XXL Nutrition

In je eentje drinken thuis, wie doet het?

20 halve liters per dag - ja dus.

Gisteren nog uitgeweest overigens, maar in je eentje drinken is ook "gezellig".

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2c84.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Vind het persoonlijk wel iets hebben eig om eens alleen voor de tv rustig te drinken tot je normaal (niet overdreven) dronken bent. Heb het nog niet zo vaak gedaan maar ga het regelmatiger doen nu ik niet elke week meer uitga. Anders drink ik ook altijd op voorhand thuis voordat ik ergens naartoe ga, dus waarom dan niet gewoon als ik thuis blijf.

:roflol:

Vind het persoonlijk wel iets hebben eig om eens alleen voor de tv rustig te drinken tot je normaal (niet overdreven) dronken bent. Heb het nog niet zo vaak gedaan maar ga het regelmatiger doen nu ik niet elke week meer uitga. Anders drink ik ook altijd op voorhand thuis voordat ik ergens naartoe ga, dus waarom dan niet gewoon als ik thuis blijf.

Jij bent echt een rare hè, Corleoné?!

Pff met vrienden, met vrouw, met ouweheer, alleen. I don't care. Als ik zin in een borrel heb pak ik er 1. Of nog wat meer.
Trek nu mijn 4e flesje open, wilde eigenlijk nog naar de kroeg, maar besloten om niet te gaan. Dus hierna misschien nog 2 flessen bier en dan duik ik lekker het bedje in:D

Soms heb ik geen zin om bij vrienden in te drinken. Zit nu ook aan de whiskey en ben alleen, vertrek zo meteen om te gaan stappen.

Laatst nog wezen kingsen met wat vrienden en een paar flessen whiskey in het midden. Voor hun liep het flink verkeerd af, ben dus tegenwoordig alleen aan het drinken zodat die andere niet KO gaan. Stelletje pussies!

Hoezo zou alleen drinken zielig zijn, je drinkt toch omdat je het lekker vind en niet omdat er groepsdruk is? :')

Zelf drink in in de zomer wel thuis een pilsje in de tuin als 't lekker weer is, en af en toe als ik niet uitga maar een filmpje thuis kijk pak ik graag een (speciaal) biertje. Maar echt zuipen in me eentje doe ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
Jij bent echt een rare hè, Corleoné?!

Haha, don't know, maar heb ik wel al vaker gehoord.

Pff met vrienden, met vrouw, met ouweheer, alleen. I don't care. Als ik zin in een borrel heb pak ik er 1. Of nog wat meer.
Trek nu mijn 4e flesje open, wilde eigenlijk nog naar de kroeg, maar besloten om niet te gaan. Dus hierna misschien nog 2 flessen bier en dan duik ik lekker het bedje in:D

:bow::bow::bow:

Hoezo zou alleen drinken zielig zijn, je drinkt toch omdat je het lekker vind en niet omdat er groepsdruk is? :')
.

+++

biertje op zn tijd pakken

Ja hoor en soms ook een snuifje, heerlijk ontspannen naar muziek luisteren

waarom niet als je alleen bent, vantijd is het wel eens leuk na een lange week werken, even een paar biertjes om de stress weg te drinken en gewoon superrelaxed naar tv te kijken

ericR doet het ook wel eens voor zover ik weet:)

ik zit nu ook thuis en kan niet weg omdat me dochter bij me is.......maar echt lam zuipen nee dat niet, ik stop wel na 3 glazen ofzo

tienermoedersss

ja man en ze word in december 3 ;)......

Terug
Naar boven