- Waardering
- 9
Fucking A, hier doe ik het voor. Wat een Fantastische dag vandaag!!!
Dit is Het Leven zoals het bedoeld is mensen!
Ik heb vandaag lekker met een paar vrienden aan het water gelegen. Jointje op de lip halve liter Finkbrau in de hand en een roedel wulpse waternimfen voor ons die ons laten zien hoe dartel, jong en lenig ze wel niet zijn. Echt Helemaal Te Gek!!
Het complimentje over m'n ass en benen van 1 van de dartele dames was ook leuk
Dat terwijl ik vind dat ik nou niet echt een mooie droge of gespierde fysiek heb (dus toch een adonis complexje
)
Maargoed, voor dit soort dagen doe ik het. Dit soort dagen zorgen ervoor dat ik de rest van het jaar tolereer. Dus... Dat wilde ik even met jullie delen zeg maar...
En jullie? ook nog een beetje naar t**ten en konten zitten gluren? of naar 22 shredded beasts die achter een leren knikker aanhobbelen?
Dit is Het Leven zoals het bedoeld is mensen!
Ik heb vandaag lekker met een paar vrienden aan het water gelegen. Jointje op de lip halve liter Finkbrau in de hand en een roedel wulpse waternimfen voor ons die ons laten zien hoe dartel, jong en lenig ze wel niet zijn. Echt Helemaal Te Gek!!
Het complimentje over m'n ass en benen van 1 van de dartele dames was ook leuk
Dat terwijl ik vind dat ik nou niet echt een mooie droge of gespierde fysiek heb (dus toch een adonis complexje
)Maargoed, voor dit soort dagen doe ik het. Dit soort dagen zorgen ervoor dat ik de rest van het jaar tolereer. Dus... Dat wilde ik even met jullie delen zeg maar...

En jullie? ook nog een beetje naar t**ten en konten zitten gluren? of naar 22 shredded beasts die achter een leren knikker aanhobbelen?

het mannelijks wat er rond liep was nou ook niet echt jumm 
).