AndroidHealthClinic

****ing A, hier doe ik het voor. Wat een Fantastische dag vandaag!!!

Ik heb lekker van 14:00 tot 23:00 bier gedronken en ge-BBQ'ed in het zonnetje..wat een dag

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Ik heb lekker van 14:00 tot 23:00 bier gedronken en ge-BBQ'ed in het zonnetje..wat een dag
Mooi man! :thumb: Ik zit nu op mijn werk te zweten (want 31 graden op kantoor :( ), en ik ben nog druk ook, het begint verdomme op werken te lijken….. :(

Maarrrrr!!!! morgenavond staat de volgende bbq alweer gepland! :banana: En 1 van de dartele waternimfen heeft beloofd dat ze een worstje voor me ging bakken haha :D

Aaaaah, het leven is goed.

@ RobG & D.: hebben jullie ruzie? Mooi! Vecht het rustig uit in dit draadje…. Houd je niet in en gooi het eruit, dat is goed oor je cortisol spiegel….

dutch windmill zei:
Jaaa!!!!!

Mijn scahtje was alleen niet zo blij met me..want als ik heb gedronken snurk ik als een houtzagerij :cool:

Haha ken het.
En dan maken ze je wakker ook nog die wieven:D

Had het zaterdag. Midden in de nacht: Hey wordt wakker. Dus ik wakker en dacht er is iets aan de hand.
Slaapt ze rustig verder, dus ik vraag wat moet je nu? Je moet je omdraaien en stoppen met snurken (waarschijnlijk de bierwalm in combinatie met chachiky saus of hoe je dat ook schrijven mag:D ).

Ik ga morgen naar het strand

La
di
da

Ik heb tentamens vanavond en morgenavond. ZIt dus te studeren. ****ed up

Ik heb ook een massa frisse pintjes gedronken en van een bbq genoten.
Heb gedaan met mijn examens en had mezelf beloofd om dan werk van
mijn buikje te maken, maar zal dat doen als het wat kouder wordt.
Want genieten is de boodschap met zo'n weer!:D

ik heb tentamens én koorts.
ga zo wel ff in het park liggen.

s Ochtends eerst wezen trainen. De middag doorgebracht op, in en aan het water. Heel relaxed paar uurtjes wezen waterskien.
Zomers weer, bruine strakke lijven en de geur van zonnebrand........ :heart:

Dani zei:
s Ochtends eerst wezen trainen. De middag doorgebracht op, in en aan het water. Heel relaxed paar uurtjes wezen waterskien.
Zomers weer, bruine strakke lijven en de geur van zonnebrand........ :heart:

Asielzoekers centra om de hoek?

Werken tussen de boodjes en ovens bij ruim 40 GC is niet grappig :(

Niet alleen gisteren een grweldige dag, maar vandaag is het ook super. En morgen weer:D En wat helemaal geweldig is, Ik ben morgen vrij:banana: En dat terwijl ik normaal altijd werk op dinsdag. Nu mag een ander het doen. Ploeteren zullen ze:whip:

Kom net van de Berendonck af. Was lekker rustig, weinig breezahkneuzen/h**ren

Morgen lekker naar de Ardennen om te kanoën.. nu al zin in :)
Ben al bruin.. zal morgen wel verbranden.. maar dan morgen avond of woensdag poepie bruin :D

Lauw zei:
Mooi man! :thumb: Ik zit nu op mijn werk te zweten (want 31 graden op kantoor :( ), en ik ben nog druk ook, het begint verdomme op werken te lijken….. :(

Maarrrrr!!!! morgenavond staat de volgende bbq alweer gepland! :banana: En 1 van de dartele waternimfen heeft beloofd dat ze een worstje voor me ging bakken haha :D

Aaaaah, het leven is goed.

@ RobG & D.: hebben jullie ruzie? Mooi! Vecht het rustig uit in dit draadje…. Houd je niet in en gooi het eruit, dat is goed oor je cortisol spiegel….

ach zolang jouw snickel niet op het rooster beland, is het goed geregeld.

Terug
Naar boven