Jean Leon
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry als ik zo naar je foto's kijk geloof ik niets van je gewicht. Me trainingsmaatje is 1.92 en die weegt 75KG en die is "buffer" dan jij. Ik schat in dat je begin 70 zit en niet die zogenaamde 84kg.

Ben je zelf 1,90+?? Ik weeg er nu 109 op een nuchtere maag in de ochtend. 84 kilo op 1,90+ is echt niet denderend veel. (no offence gewoon blijven door bulken kerel
). Als je 75 kilo weegt op 1,92 dan ben je vel over been.Forever bulking.
Sorry als ik zo naar je foto's kijk geloof ik niets van je gewicht. Me trainingsmaatje is 1.92 en die weegt 75KG en die is "buffer" dan jij. Ik schat in dat je begin 70 zit en niet die zogenaamde 84kg.
Nee , nee , nee , nee.... Het begint al met me maatje daar gaat het foutBen je zelf 1,90+?? Ik weeg er nu 109 op een nuchtere maag in de ochtend. 84 kilo op 1,90+ is echt niet denderend veel. (no offence gewoon blijven door bulken kerel
). Als je 75 kilo weegt op 1,92 dan ben je vel over been.

I can confirm, trainen zelfde gym. Hij was eerst opper ecto. Weegschaal geeft het toch echt aan.

dit is erg dom in de bodybuilding wereld. Om mensen met elkaar te vergelijken, iedereen is immers anders.
of traint je maatje geen benen?
Goed gedaan TS. Ziet er stukken beter uit nu. 24kg in iets meer dan in een jaar is echt netjes. Wat zijn je lifts?
Die 24kg zie je niet eens en toch is het een knappe prestatie...
Ga zijn post geschiedenis checken en je zult zien dat dit een nepaccount is om te trollen.Goed gedaan TS. Ziet er stukken beter uit nu. 24kg in iets meer dan in een jaar is echt netjes. Wat zijn je lifts?
Jean heb jij poep in je ogen?
---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------
Bedankt man!
5x5 80kg BP ( met een klein beetje hulp )
Squats max twee setjes van 100kg, 8 reps. ( normaal gewoon 4x8 80-90 )
4x8 90kg DL
Niet echt onder de indruk om eerlijk tezijn. In anderhalfjaar had je meer kunnen bereiken als je had gebulkt. Spieropbouw is niet ideaal als je op een laag vet % wilt blijven. Mijn advies voor meer massa: gaan bulken. Verder zie je wel duidelijk verschil.
TS is een troll en niemand heeft dit door.Die 24kg zie je niet eens en toch is het een knappe prestatie...
Ga zijn post geschiedenis checken en je zult zien dat dit een nepaccount is om te trollen.
Knap zeg..
Wat heb je allemaal gegeten? Shakes?
Ik doe zoveel moeite ervoor en blijf hangen op me gewicht.
Ik was 62,2 kg in augustus 2012 en augustus 2013 74kg. Nu blijf ik continu hangen..
Vreet me eigen 'n ongeluk.
Dikke poepstampers. Dat trollen heeft toch helemaal niks met mijn topic te maken?
Maak een voedingsschema
---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
Nee maar je moet niet verwachten dat je topic dan serieus genomen wordt.
Knap zeg..
Wat heb je allemaal gegeten? Shakes?
Ik doe zoveel moeite ervoor en blijf hangen op me gewicht.
Ik was 62,2 kg in augustus 2012 en augustus 2013 74kg. Nu blijf ik continu hangen..
Vreet me eigen 'n ongeluk.