MuscleMeat

In the zone - Alex Moonen

Wat een balk. Leuk fillmpje en goede prestatie!

damn lex! ik begrijp nu wat je bedoeld... fakking vet ! die balk... t*ring hij !

vette graffiti trouwens bij die deadlift !

Ik zie je morgen??

groet xxx

Lots of restecpa

Dikke prestatie man. Proficiat!

die balk! ik zat echt te bedenken wat je daarmee moest doen :o echt een brute omgeving trouwens daar! zo hoort het! gefeliciteerd met je 1e plek. je bent pas 26 dus sterkste man van nederland ga jij zeker worden in de toekomst!
hoe heet dat nummer trouwens wat je hoort bij dat filmpje? klinkt vet

Laatst bewerkt:
Heel vet man, echt super om in zo een omgeving te trainen!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel jongens voor de positieve reacties. Die balk was idd een ziekmaker, maar daardoor extra mooi om hem te duwen. Het publiek was echt sportief, iedereen was voor hun een favorite en werd dan ook aangemoedigd. De roestige omgeving maakte voor mij het plaatje compleet en werkte als extra stimulans.

Het liedje onder dat nummer is "seizure of power - marylin manson" soundtrack van resident evil. Werkt erg goed voor mij!

Gefeliciteerd lex! Well done

Jarno en Simon kunnen hun borst nat maken. :D
Vet gedaan man.

sie kennen wieder proteine essen jaaaa

Congratz!

Proficiat Alex! Goed sterk man!

Hahaha Lex, gelie buiging aan het einde van die stones run.

Goede sfeer daar :thumb:

Ja Janssen dat was een mooie buiging. Blijf jij nu maar twee dagen thuis om eindelijk van die verkoudheid af te komen. Het is nu eenmaal niet anders!

Deze week kan ik maar 3 dagen trainen, dus dan maar drie keer hard er tegen aan. Het weekend staat een familie weekendje op het programma:o

Overhead 9-3-2010

MP
10*40
10*60
5*80
5*100
3*120
3*130

Loglift
5*100
5*120
3*3*140

Axle clean& Press
1*110/120/130/140/150 (press is easy, clean met 150 mag echt een stuk beter)

One hand dumbbell Press (met legdrive)
3*70
4*70
3*70
4*70

Presses steeds vanaf schouder, zonder neer te leggen dus. Gewoon gegaan totdat de schouder leeg was. Vandaar het vreemde aantal reps. Alleen rechts gepressed omdat dit voor links nog te zwaar is. Had een lichter gewicht kunnen pakken voor links, maar niet gedaan...

Deze training wat minder sets gedaan, hierdoor meer juice voor meerdere oefeningen. Voelt goed!

Clean met een 150 axle is ook verdomde zwaar. Wel een continental toch? (dus met stop op de buik)

Clean met een 150 axle is ook verdomde zwaar. Wel een continental toch? (dus met stop op de buik)

Haha, ja idd! Dat zou een zieke grip zijn! Maar goed, laten we zeggen dat het met wat meer oefening soepeler gaat verlopen!

Over grip overigens. In Engeland kwam ik een gast tegen die echt een zieke grip heeft. Hij nam de axle deadlift 300kg zonder straps. Schijnt met 180kg timbers te lopen en een deadlift hold van 220 kilo per hand.

Haha, ja idd! Dat zou een zieke grip zijn! Maar goed, laten we zeggen dat het met wat meer oefening soepeler gaat verlopen!

Over grip overigens. In Engeland kwam ik een gast tegen die echt een zieke grip heeft. Hij nam de axle deadlift 300kg zonder straps. Schijnt met 180kg timbers te lopen en een deadlift hold van 220 kilo per hand.

:eek: haha ziekelijk gewoon. Ik heb ooit eens 180 kg timbers zonder straps uitgetild maar kon er niet mee lopen gleden meteen weg.

Nice one Alex! :thumbs:

Terug
Naar boven