XXL Nutrition

****ing A, hier doe ik het voor. Wat een Fantastische dag vandaag!!!

Desondanks heb je niet echt zonder geleefd. Pas als je echt lange tijd zonder wiet leeft en je echt van die traagheid af bent, weet je wat het is om zonder wiet te leven.
"high for a night, slow for a month", naar mijn ervaring een waarheid als een koe. Ik heb al maanden geen joint aangeraakt, trouwens.

Uiteraard waren de dingetjes hier gekscherend bedoelt en heb ik ook echt wel even een paar biertjes gepakt vanmiddag. Maar echt gestopt ben jij niet, Lauw!! Oprecht zonde! Wat jij, "yzord"?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een ruggegraat van slap rubber... Ik moest blowen D., om er bij te horen... Ik wilde de kick weer voelen....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb sinds mijn topic niet meer geblowd en dat zweer ik op mijn zoon. Ik geef wel toe dat ik een paar keer aan me girlie heb gevraagd of we er weer eentje zullen roken, wat zij dan ook wel wilde, maar dan kwam het er gewoon niet van. Dus tot nu toe helemaal clean.

Maar de drang is er soms nog.

Jezus! Wat ik nou toch zie! :eek:

Anhuld! wat doe je?!
03.08.04.jpg

:roflol:

@ Yzord: Tsja, zolang het geen 'moeten' is. Maar ik denk dat je vrouw snel genoeg aan de bel trekt als je weer in oude gewoontes dreigt te vervallen toch? Stiekem een dikke wietsigaar roken gaat in ieder geval niet, of ze moet snipverkouden zijn. :D

Ja toen was de weed te vergelijken met Javaanse jongens lol

ho ho, vlak javaanse jongen zwaar niet uit he! ik heb er gasten op out zien gaan....

Ownage

Je bent een wijf Lauw, een WIJF zeg ik je!!!

Ik heb vandaag voetbal gekeken onder het genot van een lekker watertje. Bakje kwark, wat tonijn, wat walnoten. Lekker cutten.

5e drugstopic in 5dagen...:D:D:D

jullie doen het erom he?

Rob G zei:
Je bent een wijf Lauw, een WIJF zeg ik je!!!

Ik heb vandaag voetbal gekeken onder het genot van een lekker watertje. Bakje kwark, wat tonijn, wat walnoten. Lekker cutten.
Nee, jij bent lekker ruig bezig geweest. Kreeg je een erectie tijdens de shirtjes wissel? vetklep.

j/k :D

ik had gewoon een erg zware kater

Gister lekker gezwommen, daar stikte het van de 15 jarige superecto's. Die nog es irritant waren ook. Water was super koud maar dat was aan de ene kant ook weer fijn. Ik train niet zo zeer om op het strand met mijn lichaam te showen. Al heb ik nu wel een redelijk beachboy figuur :(

Gaan ze hervallen nu Lauw het opgegeven heeft? Dat is de vraag!

Ik vond het waardeloos voetbal vandaag.

Eens verslaafd, altijd verslaafd. Het wordt maw hoog tijd dat D. het glas weer ledigt en yzord het gras weer laat smeulen. Lauw heeft vandaag, wat dit betreft toch wel overschot van gelijk gehaald imo.

Komop gasten; Dat cleane gedoe is gewoon voor p*ssy's, dat weten jullie zelf ook wel, toch?

Het enige wat ik niet clean zou willen doen is het leven van Jim Morrison. Die zou ik wel willen nadoen. De rest weet niet wat gebruiken is.

Terug
Naar boven