MuscleMeat

In anderhalf jaar tijd van 60 naar 84kg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je in de lengte toch wel wat bent gegroeid hoor, op de 'after'-foto komt je gezicht al ver boven de spiegel terwijl in de eerste foto je er nog volledig opstaat :D

OT: nice resultaat man! 24kg is veel maar op jouw lengte moet er idd nog wat bij. Maar eens je genoeg massa hebt lijkt het nog eens zo bruut met jouw lengte :D

Haha bedankt man. En nee zijn twee verschillende spiegels en ik neem een compleet andere houding aan.

Prachtig jongen!!!!! Vooral met jouw lengte. En laat je niet gek maken door de bulk verhalen.....het enige wat je daarmee bereikt is je stofwisseling naar de klote..... Met een vet percentage van 13/14 kan je prima gespierd/atletisch worden.

Gewoon zorgen dat je geen honger krijg want dan eet je te weinig:)

Gewoon bulken hoor.... Niet te hoog in VP natuurlijk (tussen de 10 en 14/15 ong) En CLEAN bulken , fijn voedsel schematje maken. En zoveel mogelijk proberen kwa voeding en training. Kijk wat het beste bij jou past.(waar je het beste op gained). Hoezo zou je stofwisseling naar de klote gaan? ???

Vind het knap dat je nog zo droog staat, je zult wel flink gelet moeten hebben op wat je precies at dan?

Laatst bewerkt:
****ing Goed!

Ik wilde net zeggen, je bent nog steeds droog... Je was hiervoor ook wel erg mager dus met goed eten kon je een aardige stap maken.. Maar dat betekend ook dat je daar niet zo goed in was ;)

Bedenk je ook dat sneller groeien helemaal niet zo goed voor je lichaam is... Je moet ook de tijd nemen om soepel/lenig te blijven en niet krom te trekken :p

Als je nu een volgende stap wil maken zou je een keer kunnen bulken (eind van de zomer natuurlijk ;)), dan ga je weer zo smak omhoog. Maar nogmaals, chapeau

Ben je ook zo'n 10cm gegroeid in die tijd?

Goed bezig man, doe zo verder :)
24kg is een mooie prestatie :thumbs:

Ik denk dat je in de lengte toch wel wat bent gegroeid hoor, op de 'after'-foto komt je gezicht al ver boven de spiegel terwijl in de eerste foto je er nog volledig opstaat :D

OT: nice resultaat man! 24kg is veel maar op jouw lengte moet er idd nog wat bij. Maar eens je genoeg massa hebt lijkt het nog eens zo bruut met jouw lengte :D

Je weet dat dat een andere spiegel is hé mong**l

Het is ook niet alsof het niet overduidelijk een andere spiegel is. Wat een afgunst hier zeg.

zeer nette progressie als je het mij vraagt. Verschil is zeer duidelijk aanwezig :)

Bedankt boys. ;)

Prima resultaat, je bent van ver gekomen. I know that feel om zo mager te beginnen. Wat zijn je krachtstats trouwens?

Goed bezig man, ervoor was je echt auschwitz-mode.
Blijven eten en liften, je mag gerust wat hoger in BF gaan ook, je staat nog steeds goed droog.

Je hebt je lengte niet mee kerel(wat betreft snel buffed lijken), dat is erg lastig zeker omdat je ecto was. Maar 24kg in deze tijd is echt wel goed hoor, keep on going!

Prima resultaat, je bent van ver gekomen. I know that feel om zo mager te beginnen. Wat zijn je krachtstats trouwens?

5x5 80kg BP ( met een klein beetje hulp )
Squats max twee setjes van 100kg, 8 reps. ( normaal gewoon 4x8 80-90 )
4x8 90kg DL

Wat lullen mensen over dat hij nu moet bulken? Hoe denk je dat je 24kg aankomt? Door onder onderhoud te gaan eten ofzo? Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.

Heel goed resultaat, wat loopt iedereen toch altijd te zeiken.

Wat lullen mensen over dat hij nu moet bulken? Hoe denk je dat je 24kg aankomt? Door onder onderhoud te gaan eten ofzo? Gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent.

Oke je hebt je punt gemaakt.

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

5x5 80kg BP ( met een klein beetje hulp )
Squats max twee setjes van 100kg, 8 reps. ( normaal gewoon 4x8 80-90 )
4x8 90kg DL

Prima stats, DL is wel je zwakste oefening. Ben je daarmee pas net begonnen?

Oke je hebt je punt gemaakt.

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Prima stats, DL is wel je zwakste oefening. Ben je daarmee pas net begonnen?

Nee deadlift pak ik iets minder zwaar, form > weight.

Terug
Naar boven