avg
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Gisteren had ik een afspraakje met een meisje die ik via msn sprak om eens kennis te maken met elkaar. Bij aankomst eerst kennis gemaakt met haar en de rest van haar familie, beetje gepraat en ze liet haar kamer zien, vervolgens zijn we samen een ijsje gaan eten.
Op het terrasje nog een beetje gepraat en besloten om ook eens een kijkje in de stad daar te gaan nemen (Haarlem).
Het was een stukje lopen naar het centrum, onderweg zijn we nog een hummer tegen gekomen welke ze ook uitvoerig bekeek.
Ik kwam er toen pas achter dat ze ook van auto's hield, dus onderweg hebben we nog een paar keer uit onze ogen gekeken toen er wat apart voorbij kwa gereden.
Daar in de stad zijn we naar het argeologisch museum geweest, daar lagen wat oude horens waarop ik vroeg of dat nietde slagtanden van haar kat waren (zij snapte hem wel gezien onze gesprekken
)
Vervolgens de rest van de stad nog bekeken en naderhand weer terug gelopen. Bij haar thuis nog wat gespeeld op de Xbox en vervolgens daar gegeten. Toen we klaar waren met het eten kwam een vriendin van haar langs (die ik ook kende via inet), met haar ook kennis gemaakt alleen ze moest na ff alweer weg. Naderhand liet ze me nog een schoolprojectje zien waarop ze een muskusrat had ontleed en gefilmd. Ze had ook verteld dat ze het beestje naderhand had opgezet en ze liet me het opgezette beestje zien en het schedeltje van zo'n beestje
Filmpje had ze op der computer op haar kamer staan en naderhand hebben we op haar bed nog wat gepraat en opeens merkte we op dat het al 11 uur was geweest en ze moest de volgende dag vroeg werken.
Afscheid was wat vluchtig maar ik vond het een mooie dag en heb me prima geamuseerd.
Op het terrasje nog een beetje gepraat en besloten om ook eens een kijkje in de stad daar te gaan nemen (Haarlem).
Het was een stukje lopen naar het centrum, onderweg zijn we nog een hummer tegen gekomen welke ze ook uitvoerig bekeek.
Ik kwam er toen pas achter dat ze ook van auto's hield, dus onderweg hebben we nog een paar keer uit onze ogen gekeken toen er wat apart voorbij kwa gereden.
Daar in de stad zijn we naar het argeologisch museum geweest, daar lagen wat oude horens waarop ik vroeg of dat nietde slagtanden van haar kat waren (zij snapte hem wel gezien onze gesprekken
)Vervolgens de rest van de stad nog bekeken en naderhand weer terug gelopen. Bij haar thuis nog wat gespeeld op de Xbox en vervolgens daar gegeten. Toen we klaar waren met het eten kwam een vriendin van haar langs (die ik ook kende via inet), met haar ook kennis gemaakt alleen ze moest na ff alweer weg. Naderhand liet ze me nog een schoolprojectje zien waarop ze een muskusrat had ontleed en gefilmd. Ze had ook verteld dat ze het beestje naderhand had opgezet en ze liet me het opgezette beestje zien en het schedeltje van zo'n beestje
Filmpje had ze op der computer op haar kamer staan en naderhand hebben we op haar bed nog wat gepraat en opeens merkte we op dat het al 11 uur was geweest en ze moest de volgende dag vroeg werken.
Afscheid was wat vluchtig maar ik vond het een mooie dag en heb me prima geamuseerd.