AndroidHealthClinic

In the zone - Alex Moonen

180 boom, echt dik man. Ik zou er trouwens wel een whisky op pakken ipv een whiskey.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
Thanks All!! Voelt goed en whiskey proeft goed!!

@Benchmarc: normaal gesproken heb je gelijk. Dan drink ik iers of schots, die schrijven whiskey zonder e. Ik drink nu JIm Beam groen, uit kentucky U.S. en die schrijven het met een e. Heb 2 jaar in een ierse pub, voornamelijk achter de whisk(e)y bar gewerkt ;)

congrats big man!

Thanks All!! Voelt goed en whiskey proeft goed!!

@Benchmarc: normaal gesproken heb je gelijk. Dan drink ik iers of schots, die schrijven whiskey zonder e. Ik drink nu JIm Beam groen, uit kentucky U.S. en die schrijven het met een e. Heb 2 jaar in een ierse pub, voornamelijk achter de whisk(e)y bar gewerkt ;)

Brrr, bourbon komt er bij mij niet in, ik ben meer van de schotse whisky (met name islay). Maar geniet ervan! :)

Ouwe boomstammer dat je bent!...word je toch parra ,dat je press dan opt NK et zn k*tdag niet heeft! Feliciteren betekent einddoel behaald..dus dan zeg ik, gaan voor triples ermee!

Einddoel is Savickas Mo!

Congrats lex, thats some elite shit !

Mooie mijlpaal man!

Hey Lex, effe wat anders, hoe heette dat album van ''Live'' die ik toen ter tijd eens van jouw heb mogen lenen? Was een dubbel cd?

Thnx in advance

:kiss:

• #1.591
Awake - The best of live. CD + DVD in 1

• #1.592
Verslagje Giants Live Oekraïne:

Wedstrijd op 2 dagen!

Dag 1:

Event 1: Sled pull 1000kg: slopend onderdeel. Men moest 15 meter vooruit met behulp van een ladder. De oekrainers hadden duidelijk een behendige techniek hierop waardoor zij de enigen waren die het konden finishen. De rest ging echt stuk. Ik een 4-5 plaat hierop omdat ik een handlengte voor de finish eindigde

Event 2: Framecarry 360kg: handels waren zo dik dat wanneer ik mijn handen erom omheen vouwde, mijn vingertoppen elkaar raakten. 2 meter hierop en op 1 na laatste. Mark Felix en Sergi Romanchuk waren de enigen die dit onderdeel wisten te volbrengen. Erg balen want mijn grip/ farmers is enorm verbeterd. Maar 180kg per hand en dan niets kunnen klemmen is balen.

Event 3: Conan's wheel 370kg: oppakken 2 stappen zetten en in het gras wakkerworden. Ik was dus out gegaan. Laatste dus. Enorm balen en op dit moment laatste in het klassement

Dag 2

Event 4: One hand dumbbell 95kg: de eerste drie hetrhalingen werden afgekeurd. Volgens atleten en mezelf bullshit. Ik lock de dumbbell gewoon netjes. Omdat ik niet helemaal recht en stil zou staan en de scheidsrechter niet aankeek werden ze afgekeurd. Daarna nog 2 herhalingen demonstartief gedaan. Twee man achter me gelaten hierop. Erg jammer want had ik die 3 hh wel gekregen dan had dat veel punten goedgemaakt.

Event 5: Stones op hh 170 of 200 (over 130cm schat ik) 200 gepoogd en tot twee keer toe niet gelukt. De eerste was echt jammer want op het moment dat ik hem over de balk wil gooien laat hars los (zweterige onderarm) Toen wel nog 3 herhaling met 170 gedaan. Gelukkig nog goed vor een 4e plaats hierop.

Event 6: Carsquat 380kg: ziekelijkk zwaar en ziekelijk diep! 6 atleten lukte het niet om de squat te maken. Felix, Thigpenn, Romanschuk en ik gelukkig wel. Ook weer een 4e plaats hierop.

Uiteindelijk gedeeld 6e geworden met een rus en een half punt van de nummer 5 af. De plaats die uiteindelijk recht gaf op kwalificatie voor WSM. Dit jaar is niet mijn jaar. Ben een pak sterker geworden maar heb dat niet naar een wedstrijd kunnen vertalen. Nu nog 2 wedstrijdjes om dit seizoen wat te laten zien

Toch heel netjes gedaan man!

Jammer man! Komt wel goed je bent sterk zat:)

Jammer van die paar tegenslagen maar je hebt je hennig goed herpakt op de 2de dag!!
Balen van dat half puntje, damn, mja, spijtig genoeg niks aan te doen, volgend jaar neem je gewoon een brutale revange :fire:

That sucks Alex, achteraf kost die scheids je dus een WSM plek?

En out gaan op de carcircle ik zie het zo vaak, bij RPB ook. Wrs te snel gaan lopen na het oppakken?

Tja en die grip... Er wordt ook wel echt veel gevraagd van je grip tegenwoordig. Gewoon nog sterker op worden.

ah shit.. zo close bij die WSM kwali's. Gewoon doorgaan en volgend jaar nog sterker terugkomen zodat je nog meer marge op je kracht hebt!

• #1.598
vandaag voor het eerst 1mr gebruikt. wtf!! zit nog steeds te stuitren na ruim vier uur in het krachthonk. ik ben af aan het vallen, weer fulltime aan het werk en de gretigheid na een lang en zwaar seizoen is er een beetje van af. dus heb echt wat stimilatie nodig in the gym. Heb nu echt heerlikk getraind. maar jezus wat een impact. en dan weeg ik soms bijna het dubbele van een gemiddeld persoon. komend weekend met jules naar tirol voor nog een.pittige wedstrojd met lastige onderdelen voot me en dan zit het seizoen er op. dan langzaam opwerken naar nk powerliften waaraan ik volgendjaar mee wil doen

Mooi spul he dat 1 mr. Toch goed dat je wat kort in BW. In eerste instantie zal je presspower wel wat afnemen, maar dat train je er wel weer bij en je conditie en endurance zullen alleen maar een boost krijgen. Op naar dat sixpack!!!!!

• #1.600
sixpack? laten we maar een 30 litervat ipv een 50 vat maken

Terug
Naar boven