Gottardi Exp
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ook jij kan met de juiste instelling zeer gespierd worden.
Zelfs binnen een maand of 3 zou je al behoorlijk vooruitgang moeten zien als je echt goed eet en traint. Post anders even je voedingsschema en trainingsschema in de daarvoor bedoelde secties.
laat je ook niet ontmoedigen door wat andere mensen zeggen. Ik krijg ook alsmaar te horen dat ik de genetics niet heb of dat ik gewoon niet groot zal worden, dat geeft me alleen maar kracht om het tegendeel te bewijzen 
sorry voor spuit11.....
ook als je spieren dikke worden vult het wat meer, dus zal de ruimte tussen je borst iets minder groot worden.

Helaas. Te zien aan de positie van je navel, zul jij nooit groter worden dan dit. Als ik erg positief ben, komt er 5kg bij in de komende jaren.
Ja, dat was een grapje. De positie van de navel onthult niet iemand's slechte genetics.
Iedereen kan gespierd worden, eet gewoon veel meer, train harder, geen alcohol, minimaal 8u per nacht rust.
maar leuk bedacht
had voor ik begon ongeveer dezelfde lichaamsbouw, zoals de meeste hier zeggen gewoon goed eten, trainen en rust maar wat ik nog belangrijker vind is hou er plezier in om te trainen, denk dat dat het belangrijkste is.