AndroidHealthClinic

in hoeverre kan ik groot worden?

nozem

Novice
Waardering
0
beste leden,

mijn naam is Yordi 19 jaar oud. 1.88 m en 72 Kg ( maar ) sinds kort ben ik gaan fitnessen, om stuk breder/gespierder te worden. Ben het namelijk zat om als magere heijn rond te lopen :P.
maar nu is mijn vraag. Kan ik wel degelijk gespierd worden met dit lichaam? dan bedoel ik best groot niet extreem wel wel dat je goed in je shirt zit. want ik heb het idee dat mijn genetic zeer slecht is. Mijn spieren zijn erg kort.
Verder eet ik niet maar vreet ik. brinta, brood voro het leven kipfilet, kwark enz. maar kom niet aan echt frustrerend.
wat denken jullie. hier een foto van de voorkant. Je zult je gelijk al opvallen lelijke aanhechting van de borstspieren.

16gk8zq.jpg

met vriendelijke groet,

Yordi

Ja ook jij kan met de juiste instelling zeer gespierd worden.

Zelfs binnen een maand of 3 zou je al behoorlijk vooruitgang moeten zien als je echt goed eet en traint. Post anders even je voedingsschema en trainingsschema in de daarvoor bedoelde secties.

• Topic Starter Topic Starter
hartelijk dank voor je reactie misschien wel handig te vermelden train nu 2 maanden full body 3 keer in de week.
zou binnekort mijn schema's neerzetten

Als je elke dag weer 6 goede maaltijden eet, goed rust en keihard traint kan ik je verzekeren dat je na een aantal jaren een flink beest kan zijn.

Misschien een goed voorbeeld, Ik begon iets meer dan een jaar geleden op ongeveer hetzelfde gewicht als wat jij nu hebt. Lengte is ook ongeveer hetzelfde. Weeg nu inmiddels 92 kg.

Misschien een goed voorbeeld, Ik begon iets meer dan een jaar geleden op ongeveer hetzelfde gewicht als wat jij nu hebt. Lengte is ook ongeveer hetzelfde. Weeg nu inmiddels 92 kg.

Dat is niet niks. Maar ik heb wel erg korte spieren ook de biceps en triceps zijn erg kort. als ik ze span ziet het er echt als een bal uit. weet niet in hoeverre dit nog mee kan spelen?

nachtrust is meestal 8 a 9 uur slaap per nacht

Aan je aanhechtingen van je spieren kan je toch niks veranderen. Gewoon een heel pak (spier)massa erop en je zal er een stuk beter/gezonder uitzien imo. Succes.

Laatst bewerkt:
iedereen kan groot worden!!

Om jezelf te motiveren moet je maar eens door de galleries van DBB bladeren of naar het foto topic (waar ook before-after topic aanwezig is).

Dan zul je zien dat de kleinste ecto's ook groot(er) zijn geworden!;)

Ik ken zoveel voorbeelden van mensen die zo zijn begonnen als jij en binnen een jaar 10kg aan zijn gekomen, pure spiermassa. Het duurt meestal wel even voor je lichaam doorheeft wat er moet gebeuren, maar als je gewoon genoeg eet (liever teveel dan te weinig, en dan wel het gezonde spul uiteraard), en keihard traint dan komt het goed. En met keihard trainen bedoel ik dat de laatste herhalingen van je setjes echt niet meer kunnen, en je je schema's altijd uittraint, koppie erbij houden en doorgaan.

ook jij kan groot worden
zoek anders eens foto's op van Jay Cutler toen hij jong was
hij was vroeger mager, nu is hij een massa-monster

want ik heb het idee dat mijn genetic zeer slecht is. Mijn spieren zijn erg kort

Wat bedoel je hier mee?

want ik heb het idee dat mijn genetic zeer slecht is. Mijn spieren zijn erg kort

Wat bedoel je hier mee?

ja ik bedoel er eigenlijk mee dat ik het idee heb dat mijn genen niet echt mee zitten in spierbouw. meer zo'n marathon loper bouw als het waren.
of zeg ik hier iets geks? ja sorry ben nieuw in deze wereld van fitness dus weet nog niet zo veel. Lees hier regelmatig even op het forum

je bedoeld een "kleine" spierbal, hoog op je arm en kort?
dat komt gewoon omdat je em nog niet zo lang traint. komt vanzelf

Heel groot, afhankelijk van wat je doet.

Korte en lange spieren bestaan niet. Je hebt massa of je hebt het niet

Ook jij kan breed worden gozer. Gewoon volhouden. :) Je bent misschien geen beer van je eigen, maar dat is de minderheid hier niet.

bedankt allemaal voor jullie reacties:) motiveerd me !!

Dude, op jouw leeftijd woog ik ook precies 72kg en dat bij 1.90m lengte..
Zoals al gezegd kan je door GOED te eten, GOED te trainen en GOED te rusten heel ver komen!

Terug
Naar boven