MuscleMeat

in slaap vallen en denken

Masturberen, masturberen wie zijn best doet kan het leren, niet te vlug niet te traag naar omhoog en naar omlaag ...

heb ik al zovaak gedacht :P

maar ik denk overdag ook altijd aan van alles hele dag door :roflol:

overdag denk ik bijna aan niets , ik ben gewoon een l**ghoofd , zal wel wat met IQ te maken hebben denk ik :o
en als ik in de avond naar een liedje eluister ja dan zit het wel in mijn hoofd voor een tijdje
succes met je zoektocht , je vindt wel een manier:p

Heb het zelf ook een beetje.

Ik wou stoppen met wiet roken maar lukt gewoon niet.

Het is te lekker voor het slapen is er een vervanger voor wiet?

Hmm ik dacht dat jullie met "denken" bedoelde nadenken over problemen maar blijkbaar denken jullie gewoon aan willekeurige dingen ?

Ik val ook bijna altijd gelijk in slaap nergens problemen mee. Ik heb wel is met oud en nieuw gehad dat ik totaal niet in slaap kwam. Super vaag dan is het vijf uur 's nachts oid, hele dag gewerkt en 's nachts gefeest en een aardig biertje op en dan lig je in je bed de hele tijd te trippen dat er overal om je heen knallen zijn en denken dat er mensen in je kamer zijn en dergelijke. Leek haast wel of ik aan het hallucineren was maar kon totaal niet slapen.

Ik lees zelf bijna altijd voor het slapen gewoon in bed een boek voor een kwartiertje/half uurtje. Brengt je gedachten tot rust.

Wat je ook kan proberen is een soort van mediteren.
gewoon heel rustig in- en uitademen:
6 seconden diep inademen door je neus(echt tellen in je hoofd en heel bewust de lucht door je neus en luchtpijp voelen gaan en je longen voelen vullen)
2 seconden vast houden ( en die druk in je longen voelen)
en dan 8 seconden lang door je neus helemaal uitademen ( en weer die lucht voelen stromen).
Op die manier concentreer je je helemaal op het ademen/tellen/luchtstroom en dan maak je je hoofd ook rustig.

Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde. Ik ga liggen en wil slapen en voor ik het weet hoor ik een liedje in m'n hoofd afspelen, vervolgens zie ik mezelf op het strand een vlieger oplaten en 2 seconden daarna zie ik een blik ananas voor me.

:roflol:

gewoon niet bewegen en nergens aan denken en binnen 10-15 min slaap je al

Niet dus :( Heb beetje tzelfde, lag vanacht om 3:15 op bed, dacht dat ik nog redelijk moe was ook. Beetje liggen draaien tot ik lekker lag en vervolgens zo rustig mogelijk blijven. Op een gegeven moment moest ik pissen en toen was t 4:15. Daarna nog heel lang wakker gelegen, weet niet tot hoelaat omdat ik express niet steeds op mn telefoon ga zitten koekeloeren.

ik kan alleen maar in slaap vallen als ik tv kijk, vooral bij rustige series zoals de X-Files enzo

Volgens mij verschilt dit heel erg per persoon. Ik merk bijvoorbeeld dat ik van gamen niet echt chill in slaap val. Komen dan teveel prikkels op me af ofzo, kan me voorstellen dat tv-kijken net zo'n effect kan hebben op mensen (ook afhankelijk van wat je kijkt natuurlijk).

Hmm ik dacht dat jullie met "denken" bedoelde nadenken over problemen maar blijkbaar denken jullie gewoon aan willekeurige dingen ?

Nou, het blik ananas was al genoemd. Moest vanacht ineens denken aan een SOA-test, nou als je je voorstelt hoe zo'n wattestaafje in je leuter verdwijnt dan kan je t slapen ook wel vergeten kan ik je vertellen...

Heb bij de apotheek valeriaanextract pilletjes gehaald (45mg). Vanavond ga ik ze niet testen omdat ik uit ga en niet thuis slaap (ga niet met pillen slepen) maar zal eens vertellen wat mn bevindingen zijn. Kan ze helaas niet gebruiken ter vervanging van gevarieerde voeding volgens de bijsluiter :sad:

Probeer geitjes te tellen die over een hek springen i.p.v. schaapjes.

Het gaat de laatste tijd weer zo slecht met mijn in slaap komen. Ik hoor nu ook gewoon liedjes die ik overdag heb gehoord tot in detail. Ik kan de hele tekst en melodie terughalen terwijl ik het misschien 1x gehoord heb. Ik denk aan wat ik de dag er na ga doen, wat ik heb gedaan en over random dingen weer. Zo'n hekel aan. Ik wil gvd PITTEN

Lees een boek zit je gelijk met je gedachte ergens anders en je steekt er wat van op

Het gaat de laatste tijd weer zo slecht met mijn in slaap komen. Ik hoor nu ook gewoon liedjes die ik overdag heb gehoord tot in detail. Ik kan de hele tekst en melodie terughalen terwijl ik het misschien 1x gehoord heb. Ik denk aan wat ik de dag er na ga doen, wat ik heb gedaan en over random dingen weer. Zo'n hekel aan. Ik wil gvd PITTEN

je wordt bestuurd

Terug
Naar boven