AndroidHealthClinic

****ing A, hier doe ik het voor. Wat een Fantastische dag vandaag!!!

Yff zei:
Ik rij al 11 jaar paard.. normaal op maandagavond maar onder omstandigheden kon ik vanavond niet :)

die omstandigheden wil ik vast niet weten..

wel lastig als je jezelf zo moeilijk kunt vermaken..

ik ga trainen ;)

Potverdomme Potverdomme potverdomme

Waarom moet ik studeren nu??!!!

RvR zei:
die omstandigheden wil ik vast niet weten..

wel lastig als je jezelf zo moeilijk kunt vermaken..

ik ga trainen ;)

Die omstandigheden wil je niet weten inderdaad ;)

Ik kan mezelf prima vermaken.. ik vermaak me nu ook prima :) .. heb ook genoeg te doen maar ach.. soms mag ik best Martie pesten.. of niet soms?:rolleyes:

Ga jij maar trainen.. ik mag morgen kanoën en woensdag donderdag vrijdag trainen ;):) :kiss: ;)

martie zei:
wow, de top 3 meeste dingen waar je je eerste date niet over moet praten heb jij hier net genoemd :D

ik zeg het maar vast, ik wil niet 1x het woord "ed*h" in dit topic zien

:eek: ok nu is het erg als zelfs Martie denkt me advies te moeten geven op het liefdesgebied. :D

Maar ff ter verduidelijking Martie, niet ieder afspraakje met het andere geslacht hoeft op coïtus uit te draaien. Sommige hebben gewoon geen zin om te stoken tussen een relatie die al 4 jaar goed gaat.

Trouwens als je zelf zo'n expert bent op dat gebied, waarom druip jij na 2 maanden stalken af op je geliefde Edah Chick omdat mevrouw bezet bleek te zijn? En jij wil mij verwijten dat ik niet meer probeer, grapjurk :p

Maar ik zal aan je denken als ik aankomend weekend weer op stap ben met een schone 18 jarige welke ik maar 2x heb gezien voordat ik er een afspraakje uit sleepte ;)

Terug
Naar boven