nozem
Novice
- Waardering
- 0
beste leden,
mijn naam is Yordi 19 jaar oud. 1.88 m en 72 Kg ( maar ) sinds kort ben ik gaan fitnessen, om stuk breder/gespierder te worden. Ben het namelijk zat om als magere heijn rond te lopen
.
maar nu is mijn vraag. Kan ik wel degelijk gespierd worden met dit lichaam? dan bedoel ik best groot niet extreem wel wel dat je goed in je shirt zit. want ik heb het idee dat mijn genetic zeer slecht is. Mijn spieren zijn erg kort.
Verder eet ik niet maar vreet ik. brinta, brood voro het leven kipfilet, kwark enz. maar kom niet aan echt frustrerend.
wat denken jullie. hier een foto van de voorkant. Je zult je gelijk al opvallen lelijke aanhechting van de borstspieren.
met vriendelijke groet,
Yordi
mijn naam is Yordi 19 jaar oud. 1.88 m en 72 Kg ( maar ) sinds kort ben ik gaan fitnessen, om stuk breder/gespierder te worden. Ben het namelijk zat om als magere heijn rond te lopen
.maar nu is mijn vraag. Kan ik wel degelijk gespierd worden met dit lichaam? dan bedoel ik best groot niet extreem wel wel dat je goed in je shirt zit. want ik heb het idee dat mijn genetic zeer slecht is. Mijn spieren zijn erg kort.
Verder eet ik niet maar vreet ik. brinta, brood voro het leven kipfilet, kwark enz. maar kom niet aan echt frustrerend.
wat denken jullie. hier een foto van de voorkant. Je zult je gelijk al opvallen lelijke aanhechting van de borstspieren.
met vriendelijke groet,
Yordi

Je bent misschien geen beer van je eigen, maar dat is de minderheid hier niet.