AndroidHealthClinic

In the zone - Alex Moonen

Ouderwets getraind bij de chef zie ik. Ben je morgen erbij, heb wel wat mentale ondersteuning en een klap in mijn nek nodig morgen ben ik bang. Ik begin om vijf uur.

Groet Maurice.

Waarom geen 20 meter huh?

Veel beter;)

• Topic Starter Topic Starter
Maurice: ik zwaffel er morgen op los!

Gijs: b*ch!! Voor 20 meter zou ik door de muur heen moeten!

Ik had al zo'n vermoeden:D

Gijs blijft the drillmeister.

Fijne training Alex, ziet er goed uit! 8 flips met Hellebrand zn tire is best pittig!

Gisteren benen en vandaag deload / doorbloeden:

Frontsquat (supersets piramide)

2*5*20
2*5*40
2*5*60
2*5*80
2*5*100
2*5*120
2*5*140
2*5*150

Verder geen oefeningen meer gedaan uit tijdnood (deadline proefwerken nakijken:()

(Niet zwaarder gegaan omdat er niets in de rug zat, zenuwstelsel nog niet hersteld na zware Yoke training van 2 dagen ervoor)

Deload

bicep curls met dumbbell 18-28kg, LPD, Seated rows, schuine chest press, pushdowns en arm curls

Nu een dagje rusten want ik wil er zondag met de belgische collega's flink tegenaan!

Over een kleine twee weken heb ik de eer deel te mogen nemen aan de FIBO strongman competitie. Ik ben er keihard voor aan het trainen maar ik verwacht er qua prestatie niet zo heel veel van. De andere deelnemers zijn die jongens die ik normaal alleen op YouTube,TV of DVD zie. Mijn doel is gewoon eens te komen kijken op dit niveau, de eer die ik krijg waarde geven. Met deelnemers als Koklayev, Katona, Hollands, Wildauer Ortmayer en onze enige echte Jimmy kom ik toch echt in de "big-boys-categorie" terecht.

De onderdelen liegen er ook niet om:
-Boom op max
-Bavarian Stone-lift (nog nooit gedaan)
-Circus Dumbbell op hh (85kg)
-Yoke medley
-Frame carry
-Car-deadlift (ik hoop dat ik de beweging goed krijg, 1 keer gedaan en vond het toen erg vreemd)

Maar goed ik zal vechten voor wat ik waard ben en ieder moment genieten dat ik daar sta!

Wordt een mooie wedstrijd Alex!

Die bavarian stone lift is tricky, want je moet een handle haast vanaf voethoogte vastpakken en dan zo hoog mogelijk tillen. Misschien het beste te oefenen om vanuit een verhoging dat duckwalkding van Jules uit te tillen en dan zo hoog mogelijk te krijgen.

Je hebt in ieder geval nog effe. Voor de rest, gewoon lekker op je af laten komen beest! Het is idd al een eer om daar te mogen staan!

Die bavarian is echt de Fibo special aan het worden. Zal wel te maken hebben met de Germans.

Yup, de moffen zijn er goed in.

Vooral die Wildauer Martin (Osterreicher). Die heeft meen ik het WR op dat onderdeel.

die onderdelen valt me gewoon letterlijk de mond van open! ik ben zeer benieuwd alex! en genieten moet je zeker !

Hey Lex, heb 24-25 april gewoon vrij, dus ik kom alsnog naar de FIBO om jou voor de volle 200% te steunen. Dikke kus Maurice.

Hey Lex, heb 24-25 april gewoon vrij, dus ik kom alsnog naar de FIBO om jou voor de volle 200% te steunen. Dikke kus Maurice.

Tof Maurice! Misschien dat we wat kunnen afspreken om op zaterdag richting Essen te rijden. Hoeft niet natuurlijk, is maar een ideetje..

de wedstrijd is toch ook op zaterdag??? ik heb me net ook vrij kunnen regelen namelijk..

Dat hoop ik tog ook zaterdag heb net vrij !!

Grtz

hier flappies:

The competition will be on the 24th of April, 2010, at the Strongman-Area in the “new” hall 12. Only for this competition we will place a tribune with 200 seats.

De wedstrijd is dus idd op zaterdag, 24 april. Begint om 10.00u al met de voorstelling van de deelnemers!

http://www.fibo.de/en/fibo_power/besucher/strongman_classx.php

Over een kleine twee weken heb ik de eer deel te mogen nemen aan de FIBO strongman competitie. Ik ben er keihard voor aan het trainen maar ik verwacht er qua prestatie niet zo heel veel van. De andere deelnemers zijn die jongens die ik normaal alleen op YouTube,TV of DVD zie. Mijn doel is gewoon eens te komen kijken op dit niveau, de eer die ik krijg waarde geven. Met deelnemers als Koklayev, Katona, Hollands, Wildauer Ortmayer en onze enige echte Jimmy kom ik toch echt in de "big-boys-categorie" terecht.

De onderdelen liegen er ook niet om:
-Boom op max
-Bavarian Stone-lift (nog nooit gedaan)
-Circus Dumbbell op hh (85kg)
-Yoke medley
-Frame carry
-Car-deadlift (ik hoop dat ik de beweging goed krijg, 1 keer gedaan en vond het toen erg vreemd)

Maar goed ik zal vechten voor wat ik waard ben en ieder moment genieten dat ik daar sta!

Gaaf big strong Limbobeertje! ;)

Boom zie ik je internationaal nog geen gek figuur slaan hoor. Wat duw je nu? zo'n 155-160kg?
Circus dumbbell kun je goed trainen, veel legdrive en hopakee. Je bent sterk overhead, dus ook op dit odd ga je punten pakken.
Yoke zal voor jou ook nie zo'n issue zijn, je hebt een oersterke core, dus.
Die cardeadlift en bavarian stonelift zul je idd op je af moeten laten komen, zal spannend worden.

Weet je Alex ik zie jou daar nog best wat leuks presteren. Ga het iig in me agenda noteren en mocht ik wat spaarzame tijd over hebben kom ik je supporteren. Maar iets zegt me dat half Limburg daar sowieso al aanwezig zal zijn.... hihi. :)

Gaaf big strong Limbobeertje! ;)

Boom zie ik je internationaal nog geen gek figuur slaan hoor. Wat duw je nu? zo'n 155-160kg?
Circus dumbbell kun je goed trainen, veel legdrive en hopakee. Je bent sterk overhead, dus ook op dit odd ga je punten pakken.
Yoke zal voor jou ook nie zo'n issue zijn, je hebt een oersterke core, dus.
Die cardeadlift en bavarian stonelift zul je idd op je af moeten laten komen, zal spannend worden.

Weet je Alex ik zie jou daar nog best wat leuks presteren. Ga het iig in me agenda noteren en mocht ik wat spaarzame tijd over hebben kom ik je supporteren. Maar iets zegt me dat half Limburg daar sowieso al aanwezig zal zijn.... hihi. :)

Aan supporters nooit genoeg, dus zeker langskomen Mike!

Om effe alvast iets te verklappen.. Ons Limbobeertje pakt op de boom al 165kg.. ;)

Terug
Naar boven