AndroidHealthClinic

In the zone - Alex Moonen

Tof Maurice! Misschien dat we wat kunnen afspreken om op zaterdag richting Essen te rijden. Hoeft niet natuurlijk, is maar een ideetje..

sorry flappie, ik begreep het verkeerd... het kwam op me over alsof je de 24e en de 25e wou gaan en dat de 25e dan de wedstrijd is... het lijkt me het handigste als we even communiceren wie er allemaal gaat en met hoeveel auto's ... en dat we dan zaterdag vanaf bv hs vertrekken ???

• Topic Starter Topic Starter
Gaaf big strong Limbobeertje! ;)

Boom zie ik je internationaal nog geen gek figuur slaan hoor. Wat duw je nu? zo'n 155-160kg?
Circus dumbbell kun je goed trainen, veel legdrive en hopakee. Je bent sterk overhead, dus ook op dit odd ga je punten pakken.
Yoke zal voor jou ook nie zo'n issue zijn, je hebt een oersterke core, dus.
Die cardeadlift en bavarian stonelift zul je idd op je af moeten laten komen, zal spannend worden.

Weet je Alex ik zie jou daar nog best wat leuks presteren. Ga het iig in me agenda noteren en mocht ik wat spaarzame tijd over hebben kom ik je supporteren. Maar iets zegt me dat half Limburg daar sowieso al aanwezig zal zijn.... hihi. :)

Hey Mike,

goed om weer van je toren beer! Ik hoop op overhead wat puntjes bijeen te sprokkelen. Yoke gaat ook best aardig. Maar de deadlifts... Ik ben in verhouding met die bigboys niet veel voor wat een max betreft. Herhalingen gaan me beter af... Maar dan is er nog het euvel dat ik die vorm van liften nog niet/ nauwelijks gedaan heb... De ervaring pakken is denkelijk het meest waardevol hier!

En over dat komen kijken: ik heb gelukkig veel limbo support, dit helpt enorm. Als een atleet van jouw kaliber me zou komen aanmoedigen, dan zoi ik dit oprecht een eer vinden...

Ik las laatst je logje nog, je bent nog steeds sterk:cool: Hoop je weer bij de kwali's te zien7

Groet Alex

Ik kan helaas niet meer :/. moet werken,, Mischien als ik optijd klaar ben,

:(

gayhoofd :P meld je ziek

Tof Maurice! Misschien dat we wat kunnen afspreken om op zaterdag richting Essen te rijden. Hoeft niet natuurlijk, is maar een ideetje..

Lijkt mij een goed idee om samen wat af te spreken. Zal sowieso wat navraag doen in de sportschool wie er allemaal wil gaan. Laat je nog wat weten.

*Koning Alex
*Enzo
*Jeffrey
*Maurice J
*Frans
*Max
*Ruben
*Marcel??

misschien handig om hiermee het topic van alex even te vervuilen ?

Hebben we nog geen buschauffeur of taxichauffeur in ons midden die effe van het werk een taxibusje kan regelen ofzo..??

:D :D

Ga tog mee probeer ales te regelen :).

Super Fausto! Tof!

Vandaag de laatste onderdelen training voor FIBO gedaan. Ik was nog behoorlijk beurs van de training afgelopen week (MP, Dumbbell strict press, Deadlift; zware 5jes en squat zware 5jes)

Loglift ging lekker. 160 nog redelijk kunnen duwen. Wel weer last van duizeligheid bovenin. Moet snel drukken anders zie ik sterretjes voordat ik uitduw. Yoke (voor mij een erg moeilijke hoogte bij uitpakken) 350 een paar keer en timberhold 2 keer een minuut. Eventjes aan de pijn wennen.

De laatste week veel eten, veel rusten en ik wordt eventjes los gemasseerd.

Ready to Rumble als ik het zo mag horen!!!

We komen je in ieder geval er doorheen schreeuwen volgende week! Eet ze en rust goed.

Thanks rubes, ik moet nu echt gas terugnemen! Veel herstel nodig, benen onderrug, rest vd core en triceps zijn naar de k*t

Vandaag ben ik jarig en echt gebrand om te trainen. Afgelopen zaterdag ging het deadliften niet naar wens en daar heb ik twee dagen op zitten knarsen. Dus het mooiste cadeautje dat ik mezelf vandaag kon geven was een vette PR. Gisteren nog met RubenSossa gesproken en hij was het met me eens dat de triple 150 op de boom er maar eens in moest zitten... So be it....

HOPPA 3*3*150 op de loglift. Mijn verjaardag is goed! En dit moest ik even met jullie delen

Groeten Alex

Congrats Alex!
Lekkere manier ook om je verjaardag te vieren. :p

Hehe gefeliciteerd

gefeliciteerd :)

Zei ik je toch beest! Wist wel dat 3x3x150 erin zat!

Congratz kerel! Effe 9 reps loglift met 150 in één training! Yeah babyeeee!!

Gefeliciteerd! Nu 150 kg taart naarbinnen werken!

Thanks for sharing mate, mooi PR en natuurlijk een dikke proficiat voor je verjaardag!

Terug
Naar boven