotje of 8 spier massa

ga zo door!

Oke en 95-100 kg is nog te weinig, je haalt makkelijk 110-115.

Met een hoog VP misschien. Of iedereen heeft zware botten op DBB.
Mijn lengte is bijna het zelfde maar de gewichten die elke keer genoemd worden zitten echt zoveel boven wat ik zelf weeg en komen qua fysiek niet overeen maar goed.

OP goede progressie! Ken het probleem van de lengte

mooi resultaten al man,
wou datk ook zo hard kon, 1 men schema maar is aan werken ;( lol

wajoo 24 kg ! dat is heel veel.
en ik al trots wezen op wat ik er bij had geplakt ;p

• Topic Starter Topic Starter
iemand die 80kg weegt op 1,70m met 10/12% vet is minstens 2/3 jaar bezig. iemand die 1,90m is haald de 90kg ook snel, maar ot was begin pic nog niet zo oud hij was denk ik 1,85m in de eerste pic.

weet niet hoe sommige hier denken maar 24kg gain
is niet 24kg droge massa...
Misschien kilotje of 8 spier massa

ga zo door!

mooi resultaten al man,
wou datk ook zo hard kon, 1 men schema maar is aan werken ;( lol

wajoo 24 kg ! dat is heel veel.
en ik al trots wezen op wat ik er bij had geplakt ;p

zieke progressie op die lengte vriend! ik weet hoe lastig het is ;)

Bedankt voor alle positieve reacties! En nee ik ben niet in de lengte gegroeid, misschien één centimeter maar niet meer.

Bedankt voor alle positieve reacties! En nee ik ben niet in de lengte gegroeid, misschien één centimeter maar niet meer.
Ik denk dat je in de lengte toch wel wat bent gegroeid hoor, op de 'after'-foto komt je gezicht al ver boven de spiegel terwijl in de eerste foto je er nog volledig opstaat :D

OT: nice resultaat man! 24kg is veel maar op jouw lengte moet er idd nog wat bij. Maar eens je genoeg massa hebt lijkt het nog eens zo bruut met jouw lengte :D

Heel goed resultaat, wat loopt iedereen toch altijd te zeiken.

Terug
Naar boven