domiqo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Warme melk met anijs werd me vroegah altijd voorgeschoteld.
Beetje alcohol werkt ook wel toch?
Edit:
Heb jij niet dat als je zo weinig slaapt dat je dan echt niet meer helder kan denken?
Heb is een paar weekjes geprobeerd om 1 uur te slapen iedere keer en dan om 7 uur eruit, maar na een dag of 4 kan ik dan echt alleen nog de simpelste dingen in mn hoofd oplossen.
Heb daar ook heel lang last van gehad dat ik uren en uren lag te denken. Toen gaf iemand mij gewoon de tip om heel simpel te denken dat je nergens aan denkt. Hielp voor mij vanaf de eerste keer dat k t probeerde.

werkt echt).Mikeo26, ik slaap ook al jaren k*t, probeer eens melatonine uit.![]()
Idd, neem ook bijna elke dat een halve tot een mg, word ik rustig van. Kan ook goed van doorslapen ervan, kom anders elke 2u wakker.
Zodra mn hoofd de kussen raakt slaap ik binnen 5 min max. Geen muziek, boek lezen of wat dan ook nodig.Heb ik ook vaak last van, wil je slapen maar komt er telkens weer allerlei vage shit voorbij.
Fappen werkt bij mij ook niet
Sinds ik student ben is me slaapritme verdoet.

Leer om die gedachtes niet meer te krijgen want die houden je wakker. Dus concentreer je op je adem. Wanneer je die gedachtes krijgt observeer ze , maar neem er geen deel aan als je begrijpt wat ik bedoel. Observeer ze en focus je daarna weer op je adem. En probeer ook niet te veel te veranderen van positie in je bed.
Tranxene is beter.
Voor mikeo:
Neem je veel Caffeine houdende supps?
Ben je verlieft?
Ruk je weleens?