Fitness Seller

In je eentje drinken thuis, wie doet het?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.273
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Ben donderdagavond nog maar uitgeweest en heb vnv geen zin om naar een café te gaan aangezien er anders niets te doen is in de buurt en ik geen caféganger ben. Ben dus nu weer wat van die voorgemaakte ready to serve cocktails aan het drinken van smirnoff en bacardi terwijl ik wat muziek beluister, en vroeg mij af wie dit hier nog wel eens doet. Zijn er hier dbb'rs die bv graag eens zitten tv te kijken met bv een fles whisky naast zich en zich zeer langzaam wat dronken drinken? (al dan niet met vriendin die niet drinkt) Dus alleen drinken, wie doet het en wat vinden jullie ervan.

nogal zielig lijkt me, maar goed, zo lang het geen gewoonte wordt is er niets erg aan? ??? :D

ik drink wel soms alleen in
maar dat komt omdat ik altijd alles op laatste moment doe . zodat ik zo fresh mogelijk aankom bij de club :P

zie niet echt het nut in van thuis drinken als je niet uitgaat

Hou het eigenlijk altijd bij 1 á 2 glazen

Heerlijk toch af en toe met een goed drankje en een dikke sigaar onderuit te zakken, moet zeker kunnen!

af en toe moet kunnen toch?

:joint: , maar drink eigenlijk nooit alleen... Zou er heel , heel occasioneel een pintje bijdrinken als ik het in huis heb, maar dat komt eigenlijk bijna niet voor.

In me eentje niet, met zijn 2e wel.
:fa:

Ik begin er niet mee, de kans op verslaving vind ik voor mezelf te groot :)

elke dag nak ik die bierrie sowieso

2c84.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Af en toe een paar bodempjes whisky al dan niet met een dikke sigaar, met mn vriendinnetje langs me die niet drinkt maar echt zat drinken niet

een paar keer gedaan vroeger. Maar als ik dan dronken in spiegel keek, kreeg ik onwijs zelfmedelijden

Als ik thuis kom van school ofzo pak ik wel eens een paar biertjes of wijntjes. Maar ga thuis niet coma zuipe

Tuurlijk, biertje wordt niet minder lekker als je hem alleen drinkt.

Drink zowiezo bijna niet meer, zie het nut er niet van in, en vind een glaasje fris net zo lekker.
Alleen af en toe een lekker wijntje in een restaurant bij het eten, thats it for me.

Terug
Naar boven