XXL Nutrition

In je eentje drinken thuis, wie doet het?

topic gaat de goede kant op

Af en toe wel eens. Goeie Duvel of wat rum moet kunnen.

amaretto met ijs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik drink nooit, maar zit wel vaak alleen thuis omdat ik dronken mensen haat... eigenlijk haat ik alle mensen...

forever-alone-guy-painting.jpg

not srs

Ik drink nooit als ik alleen ben, vind ik geen zak aan, wat heeft 't ook voor nut, zo k*t voel ik me niet.

Veel gedaan! Met vrienden op teamspeak / skype beetje gamen ondertussen baco'tje erbij. Tot ik niks meer raak schoot.

Nu drink ik haast niks meer en komt de gains en VP wel ten goede.

Drink eigenlijk nooit. Ben redelijk hyper van mezelf en drank maakt me alleen maar duf. 2 red bull en ik stuiter de hele avond overal heen.

Als ik echt last van m'n rug/schouders heb en ik toch nergens meer heen hoef, neem ik wel eens een paar flinke slokken van m'n vriend J. Daniels. Werkt prima.

beetje sneu, ga dan gwn met een vriend/vriendin samen chillen

Nooit gedaan, maar wat niet is kan nog komen... :roflol:

nooit gedaan

sinds 2 weken helemaal met alcohol gestopt, dronk laatste jaartje nog maar een paar glazen op een stapavond, verder niet.. maar zag nut er niet meer van in. Even kijken hoe dit bevalt :)

Zo'n comment dat jij maakte kan alleen maar van iemand komen dat nog niets heeft meegemaakt in het leven of er amper iets vanaf weet. Dus oftewel ben je <15 oftewel een 40 year old virgin.

Nogmaals, haal die plank weg voor je kop. Ik maakte duidelijk toch een geintje, of zaten er niet genoeg emoticons achter voor je?

'Christ. '' Niets heeft meegemaakt '' :roflol:
Idd, drugs gebruik is de nr.1 levenservaring die je moet hebben beleefd.

Zelden, alleen wanneer ik na een bob avond thuis kom en er nog wat leuks op tv is.

ik drink wel soms alleen in
maar dat komt omdat ik altijd alles op laatste moment doe . zodat ik zo fresh mogelijk aankom bij de club :P

zie niet echt het nut in van thuis drinken als je niet uitgaat

ken dit hah, grooste reden dat ik geen drank dronk zaterdagavonds( nu geen elke dag meer:P)

Terug
Naar boven