XXL Nutrition

In je eentje drinken thuis, wie doet het?

• Topic Starter Topic Starter
+1

Lamzuipen op je eentje, waar is daar het nut van?
Zuip je lam met je vrienden, ga het zwijn uithangen, probeer wat grieten te scoren,... ipv naar lady gaga te luisteren terwijl jy jezelf verdrinkt in de alcool en de tonen van slechte muziek.
Of nodig vriend(inn)en uit naar je huis en zuip je dan lam.

:roflol:

Echt helemaal lamzuipen alleen doe ik nu ook niet, maar gewoon tot ik het goed voel, redelijk tot goed aangeschoten ben. Alleen wat drinken terwijl ik een film bekijk doe ik gewoon ook een keer graag, zelfs soms liever dan naar een vriend of op café te gaan en de hele tijd te praten.

Als ik toevallig allen thuis ben, en het is weekend, dan pak ik gewoon (meer dan) een biertje.

neen, ik werk.

nee, maar soms tijdens het leren wel een biertje erbij

ik drink bijna enkel als ik thuis ben, in het uitgaan altijd niet alcoholisch, ik ben altijd met de auto en ik wil het niet riskeren om tegengehouden te worden en mijn rijbewijs kwijt te zijn, ik moet nogal veel met de auto doen

thuis drink ik regelmatig een paar glazen whisky of wijn voor de tv, nooit tot ik lam ben, dat wel, maar ik drink liever dan dat ik weer slaappillen moet nemen

Vroeger wel is gedaan werd altijd erg snel dronken,
maar ik drink geen druppel meer (Alcohol) :)

doe het nu met een glas melk/water.......:cool:

Is meer om hun eigen onzekerheid in te dekken.

Mwah dat weet ik niet zeker, zijn gewoon me maten die het raar vinden. Trainen allemaal wel, maar zijn iet heel serieus en letten ook niet op voeding, ik wel en dan vinden ze het raar dat je niet drinkt. Maja als je drinkt kan je ook wel stoppen met voeding en trainen...

Mwah dat weet ik niet zeker, zijn gewoon me maten die het raar vinden. Trainen allemaal wel, maar zijn iet heel serieus en letten ook niet op voeding, ik wel en dan vinden ze het raar dat je niet drinkt. Maja als je drinkt kan je ook wel stoppen met voeding en trainen...

What a load of crap.

Je moet af en toe ook gewoon kunnen genieten. Alcohol belemmert je spiergroei en kracht niet.

Als je proff BB'er bent dan is het wat anders, maar trainen en een goed voedingsschema kun je prima combineren met een paar glazen whiskey op een zaterdag avond.

Respect voor als je je hele leven voor 100% omgooit voor alleen deze sport, maar moet je niet van iedereen verwachten.

What a load of crap.

Je moet af en toe ook gewoon kunnen genieten. Alcohol belemmert je spiergroei en kracht niet.

Alcohol is katabool, is gewoon een feit. Dus belemmert wel degelijk.

Als je proff BB'er bent dan is het wat anders, maar trainen en een goed voedingsschema kun je prima combineren met een paar glazen whiskey op een zaterdag avond.

En de volgende dag ben je niet fit en eet je k*t...

Respect voor als je je hele leven voor 100% omgooit voor alleen deze sport, maar moet je niet van iedereen verwachten.
Ik gooi me leven niet 100% om en verwacht van niemand maar ook iets.

..

Omdat ik drugs gebruik te ver vind gaan, ben ik <15 jaar? Zegt meer over jou dan over mij.

En die laatste zin was gewoon een geintje. Haal die plank weg voor je kop.

Zo'n comment dat jij maakte kan alleen maar van iemand komen dat nog niets heeft meegemaakt in het leven of er amper iets vanaf weet. Dus oftewel ben je <15 oftewel een 40 year old virgin.

Nee, nooit gedaan en ben het ook niet van plan.

Terug
Naar boven