MuscleMeat

In je eentje drinken thuis, wie doet het?

:roflol:

Vind het persoonlijk wel iets hebben eig om eens alleen voor de tv rustig te drinken tot je normaal (niet overdreven) dronken bent. Heb het nog niet zo vaak gedaan maar ga het regelmatiger doen nu ik niet elke week meer uitga. Anders drink ik ook altijd op voorhand thuis voordat ik ergens naartoe ga, dus waarom dan niet gewoon als ik thuis blijf.

Spoort drank wel bij het medicijngebruik wat jij doet ivm je geestesziekte?

• Topic Starter Topic Starter
Spoort drank wel bij het medicijngebruik wat jij doet ivm je geestesziekte?

Ik neem alleen maar 30mg seroxat dagelijks, en dat versterkt de werking van alcohol niet.. Neem wel vaak benzo's met alcohol, en snap eig niet waarom dat zo afgeraden wordt. Enige nadeel is dat je er wat extra moe van kan worden, maar is maar vanaf 2mg dat (of iig hoe ik het ervaar).

Laatst bewerkt:
Ik neem alleen maar 30mg seroxat, en dat versterkt de werking van alcohol niet.. Neem wel vaak benzo's met alcohol, en snap eig niet waarom dat zo afgeraden wordt. Enige nadeel is dat je er wat extra moe van kan worden, maar is maar vanaf 2mg dat (of iig hoe ik het ervaar).

benzo's alleen = zelfmoord praktisch onmogelijk
benzo's + alcohol gaat al stukken makkelijker. Je zal nog steeds een hele hoop moeten nemen, maar het gaat wel.

Ik nam vroeger ook vaak benzo's met alcohol. Heb je gewoon minder van de middelen voor nodig voor hetzelfde effect.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 23:09 ----------

Vind ik wel erg ver gaan om eerlijk te zijn :p

Heb je 't gevoel alsof je al verslaafd bent of ben je nog in de ontkenningsfase? :P

Hoe oud ben jij ? < 15 ?

Nee echt zuipen nooit, hoogstens een biertje voor de smaak. Drink sowieso weinig,gained veel lekkerder.

18de halve liter wegnakken en straks nog sociaal formeel gelul. Nu interesseert het me "gelukkig" niet meer - kijken wat de ander daarvan denkt.

Iets meer VP maar redelijk op gewicht en in de spiegel valt het ook mee.

Deed het vroeger wel eens nu doe ik het zelden.

Ik vind persoonlijk zuipen alleen leuk met vrienden en met uitgaan, Ik drink haast nooit maar als ik drink wil ik ook wel flink het effect voelen want vind drank niet echt lekker een biertje is lekker maar bier achter elkaar door drinken zoals veel maten doen vind ik niet echt lekker.

Ik drink een keer in de 2 maanden wat met vrienden maar rook elk weekend wel wat jointjes weg met vrienden, Ik voel me de volgende dag ook nooit lekker na drank denk dat het daar aan ligt.

Maar met vakantie is het gewoon bijna elke dag volop zuipen:p maarjah hoor er ook bij denk ik.

Ik vind persoonlijk zuipen alleen leuk met vrienden en met uitgaan, Ik drink haast nooit maar als ik drink wil ik ook wel flink het effect voelen want vind drank niet echt lekker een biertje is lekker maar bier achter elkaar door drinken zoals veel maten doen vind ik niet echt lekker.

Ik drink een keer in de 2 maanden wat met vrienden maar rook elk weekend wel wat jointjes weg met vrienden, Ik voel me de volgende dag ook nooit lekker na drank denk dat het daar aan ligt.

Maar met vakantie is het gewoon bijna elke dag volop zuipen:p maarjah hoor er ook bij denk ik.

Nu ben ik erachter gekomen jonge, jouw stats kloppen niet!

vodkaaaa nomnomnomn

nooit, vanaf dat ik licht beneveld ben ga ik toch sowieso willen uitgaan.

Ik heb het ook weleens geprobeerd, maar alleen thuis zat zijn is echt niets aan.
coke, xtc en alle andere drugs dat kan je vele gemakkelijker alleen thuis doen. Alcohol is alleen maar leuk in een sociale omgeving.

Drink vaak op zaterdagavond in in m'n eentje thuis, voor ik naar vrienden ga.. :)

Af en toe een paar bodempjes whisky al dan niet met een dikke sigaar, met mn vriendinnetje langs me die niet drinkt maar echt zat drinken niet
+1

Lamzuipen op je eentje, waar is daar het nut van?
Zuip je lam met je vrienden, ga het zwijn uithangen, probeer wat grieten te scoren,... ipv naar lady gaga te luisteren terwijl jy jezelf verdrinkt in de alcool en de tonen van slechte muziek.
Of nodig vriend(inn)en uit naar je huis en zuip je dan lam.

Meestal sweekends een biertje of glas whiskey voor het slapen gaan, echter nu ik on ben ben ik daar maar mee gekapt.

ericR doet het ook wel eens voor zover ik weet:)

Echt zuipen, niet al te vaak (<1 keer per jaar). Wat cocktails bouwen of een goede rum of ander soort gedestilleerd drinken doe ik wel regelmatig alleen. Mijn vriendin drinkt amper en een heel weekend op water alleen is ook weer wat saai natuurlijk.

Terug
Naar boven