AndroidHealthClinic

in slaap vallen en denken

mikeo26

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
1.793
Lengte
1m81
Massa
117kg
Hey
.heeft iemand hier tips om in slaap te vallen..

Ik heb sowieso last van dat ik heel veel denk overdag.
En kan savonds altijd moeilijk in slaap komen.

Ben nu ook ****ing moe maar slapen lukt niet.
.sluit me ogen en denk bijv aan slapen. Dan springt me gedachte ineens naar dat ik bij de ah collis laat vallen. Dan speelt er ineens een liedje in me hoofd af, vervolgens zie ik een remlicht voor me.. En noem maar op het blijft maar doorgaan en vind het niet relaxt..

Ben vanaf 5 uur op vandaag. Tot 12 gewerkt. Gesport nog dus zou wel verwachten dat ik zo zou moeten kunnen slapen aangezien ik net in de auto al echt moe was.

Hey
.heeft iemand hier tips om in slaap te vallen..

Ik heb sowieso last van dat ik heel veel denk overdag.
En kan savonds altijd moeilijk in slaap komen.

Ben nu ook ****ing moe maar slapen lukt niet.
.sluit me ogen en denk bijv aan slapen. Dan springt me gedachte ineens naar dat ik bij de ah collis laat vallen. Dan speelt er ineens een liedje in me hoofd af, vervolgens zie ik een remlicht voor me.. En noem maar op het blijft maar doorgaan en vind het niet relaxt..

Ben vanaf 5 uur op vandaag. Tot 12 gewerkt. Gesport nog dus zou wel verwachten dat ik zo zou moeten kunnen slapen aangezien ik net in de auto al echt moe was.
Warme melk met anijs werd me vroegah altijd voorgeschoteld.
Beetje alcohol werkt ook wel toch?

Edit:
Heb jij niet dat als je zo weinig slaapt dat je dan echt niet meer helder kan denken?
Heb is een paar weekjes geprobeerd om 1 uur te slapen iedere keer en dan om 7 uur eruit, maar na een dag of 4 kan ik dan echt alleen nog de simpelste dingen in mn hoofd oplossen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
I dont know precies man. Maar er komen hele tijd situaties in mn hoofd afgespeeld.
Heb wel eens dat ik met opdrachten. Heel simpel dat ik weet hoe het moet maar me gedachte er niet toe kan zrtten..

Vanacht heb ik 5 uur geslapen. Morgen moet in om 7 op. En in het weeke d als ik de wekker niet zet blijf ik wel easy tot vier uur liggen maar dan moetik er van mezelf echt uit.

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

I dont know precies man. Maar er komen hele tijd situaties in mn hoofd afgespeeld.
Heb wel eens dat ik met opdrachten. Heel simpel dat ik weet hoe het moet maar me gedachte er niet toe kan zrtten..

Vanacht heb ik 5 uur geslapen. Morgen moet in om 7 op. En in het weeke d als ik de wekker niet zet blijf ik wel easy tot vier uur liggen maar dan moetik er van mezelf echt uit.

Same here :) Zet me meestal over mn slaap heen en dan kan ik nu niet meer slapen.
Kan er straks ook echt niet uit.. Weet verder ook niet waarvan je slaap krijgt, melatonine werkt alleen om lekker en diep te slapen.

Wiet roken? ja klinkt stom, al helemaal op een bb forum, maar zorgt ervoor dat je iig niet meer droomt (en ook dat je wat rustiger bent voor je gaat slapen). Ook wordt je er sowieso slaperig van. Nu zeg ik niet dat je elke dag knettestoned naar bed mag gaan, maar een beetje kan geen kwaad.. Dit allemaal natuurlijk mits je g1 tegenstander bent van blowen natuurlijk.

Als het op langere termijn door blijft gaan, moet je toch eens gaan kijken waar het vandaan komt en of er geen diepere psychische oorzaak is:)

succes, sweet dreams (no homo)

Mikeo26, ik slaap ook al jaren k*t, probeer eens melatonine uit. :)

Zal die middelen straks thuis eens opzoeken.
Wiet roken doe ik al vanaf me 14e. Maar laatste half jaar heel minimaal maar. Alleen in het weekend

Ik heb precies hetzelfde. Ik ga liggen en wil slapen en voor ik het weet hoor ik een liedje in m'n hoofd afspelen, vervolgens zie ik mezelf op het strand een vlieger oplaten en 2 seconden daarna zie ik een blik ananas voor me. Gewoon puur random shit. Ik probeer nu telkens een half uur voor slapen gaan mezelf voor te bereiden op slapen door telkens te denken: Ik ga zo lekker slapen. Zodra ik dan in bed lig probeer ik 1 houding aan te nemen en zo blijf ik dan liggen. Ik denk dan helemaal nergens aan en ben relatief snel vertrokken, het lijkt dus te helpen.

Muziek luisteren werkt voor mij over het algemeen prima. als ik erg onrustig ben en echt niet in slaap kom doet een audio-book wonderen.

Iets ontspannends doen waarbij je niet hoeft na te denken voor het slapen gaan. Ga lezen in een donkere ruimte met een klein lichtje, of even tv kijken. Hou het wel zo donker mogelijk in je kamer want licht remt de aanmaakt van melatonine.

Klein glaasje sterke drank helpt heel goed, maar dat is niet echt verantwoord natuurlijk.. en zeker niet als je het regelmatig neemt.

Succes iig!

Zal allebei dieropa eens rustig gaan proberen.

Heb daar ook heel lang last van gehad dat ik uren en uren lag te denken. Toen gaf iemand mij gewoon de tip om heel simpel te denken dat je nergens aan denkt. Hielp voor mij vanaf de eerste keer dat k t probeerde.

gewoon niet bewegen en nergens aan denken en binnen 10-15 min slaap je al

ik kan alleen maar in slaap vallen als ik tv kijk, vooral bij rustige series zoals de X-Files enzo

Terug
Naar boven