XXL Nutrition

In je eentje drinken thuis, wie doet het?

Ik drink zelden of nooit.

En voor-drinken bij het uitgaan is echt niet nodig bij mij.
Ben snel dronken maar helaas ook snel terug nuchter.
Is zeer goedkoop dus als ik uitga :D 3-4 wodka redbulls en het is al om zeep.

Ik kon er als tiener beter tegen lijkt het :D Zoiets moet je onderhouden denk ik..

Zoals ik al zei ik drink zelden of nooit , en als ik drink is het met vrienden 1keer in de 2maanden.

Lekker boeiend. Als je zin hebt in een drankje dan pak je dat toch gewoon. Ik zie het punt niet waarom je geen drankje zou kunnen nemen waneer je alleen bent.

sereotype idee verder. Alcahol = wiet=genotsmiddel een middel dat je perceptie en gevoelsleven veranderd en over het algemeen als prettig ervaren word door mensen. Waarom zou je niet in je eentje mogen drinken? Weet nu al zeker dat het overgrote deel van de posters vind dat het een klein beetje zielig is om in je eentje te drinken, ook l heb ik de replies niet gelezen. Is het ook zielig om een jointje te roken in je eentje?

sereotype idee verder. Alcahol = wiet=genotsmiddel een middel dat je perceptie en gevoelsleven veranderd en over het algemeen als prettig ervaren word door mensen. Waarom zou je niet in je eentje mogen drinken? Weet nu al zeker dat het overgrote deel van de posters vind dat het een klein beetje zielig is om in je eentje te drinken, ook l heb ik de replies niet gelezen. Is het ook zielig om een jointje te roken in je eentje?

lekker een paar glazen pakken terwijl je een filmpje kijkt op de bank thuis. moet kunnen op zn tijd

Waaom reageer je zo defensief terwijl niemand zei dat het niet mocht, door dit soort posts lopen topics vaak uit de hand. TS heeft het over in je eentje zat worden, niet over die paar biertjes bij de film of dat wijntje na het eten

Terug
Naar boven