AndroidHealthClinic

****ing A, hier doe ik het voor. Wat een Fantastische dag vandaag!!!

Gisteren had ik een afspraakje met een meisje die ik via msn sprak om eens kennis te maken met elkaar. Bij aankomst eerst kennis gemaakt met haar en de rest van haar familie, beetje gepraat en ze liet haar kamer zien, vervolgens zijn we samen een ijsje gaan eten.
Op het terrasje nog een beetje gepraat en besloten om ook eens een kijkje in de stad daar te gaan nemen (Haarlem).
Het was een stukje lopen naar het centrum, onderweg zijn we nog een hummer tegen gekomen welke ze ook uitvoerig bekeek.
Ik kwam er toen pas achter dat ze ook van auto's hield, dus onderweg hebben we nog een paar keer uit onze ogen gekeken toen er wat apart voorbij kwa gereden.
Daar in de stad zijn we naar het argeologisch museum geweest, daar lagen wat oude horens waarop ik vroeg of dat nietde slagtanden van haar kat waren (zij snapte hem wel gezien onze gesprekken ;) )
Vervolgens de rest van de stad nog bekeken en naderhand weer terug gelopen. Bij haar thuis nog wat gespeeld op de Xbox en vervolgens daar gegeten. Toen we klaar waren met het eten kwam een vriendin van haar langs (die ik ook kende via inet), met haar ook kennis gemaakt alleen ze moest na ff alweer weg. Naderhand liet ze me nog een schoolprojectje zien waarop ze een muskusrat had ontleed en gefilmd. Ze had ook verteld dat ze het beestje naderhand had opgezet en ze liet me het opgezette beestje zien en het schedeltje van zo'n beestje :D
Filmpje had ze op der computer op haar kamer staan en naderhand hebben we op haar bed nog wat gepraat en opeens merkte we op dat het al 11 uur was geweest en ze moest de volgende dag vroeg werken.
Afscheid was wat vluchtig maar ik vond het een mooie dag en heb me prima geamuseerd.

jongens toch waarom heb ik dat volledige stuk gelezen?

@AVG je hebt op haar bed gelegen maar niet gepaald?

Ze hoefde helemaal niet te werken of vroeg op de volgende dag. Je deed er te lang over en daardoor voelt ze zich afgewezen en moest je opdonderen. Jammer bro! Next time better!

avg zei:
Gisteren had ik een afspraakje met een meisje die ik via msn sprak om eens kennis te maken met elkaar. Bij aankomst eerst kennis gemaakt met haar en de rest van haar familie, beetje gepraat en ze liet haar kamer zien, vervolgens zijn we samen een ijsje gaan eten.
Op het terrasje nog een beetje gepraat en besloten om ook eens een kijkje in de stad daar te gaan nemen (Haarlem).
Het was een stukje lopen naar het centrum, onderweg zijn we nog een hummer tegen gekomen welke ze ook uitvoerig bekeek.
Ik kwam er toen pas achter dat ze ook van auto's hield, dus onderweg hebben we nog een paar keer uit onze ogen gekeken toen er wat apart voorbij kwa gereden.
Daar in de stad zijn we naar het argeologisch museum geweest, daar lagen wat oude horens waarop ik vroeg of dat nietde slagtanden van haar kat waren (zij snapte hem wel gezien onze gesprekken ;) )
Vervolgens de rest van de stad nog bekeken en naderhand weer terug gelopen. Bij haar thuis nog wat gespeeld op de Xbox en vervolgens daar gegeten. Toen we klaar waren met het eten kwam een vriendin van haar langs (die ik ook kende via inet), met haar ook kennis gemaakt alleen ze moest na ff alweer weg. Naderhand liet ze me nog een schoolprojectje zien waarop ze een muskusrat had ontleed en gefilmd. Ze had ook verteld dat ze het beestje naderhand had opgezet en ze liet me het opgezette beestje zien en het schedeltje van zo'n beestje :D
Filmpje had ze op der computer op haar kamer staan en naderhand hebben we op haar bed nog wat gepraat en opeens merkte we op dat het al 11 uur was geweest en ze moest de volgende dag vroeg werken.
Afscheid was wat vluchtig maar ik vond het een mooie dag en heb me prima geamuseerd.

