XXL Nutrition

in hoeverre kan ik groot worden?

Je hebt zeker potentieel imo, maar je zal goed moeten eten.

Ja ook jij kan met de juiste instelling zeer gespierd worden.

Zelfs binnen een maand of 3 zou je al behoorlijk vooruitgang moeten zien als je echt goed eet en traint. Post anders even je voedingsschema en trainingsschema in de daarvoor bedoelde secties.

hij is vrij lang dus vooruitgang zul je niet snel zien.

Ik heb ongeveer hetzelfde postuur als jij hebt, zie het als een meerjarenplan en wees gewoon streng voor jezelf wat eten betreft, dat is nog t lastigst voor ons omdat we zoveel moeten eten. voor de rest goed trainen en slapen maar dat wist je al

een beest word je vanzelf dude :D laat je ook niet ontmoedigen door wat andere mensen zeggen. Ik krijg ook alsmaar te horen dat ik de genetics niet heb of dat ik gewoon niet groot zal worden, dat geeft me alleen maar kracht om het tegendeel te bewijzen :P

hoe gespierd je kan worden is voor iedereen anders een vuist regel is je lengte in cm minus 90 dat is de max vetvrije masssa die je natural kan krijgen je bent 188cm dus 188-90 =98 kilo vetvrije massa laten we zeggen dat je vet mass 10 procent is 98:100x10=9.8 kilo totaalgewicht zou dus 98+10kilo =108 kilo dat is niet niks maar nogmaals het is een vuistregel het kan met en paar kilo s vershilllen

Gewoon vreten en trainen, met, in het begin, vooral, de, nadruk op, vreten.

Voor dat je groot wordt, moet je klein zijn.

Weer een slimme opmerking van Karel

• Topic Starter Topic Starter
bedankt jongens voor jullie reacties:). Ik ga mijn best doen;)

Inderdaad, iedereen kan groot worden !

Een 14 tal maanden geleden woog ik nog maar 52 kg door stress, en dacht ook dat ik niet groter kon worden, ben toen veel op dit forum aan het lezen geweest om een train en voedings scheme in elkaar te zetten en weeg hierdoor ondertussen 69 kg.

Mijn motto:
Iedereen kan groeien!

weet een goed voedingsschema

weet een goede voedingsschema wat je ook kan afwisselen met andere producten zoals ei-eiwitten in de ochtend erbij als Lunch blikje tonijn op waterbasis met groene salade en in de avond pasta of bruine rijst(zilvervliesrijst) met kipfilet of steak.

kijk op www.bodyenfitshop.nl

sorry voor spuit11.....
het belangrijkste is dat je goed eet/rust/traint(duh) en het allerbelangrijkste, wees consitent, dus niet 1 maand trainen en dan 1 maand niet omdat je geen zin hebt of omdat het druk is met school...
altijd zorgen dat je kunt trainen en begrijp goed dat je lichaam niet in 1 jaar af is, maar dat het wel een jaar of 3 kan duren voordat je tevreden in de spiegel kunt kijken
ook als je spieren dikke worden vult het wat meer, dus zal de ruimte tussen je borst iets minder groot worden.

sorry voor spuit11.....
ook als je spieren dikke worden vult het wat meer, dus zal de ruimte tussen je borst iets minder groot worden.

dat vind ik goed te horen:)

ja klopt train nu 3 keer in de week fullbody en krijg goede bergeleiding alleen het eten valt me zwaar de nachtrust heb ik wel voldoende 8 a 9 uur. Nee ben zeker gemotiveerd!. Vind het heerlijk om te trainen het gevoel dat je lichaam helemaal kapot gaat. Klinkt misschien gek maar geniet ervan :P

bedankt voor je reactie

Ik was voorheen ook nooit echt gespierd ofzo.
En een jaar later met ongeveer een 9 maanden eten ben ik van 67 naar 80 gegaan. Ik heb in de tussen tijd 1x 5 kilo verloren dus ik raad aan altijd goed te blijven eten en trainen, door je dip heen en hoppa!

Vroeger was ik vel over bot, nu heb ik zichtbare spieren en het valt mensen ook op:)
Let wel! Je wil altijd groter worden... toen ik op 80kg kwam vond iedereen mij groot(voor skinny man begrippen^^) maar ik vond dat niet en ben gaan streven voor 85kg. Dus 't blijft doorgaan.

Gegroet!

lange smalle bouw, maar je hebt gewoon een normaal gezond gewicht. geduld hebben enja sommigen zijn genetisch voor spierwinst wat minder. maar jij kan zo te zien echt wel groot worden.

3x in de week fullbody.? In jou geval zie ik daar het nut niet van in aangezien je daar bij ook meer callorieen verbrand.! Verdeel je oefeningen over drie of vier dagen. Eet meer (evt inc weightgainer!) en train maximaal.

Helaas. Te zien aan de positie van je navel, zul jij nooit groter worden dan dit. Als ik erg positief ben, komt er 5kg bij in de komende jaren.

Ja, dat was een grapje. De positie van de navel onthult niet iemand's slechte genetics.
Iedereen kan gespierd worden, eet gewoon veel meer, train harder, geen alcohol, minimaal 8u per nacht rust.

Ja, dat was een grapje. De positie van de navel onthult niet iemand's slechte genetics.
Iedereen kan gespierd worden, eet gewoon veel meer, train harder, geen alcohol, minimaal 8u per nacht rust.

haha dacht al wat is dit nou voor een klare onzin:) maar leuk bedacht;)

had voor ik begon ongeveer dezelfde lichaamsbouw, zoals de meeste hier zeggen gewoon goed eten, trainen en rust maar wat ik nog belangrijker vind is hou er plezier in om te trainen, denk dat dat het belangrijkste is.

had voor ik begon ongeveer dezelfde lichaamsbouw, zoals de meeste hier zeggen gewoon goed eten, trainen en rust maar wat ik nog belangrijker vind is hou er plezier in om te trainen, denk dat dat het belangrijkste is.

precies!
als motivatie kun je gebruiken, de vooruitgang in de spiegel/weegschaal/kracht
maak er een soort mini spelletjes van

Terug
Naar boven