rock666
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Damn, da's mooi!
Hey Lex, heb 24-25 april gewoon vrij, dus ik kom alsnog naar de FIBO om jou voor de volle 200% te steunen. Dikke kus Maurice.
Over een kleine twee weken heb ik de eer deel te mogen nemen aan de FIBO strongman competitie. Ik ben er keihard voor aan het trainen maar ik verwacht er qua prestatie niet zo heel veel van. De andere deelnemers zijn die jongens die ik normaal alleen op YouTube,TV of DVD zie. Mijn doel is gewoon eens te komen kijken op dit niveau, de eer die ik krijg waarde geven. Met deelnemers als Koklayev, Katona, Hollands, Wildauer Ortmayer en onze enige echte Jimmy kom ik toch echt in de "big-boys-categorie" terecht.
De onderdelen liegen er ook niet om:
-Boom op max
-Bavarian Stone-lift (nog nooit gedaan)
-Circus Dumbbell op hh (85kg)
-Yoke medley
-Frame carry
-Car-deadlift (ik hoop dat ik de beweging goed krijg, 1 keer gedaan en vond het toen erg vreemd)
Maar goed ik zal vechten voor wat ik waard ben en ieder moment genieten dat ik daar sta!

Gaaf big strong Limbobeertje!![]()
Boom zie ik je internationaal nog geen gek figuur slaan hoor. Wat duw je nu? zo'n 155-160kg?
Circus dumbbell kun je goed trainen, veel legdrive en hopakee. Je bent sterk overhead, dus ook op dit odd ga je punten pakken.
Yoke zal voor jou ook nie zo'n issue zijn, je hebt een oersterke core, dus.
Die cardeadlift en bavarian stonelift zul je idd op je af moeten laten komen, zal spannend worden.
Weet je Alex ik zie jou daar nog best wat leuks presteren. Ga het iig in me agenda noteren en mocht ik wat spaarzame tijd over hebben kom ik je supporteren. Maar iets zegt me dat half Limburg daar sowieso al aanwezig zal zijn.... hihi.![]()