- Waardering
- 2
NijmegenYff zei:Ik lag bij Wassenaar op het strand.. 'beerendonck' is mij te ver.. god mag weten waar het ligt![]()
@lauwe: Nog steeds stoned?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NijmegenYff zei:Ik lag bij Wassenaar op het strand.. 'beerendonck' is mij te ver.. god mag weten waar het ligt![]()

dutch windmill zei:Ik heb lekker van 14:00 tot 23:00 bier gedronken en ge-BBQ'ed in het zonnetje..wat een dag

RichardV zei:

Mooi man!dutch windmill zei:Ik heb lekker van 14:00 tot 23:00 bier gedronken en ge-BBQ'ed in het zonnetje..wat een dag
), en ik ben nog druk ook, het begint verdomme op werken te lijken….. 
En 1 van de dartele waternimfen heeft beloofd dat ze een worstje voor me ging bakken haha 
dutch windmill zei:Jaaa!!!!!
Mijn scahtje was alleen niet zo blij met me..want als ik heb gedronken snurk ik als een houtzagerij![]()
).Dani zei:s Ochtends eerst wezen trainen. De middag doorgebracht op, in en aan het water. Heel relaxed paar uurtjes wezen waterskien.
Zomers weer, bruine strakke lijven en de geur van zonnebrand........![]()

Een boot, twee boden?Gouwetonny zei:Asielzoekers centra om de hoek?
Werken tussen de boodjes en ovens bij ruim 40 GC is niet grappig![]()

Dani zei:
Dani zei:
Lauw zei:Mooi man!Ik zit nu op mijn werk te zweten (want 31 graden op kantoor
), en ik ben nog druk ook, het begint verdomme op werken te lijken…..
Maarrrrr!!!! morgenavond staat de volgende bbq alweer gepland!En 1 van de dartele waternimfen heeft beloofd dat ze een worstje voor me ging bakken haha
![]()
Aaaaah, het leven is goed.
@ RobG & D.: hebben jullie ruzie? Mooi! Vecht het rustig uit in dit draadje…. Houd je niet in en gooi het eruit, dat is goed oor je cortisol spiegel….
Sinlath zei:ach zolang jouw snickel niet op het rooster beland, is het goed geregeld.