XXL Nutrition

In the zone - Alex Moonen

Leuk georganiseerd en je bent een leuke spreker voor het publiek. Ook het consequent sportief aanmoedigen bij iedere deelnemer en het geven van tips vind ik een pluspunt.

En ja, volgende keer zal ik ook gewoon meedoen :)

Toch weer bad ass gewichten van de Moonens en dat zorgde voor spektakel

Overweldigend nummer 1 natuurlijk :thumbs: was top kerel!! Bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.624
Toch nog een wedstrijd op het einde van het jaar! Niet verwacht maar wel erg lekker!! Voel me goed fit en redelijk sterk. 19 November CL Latvia, kan niet wachten....

Dus toch nog maar zwaar events naast PL, hahaha

hahahaha YEAAAHHH BUDDYYYY!!!

Toch nog een wedstrijd op het einde van het jaar! Niet verwacht maar wel erg lekker!! Voel me goed fit en redelijk sterk. 19 November CL Latvia, kan niet wachten....

Ha super CL effe knallen dan maar.

• #1.627
Ja zeker! Ben dit jaar statisch op mijn sterkst ooit geweest maar is er op geen enkele wedstrijd uit gekomen. Daar baalde ik enorm van! Nu ben ik een stuk fitter en maximaal minder sterk. Misschien dat het nu dan wel goed gaat...

Wedstrijd te mogen doen met de "echte mannen" geeft altijd iets extra's

succes lex:D

Ja zeker! Ben dit jaar statisch op mijn sterkst ooit geweest maar is er op geen enkele wedstrijd uit gekomen. Daar baalde ik enorm van! Nu ben ik een stuk fitter en maximaal minder sterk. Misschien dat het nu dan wel goed gaat...

Wedstrijd te mogen doen met de "echte mannen" geeft altijd iets extra's

ja dat lijk me ook kan je je ook iets beter motiveren met trainen de komende 3 weken denk ik nog laatste week deload/rust.
Strongman ik denk dat je hier gelijk hebt je moet eigenlijk een juiste balance vinden tuseen maximale kracht,fitheid en mobiliteit.

Yesss, leuk om te zien dat je toch nog een wedstrijd gaat draaien dit jaar!!!

Maar foei, je hoort PL naast zware events te doen ipv andersom :D

• #1.631
Yesss, leuk om te zien dat je toch nog een wedstrijd gaat draaien dit jaar!!!

Maar foei, je hoort PL naast zware events te doen ipv andersom :D

Je hebt helemaal gelijk, moet me schamen!!! Maar voor onze gemoedsrust: Strongman voelt 1, PL staat qua trainen de komende tijd op 1. Dat betekent niet dat ik PL leuker vind ;)

Nice kerel, die uitnodiging voor SM CL in Latvia! Big Z doet ook mee..??

• #1.633
Nice kerel, die uitnodiging voor SM CL in Latvia! Big Z doet ook mee..??

Dat zou zomaar kunnen, een bijna thuiswedstrijd voor hem en heeft nog punten nodig aan de top van de CL ranking. Zou ik erg mooi vinden, heb nog nooit een wedstrijd tegen hem gedaan en ben stiekem toch wel erg fan van em ;)

hoeveel weeg je nu? je was toch 15kg afgevallen?

Top dat je daar mee mag doen Alex. veel succes :thumb:

goodluck, ugly of was dat nou janssen ? lex is the bad. of the good haha tot vanavond.!

eigenlijk wilde ik de beauty zijn, maar dat mocht niet.

• #1.639
Homegym!!!

Bijna Klaar, alleen nog hout voor midden platform.

Before:

25p7i8p.jpg

After:

i3s7pt.jpg

2rcod1l.jpg

ofa8lh.jpg

Heb er sinds de laatste week zomervakantie iedere zaterdag aan gewerkt. Heb het praktisch helemaal zelf gemaakt, alleen hier en daar met schoonpaps overlegd mbt constructie. Schijnbaar kan toch eenieder klussen. Ben een beetje trots op mezelf, maar ja het doel heiligt de middelen!

Laatst bewerkt:
Nice, het oogt wel wat ondiep! OH werk en Deadlifts? of komt er ook nog een cage voor squatten?

Terug
Naar boven