Kijk uit bro dat je je verhaal niet te boeiend maakt! :p

eduardjanssen zei:
@AVG je hebt op haar bed gelegen maar niet gepaald?

Ze hoefde helemaal niet te werken of vroeg op de volgende dag. Je deed er te lang over en daardoor voelt ze zich afgewezen en moest je opdonderen. Jammer bro! Next time better!

Zal wel meevallen, ze heeft een vriend dus daar was ze vast niet op uit.
Anders had ze vast wel wat hints gegeven in die richting en zelf avances gaan maken naar een bezette vrouw zal ik niet zo snel doen.
Het was gewoon een gezellige dag en heb me eigen best vermaakt.

avg zei:
Anders had ze vast wel wat hints gegeven in die richting en zelf avances gaan maken naar een bezette vrouw zal ik niet zo snel doen.

maar wel hele dag op stap en samen op bed liggen :rolleyes:

@ avg.. wat ben jij nou voor een pootje? ???

ik heb gister van 11:00 tot 00:00 gewerkt.. pleurushitte, was niet te doen!
over 4 weken chillen op kreta.. :)

Lauw, je moet niet teveel waarde hechten aan complimenten van vrouwen.. als ze het goed vinden dan is het dus niet groot genoeg ;)

avg zei:

Had ze een vriend? Waarom gaat ze dan op date met jou bro?

We spraken enkel wat af om kennis te maken omdat we elkaar al een tijdje spraken. Ik bedoel dat moet toch gewoon kunnen. Ik heb zelf meegemaakt dat mijn vriendin vreemd gaan dus tussen een goede relatie heb ik weinig behoefte om te stoken. Als de relatie nou niet goed liep of tegen het einde dan zou het weer wat anders zijn.

Potverdomme!!!

Ik gisteren niet naar het strand overdag, want ik wilde voetbal kijken. Nadien lekker sportief naar strand skaten met de gedachte om met de trein terug te gaan. Ben ik op dat strand, weg zon, hallo wind. Puur uit principe moest ik natuurlijk de zee in, waarna ik 10 seconden later, klappertanderend in me handdoek stond te beven. Toen was ik het zat, en had ik honger. Een vriendin had me immers vertelt dat ze in de Griek ging eten, dus ik had meteen zin in vlees. Spare ribs wel te verstaan. Na de nodige telefoontjes ga ik op mijn skates op zoek naar een café wat "als het goed is" nog spareribs serveert rond 21.00/21.30 savonds. Na de nodige kilometers afgelegd te hebben, kom ik eindelijk aan bij het betreffende café. Maar je raadt het al. DICHT! Potverdomme! Dan maar naar de trein, lekker naar huis en lekker in mijn woonmplaats gaan eten.l kilometer kom ik daar aan en je raadt het al. De laatste trein is vertrokken om 21.02 en nu is het... 21.30! potverdomme!

Dat wordt dus terugskaten. Dat zou opzich nog wel enigzins makkelijk gaan, ware het niet dat mijn vrouwelijke medeskatester enorm last krijgt van dr voet en niet verder kan. Dat wordt dus duwen voor tractortje! potverdomme. Moest ik dat mens kilometers lang duwen. Nouja, het moet maar.
Uitgeput kom ik eindelijk aan en hup in één ruk door naar huis om daarna lekker bij een multicultureel restaurant te genieten van mijn welverdiende spareribs!

En dat was gisteren!!!!

