Fitness Seller

In anderhalf jaar tijd van 60 naar 84kg.

Sorry als ik zo naar je foto's kijk geloof ik niets van je gewicht. Me trainingsmaatje is 1.92 en die weegt 75KG en die is "buffer" dan jij. Ik schat in dat je begin 70 zit en niet die zogenaamde 84kg.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry als ik zo naar je foto's kijk geloof ik niets van je gewicht. Me trainingsmaatje is 1.92 en die weegt 75KG en die is "buffer" dan jij. Ik schat in dat je begin 70 zit en niet die zogenaamde 84kg.

Nee , nee , nee , nee.... Het begint al met me maatje daar gaat het fout?????? Ben je zelf 1,90+?? Ik weeg er nu 109 op een nuchtere maag in de ochtend. 84 kilo op 1,90+ is echt niet denderend veel. (no offence gewoon blijven door bulken kerel;)). Als je 75 kilo weegt op 1,92 dan ben je vel over been.

I can confirm, trainen zelfde gym. Hij was eerst opper ecto. Weegschaal geeft het toch echt aan.

Nee , nee , nee , nee.... Het begint al met me maatje daar gaat het fout?????? Ben je zelf 1,90+?? Ik weeg er nu 109 op een nuchtere maag in de ochtend. 84 kilo op 1,90+ is echt niet denderend veel. (no offence gewoon blijven door bulken kerel;)). Als je 75 kilo weegt op 1,92 dan ben je vel over been.

Als je kijkt onder mijn foto zie je toch echt dat ik andere stats heb en dat dit echt niet over mij gaat.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

I can confirm, trainen zelfde gym. Hij was eerst opper ecto. Weegschaal geeft het toch echt aan.

oke :thumbs:

OT: Heb je nog andere foto's met andere poses wellicht? :)

dit is erg dom in de bodybuilding wereld. Om mensen met elkaar te vergelijken, iedereen is immers anders.

of traint je maatje geen benen?

Goed gedaan TS. Ziet er stukken beter uit nu. 24kg in iets meer dan in een jaar is echt netjes. Wat zijn je lifts?

dit is erg dom in de bodybuilding wereld. Om mensen met elkaar te vergelijken, iedereen is immers anders.

of traint je maatje geen benen?

Goed gedaan TS. Ziet er stukken beter uit nu. 24kg in iets meer dan in een jaar is echt netjes. Wat zijn je lifts?

TS is een troll en niemand heeft dit door. :rolleyes: Die 24kg zie je niet eens en toch is het een knappe prestatie... :D Ga zijn post geschiedenis checken en je zult zien dat dit een nepaccount is om te trollen.

Jean heb jij poep in je ogen?

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Bedankt man!
5x5 80kg BP ( met een klein beetje hulp )
Squats max twee setjes van 100kg, 8 reps. ( normaal gewoon 4x8 80-90 )
4x8 90kg DL

Jean heb jij poep in je ogen?

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Bedankt man!
5x5 80kg BP ( met een klein beetje hulp )
Squats max twee setjes van 100kg, 8 reps. ( normaal gewoon 4x8 80-90 )
4x8 90kg DL

Sorry dat ik je in twijfel trek, zou je wellicht nog wat meer foto's kunnen posten met goede poses?

Niet echt onder de indruk om eerlijk tezijn. In anderhalfjaar had je meer kunnen bereiken als je had gebulkt. Spieropbouw is niet ideaal als je op een laag vet % wilt blijven. Mijn advies voor meer massa: gaan bulken. Verder zie je wel duidelijk verschil.

Snap dat niet he, iemand van 1.94 tov van 1.70 moet kneitersveel meer massa aanzetten om dezelfde look te behalen.
Je snapt toch wel dat als je 1.94 je niet opeens 2x zoveel meer testosteron in je systeem hebt om massa aan te zetten.

TS is een troll en niemand heeft dit door. :rolleyes: Die 24kg zie je niet eens en toch is het een knappe prestatie... :D Ga zijn post geschiedenis checken en je zult zien dat dit een nepaccount is om te trollen.

Ts is inderdaad een troll, heb net zijn post geschiedenis gechecked..
Mensen die op 10% staan schat hij op 20%, dat soort dingen..

Wat een smeerlap is OP.

Dikke poepstampers. Dat trollen heeft toch helemaal niks met mijn topic te maken?

Laatst bewerkt:
Knap zeg..

Wat heb je allemaal gegeten? Shakes?
Ik doe zoveel moeite ervoor en blijf hangen op me gewicht.
Ik was 62,2 kg in augustus 2012 en augustus 2013 74kg. Nu blijf ik continu hangen..

Vreet me eigen 'n ongeluk.

Knap zeg..

Ik was 62,2 kg in augustus 2012 en augustus 2013 74kg. Nu blijf ik continu hangen..

Maak een voedingsschema

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Dikke poepstampers. Dat trollen heeft toch helemaal niks met mijn topic te maken?

Nee maar je moet niet verwachten dat je topic dan serieus genomen wordt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maak een voedingsschema

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Nee maar je moet niet verwachten dat je topic dan serieus genomen wordt.

Dutchbodybuilding wordt over het algemeen toch niet serieus genomen. Maar bedankt voor je bijdrage.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Knap zeg..

Ik heb mezelf eerlijk gezegd niet echt aan een voedingsschema gehouden. Om de twee uur kleine porties benuttigen.

Nee zo'n Pipo als jou wordt niet serieus genomen nee

Ga maar gewoon weg falende hatende stinktroll.

Terug
Naar boven