Vipo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 150
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind het persoonlijk wel iets hebben eig om eens alleen voor de tv rustig te drinken tot je normaal (niet overdreven) dronken bent. Heb het nog niet zo vaak gedaan maar ga het regelmatiger doen nu ik niet elke week meer uitga. Anders drink ik ook altijd op voorhand thuis voordat ik ergens naartoe ga, dus waarom dan niet gewoon als ik thuis blijf.
Pff met vrienden, met vrouw, met ouweheer, alleen. I don't care. Als ik zin in een borrel heb pak ik er 1. Of nog wat meer.
Trek nu mijn 4e flesje open, wilde eigenlijk nog naar de kroeg, maar besloten om niet te gaan. Dus hierna misschien nog 2 flessen bier en dan duik ik lekker het bedje in![]()

Hoezo zou alleen drinken zielig zijn, je drinkt toch omdat je het lekker vind en niet omdat er groepsdruk is? :')
.
Ja hoor en soms ook een snuifje, heerlijk ontspannen naar muziek luisteren

Vind ik wel erg ver gaan om eerlijk te zijn
Heb je 't gevoel alsof je al verslaafd bent of ben je nog in de ontkenningsfase?![]()
ik zit nu ook thuis en kan niet weg omdat me dochter bij me is.......maar echt lam zuipen nee dat niet, ik stop wel na 3 glazen ofzo