Vandaag was het... vandaag...potverdomme.
Ik moest vandaag in deze pokkehitte naar het ziekenhuis voor controle na een zware operatie. Oke, nouja, het moet maar. Het begint allemaal al op het perron. Trein gemist! Potverdomme! Eindelijk komt m'n trein aan en eindelijk kan ik richting het Dijkzigt ziekenhuis. Kom ik daar aan en vervolgens ben ik eindelijk aan de beurt om naar de chirurg te gaan. Blablabla en het komt erop neer dat de metalen platen en schroeven in mn hand eindelijk verwijderd worden. Vervolgens naar de anesthesiast of weet ik veel hoe dat k*tzooitje heet. Moet ik dat formulier inleveren en wachten in de wachtruimte, waar de airco op -34 graden staat. Klappertanderend en kippevellig kom ik omhoog als mijn naam eindelijk geroepen word. Na menig maal van anabolengebruik beschuldigt te zijn door de oerdomme mevrouw met 3 tanden (ja ik ben shredded beast!!) en nadat ze m'n bloeddruk heeft opgenomen, mag ik eindelijk weer terug naar de balie. Zoo, dat ook weer gehad. Nu op zoek naar de winkel van mp3man.nl, want m'n mp3 speler is verrot en ik wil potverdomme een nieuwe. Na eventejs zoeken op de voorschotellaan/oude dijk, kom ik er eindelijk aan... zegt die klootviool: "Ja je hebt em laten vallen, dus we geven je geen nieuwe". potverdomme!!! De dikke vent aan de balie geeft me nog wel een telefoonnummer van Creative om die te bellen en een nieuwe te regelen. Ja heel fijn.
Op naar mijn nieuwe avontuur in Rotterdam. Vol met smog, autodampen en weet ik veel wat voor geuren stanken en materialen nog meer ga ik op zoek naar gsmdokter.nl voor een nieuwe RGB-kabel, opzich geen probleem, want ik weet waar die zit... vanaf het centrale station. Ik met de metro via Beurs een heel teringeind lopen in die k*thitte. Kom ik daar eindelijk aan, na kilometers lang bikkelen. Is die hele klotezaak dicht. potverdomme.
Ik had geen strippenkaart dus ik ben zwart met de tram naar het CS gereden waar ik vervolgens maar richting Maassluis ben gegaan. Helemaal nat van het zweet kom ik thuis waar ik eindelijk een lekkere cola light naar binnenwerk.

potverdomme potverdomme potverdomme

Jezus, wat een onoverzichtelijk stuk, maar het kan me aan me reet roesten. Ik ben me frustraties even kwijt.

Koop een auto...

avg zei:

wow, de top 3 meeste dingen waar je je eerste date niet over moet praten heb jij hier net genoemd :D

ik zeg het maar vast, ik wil niet 1x het woord "ed*h" in dit topic zien

martie zei:
wow, de top 3 meeste dingen waar je je eerste date niet over moet praten heb jij hier net genoemd :D

jij bent inderdaad een held met vrouwen 'martie' ;)

jij mag al blij zijn als je aan een date toekomt

martie zei:

EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH

Dat was niet 1x.. dat was 20x..

laat me maar even.. ik ga dood van de verveling en de warmte.. een mens moet toch wat..

Yff zei:
EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH EDAH

Dat was niet 1x.. dat was 20x..

laat me maar even.. ik ga dood van de verveling en de warmte.. een mens moet toch wat..

anders ga je een keer trainen ipv de DBB breezer uithangen

@ Martie: misschien zit er hier nog wat voor je bij..??
[Link niet meer beschikbaar]&

:p
[Link niet meer beschikbaar]&

............hier nog een mooie kleurplaat voor je, als troost !!

;)

RvR zei:
anders ga je een keer trainen ipv de DBB breezer uithangen

:roflol:

Ik hou me mond al.. ik ben gedissed :rolleyes:
Jammer alleen dat mn trainingsdagen op dinsdag woensdag donderdag en vrijdag zijn.. en dus niet op maandag :) Maandag doe ik normaal andere dingen.. dat weet je best ;)

Yff zei:
:roflol:

Ik hou me mond al.. ik ben gedissed :rolleyes:
Jammer alleen dat mn trainingsdagen op dinsdag woensdag donderdag en vrijdag zijn.. en dus niet op maandag :) Maandag doe ik normaal andere dingen.. dat weet je best ;)
zoals? je vervelen? :P

het water was weer lekker bij de beerendonck! :) ben nu wel iets meer verbrand, mja

Jonko zei:
zoals? je vervelen? :P

het water was weer lekker bij de beerendonck! :) ben nu wel iets meer verbrand, mja

Ik rij al 11 jaar paard.. normaal op maandagavond maar onder omstandigheden kon ik vanavond niet :)

Terug
Naar boven