Fitness Seller

****ing A, hier doe ik het voor. Wat een Fantastische dag vandaag!!!

Lauw

aka Koen
R.I.P.
Waardering
9
Fucking A, hier doe ik het voor. Wat een Fantastische dag vandaag!!!

Dit is Het Leven zoals het bedoeld is mensen!
Ik heb vandaag lekker met een paar vrienden aan het water gelegen. Jointje op de lip halve liter Finkbrau in de hand en een roedel wulpse waternimfen voor ons die ons laten zien hoe dartel, jong en lenig ze wel niet zijn. Echt Helemaal Te Gek!! :thumb:
Het complimentje over m'n ass en benen van 1 van de dartele dames was ook leuk :) Dat terwijl ik vind dat ik nou niet echt een mooie droge of gespierde fysiek heb (dus toch een adonis complexje :D)

Maargoed, voor dit soort dagen doe ik het. Dit soort dagen zorgen ervoor dat ik de rest van het jaar tolereer. Dus... Dat wilde ik even met jullie delen zeg maar...:)

En jullie? ook nog een beetje naar t**ten en konten zitten gluren? of naar 22 shredded beasts die achter een leren knikker aanhobbelen? :D

Voetbal kijken natuurlijk en jou uit mijn msn lijst gooien omdat je
1 nooit online bent
2 weer blowt

Geen van beide, was gister naar het strand geweest en een overdosis ecto's gezien [tegen traumatisch aan]... durf morgen pas weer te gaan zwemmen :(

Die waternimfen komt vast door die jonko :P

Vandaag heerlijk op het strand gelegen.. ik ben bruin.. heerlijk :D

OT: ik heb niet naar t**ten en konten gekeken.. :rolleyes: het mannelijks wat er rond liep was nou ook niet echt jumm :(

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Voetbal kijken natuurlijk en jou uit mijn msn lijst gooien omdat je
1 nooit online bent
2 weer blowt
voetbal kijken, ik fl**ker jou er ook uit :P
Dat blowen valt wel mee hoor, ik ben een weekend junk zeg maar. Misschien zou ik dat ene topic moeten updaten...

Over ecto's en lelijke mannen gesproken, dat is toch fantastisch (behalve voor yff dan :D). Ik bedoel, als je een beetje traint en een beetje op je eten let dan zie je er stukken beter uit in een speedo als de gemiddelde nederlandse man. Die hebben meestal een buikje, tietjes en spagethi armen :thumb: Lang leve fast food en bull shit fitness programma's... :D

Ik heb vandaag:

-niet geblowd
-een naar afval ruikende doos geroken
-gestudeerd

Maar dat jij je geamuseerd hebt, maakt mijn dag nog enigzins goed Lauwtje:)

haha begrijp je helemaal, zo'n soort dag had ik gisteren ook, maar ik blow niet;)

Voetbal gekeken op een terrasje aan de oude haven. Was wel gezellig.

Yff zei:
Vandaag heerlijk op het strand gelegen.. ik ben bruin.. heerlijk :D

OT: ik heb niet naar t**ten en konten gekeken.. :rolleyes: het mannelijks wat er rond liep was nou ook niet echt jumm :(
Volgende keer naar de beerendonck gaan dan maar he ;) heb ik ook wat om naar te kijken ipv die mc/breezah meisjes :)

@Lauw: idd :P voelde me toch redelijk groot tussen die bierbuiken en ecto's :P

:roflol:

Yzord & D., hoor ze nou toch eens, als monnikken hebben ze geleefd. Ze hebben geleden en afgezien. En dat allemaal voor mij. :sob:

En wat doe ik? Zodra de zon schijnt ga ik met een halve liter goedkope pils een joint zitten roken, tot de nok gevuld met superpolm :roflol: En terwijl jullie broodnuchter ijverig studeren of voetbal kijken (D.!) zit ik stoned en met inmiddels halve liter nr 2 naar lekkere vrouwen te gluren....

whahahaha!!! :roflol:

Lauw zei:
:roflol:

Yzord & D., hoor ze nou toch eens, als monnikken hebben ze geleefd. Ze hebben geleden en afgezien. En dat allemaal voor mij. :sob:

En wat doe ik? Zodra de zon schijnt ga ik met een halve liter goedkope pils een joint zitten roken, tot de nok gevuld met superpolm :roflol: En terwijl jullie broodnuchter ijverig studeren of voetbal kijken (D.!) zit ik stoned en met inmiddels halve liter nr 2 naar lekkere vrouwen te gluren....

whahahaha!!! :roflol:
vervolg, 2 jaar later: Door het ijverige studeren, geen bier drinken of blowen hebben Yzord en D. hun opleiding afgerond en een goed betaalde baan, Lauw zit weer aan het strand met een groter groeiende bierbuik een uitkering en 2 joints op zn lip :P

jk ofcourse :P

:D Leuk namiddagje LAUW.
Ik heb een saaie namiddag achter de rug tennis en voetbal gekeken en ja hoor ook gestudeerd

nou goed dan, een verklaring... Omdat ik om Yzord moet lachen en omdat D. gestoorder doet als ik op msn (Voetbal D.! voetbal!!! waarom? :mad:).
Ik ben gestopt met blowen omdat ik wilde kijken of dat überhaupt wel zou gaan (oftwel, ff kijken hoe verslaafd ik was) en omdat ik wat problemen in m'n leven aan moest pakken, en dat gaat stoned niet zo goed (stoned doe je alles morgen... :rolleyes: ).
Het stoppen ging verassend eenvoudig, ik heb een paar dagen slecht geslapen en dat was het dan(edit: en de eerste week was ik echt niet te genieten :D). En de problemen, waar ik jullie verder niet mee zal vervelen, zijn opgelost. Dus nu blow ik weer. Ik heb mezelf wel op dieet gezet, niet meer als 10 euro per week. En dat is prima te doen. Door de week blow ik eigenlijk niet meer, zonder dat ik dat mezelf als 'regel' had opgelegd... :)

Dus... Maar nu heb ik dus wel geblowd. Ik ben eigenlijk ook flink stoned. Dat is ook zowat, als je een stuk minder blowt dan hakt het er wel in als je er eentje opsteekt damn.... :D

Haha heerlijk dagje!!... voetbal gekeken.. Junk food... strand, beetje in het water vermaakt.. beetje gebalt.. en de vrouwen maar horen vragen hoe vaak je traint ;)

Jonko zei:
Volgende keer naar de beerendonck gaan dan maar he ;) heb ik ook wat om naar te kijken ipv die mc/breezah meisjes :)

Ik lag bij Wassenaar op het strand.. 'beerendonck' is mij te ver.. god mag weten waar het ligt :D

Terug
Naar boven