AndroidHealthClinic

Inject pijn

TeeCee

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
29
Beste,

Ik ben momenteel voor de eerste keer met korte esters begonnen. In het verleden altijd langwerkende gebruikt.

Momenteel:

HGH 4 IU 5on/2off
HCG 500 IU / week
Test P 50mg ED
Tren A 50mg ED
Var 80 mg ED

Ik wissel altijd af tussen benen - schouders & kont waarmee ik nooit last had op langwerkende.

Nu heb ik ONGELOFELIJKE last de dag na de inject. De inject op zich tijdens het zetten voel ik totaal niet, ik zit altijd IM (aspireer altijd)

De pijn is juist of heel de spier verkrampt is. Op de inject spot doet het zelf ook niet echt pijn, de plaats rondom geeft precies uitstralingspijn..

Ik meng mijn Test P & Tren A gewoon samen.

Ik ga morgen 2 nieuwe potjes open doen en dan mijn schouders nog eens testen.

Gisteren heb ik in mijn rechterbeen gezet en vandaag kan ik gewoon niet meer stappen omdat m'n quad zo opgespannen staat.

Is er eventueel een mogelijkheid dat m'n lichaam niet kan tegen verschillende solvents van korte esters ?

Dat kan ja. Schijnt ook dat Prop in het algemeen nog wel meer pijn kan doen dan andere varianten maar daar had ik persoonlijk geen last van.

Hoevaak heb je nu gezet? Kan ook even gewenning zijn, of je kunt idd niet tegen de solvents.

Welk merk heb je?

Dat mogen we niet vragen ;)

Maar ik weet toevallig dat hij gewoon een goed bekend merk heeft.

Ik denk toch dat het de prop is. Ik heb het zelf ook altijd van prop. Verder bijna nooit ergens last van gehad. Alleen met prop loop ik ook altijd dagen mank. Ik zet het ook maar niet meer.

Had hier ook erg last van bij test prop en tren ace glutes en schouders ging wel. Maar in me quads was de hel. de dag na de inject begon de pijn werd erger en erger naarmate de dag vorderde en tege da avond kon ik gewoon niet meer gaan. Dan trok het weer weg. Vreemd dat ik in me schouders en glutes geen last had en enkel quads.

• Topic Starter Topic Starter
Rood - wit merk.. Euro merk

Ik vind het EXTREEM, ik mank met m'n been momenteel op werk omdat m'n quad zo opgespannen staat precies.

de plek rond de inject doet enorm pijn als iemand het nog maar aanraakt, zelfde had ik met m'n schouders.

Ik ben gewoon aan het overwegen om terug naar langwerkende te gaan als dit blijft duren.

Ik heb al meerdere keren de prop's gezet, ben nu al 2 weken bezig ED, dus... Elke dag in m'n kont prikken omdat het "minder" last geeft is geen optie, dan gaat m'n kont zo hard zijn als iets na een paar weken

Dat mogen we niet vragen ;)

Maar ik weet toevallig dat hij gewoon een goed bekend merk heeft.

Ik denk toch dat het de prop is. Ik heb het zelf ook altijd van prop. Verder bijna nooit ergens last van gehad. Alleen met prop loop ik ook altijd dagen mank. Ik zet het ook maar niet meer.

Dan is het vast die rood witte?

Heb ik wel eens vaker gehoord met de Test P van je genoemde merk. Schiet eens voor de gein je volgende tren in de ene schouder en je prop in de andere schouder.

Van die prop zat mijn biceps een hele week vast. 1 week niet kunnen trainen. Voelde heel k*t aan.
In men been had ik er amper last van. Beetje stijf , niets speciaal.

EP Korte esters kan nogal een dingetje zijn bij sommigen idd.
Als het na een inject of 4-5 niet verbetert qua pijn, dan kun je best overstappen op een ander merk of weer switchen naar enanthaat. Want dan gaat het erna ook echt niet meer verbeteren tav de pijn.

Rood - wit merk.. Euro merk

Ik vind het EXTREEM, ik mank met m'n been momenteel op werk omdat m'n quad zo opgespannen staat precies.

de plek rond de inject doet enorm pijn als iemand het nog maar aanraakt, zelfde had ik met m'n schouders.

Ik ben gewoon aan het overwegen om terug naar langwerkende te gaan als dit blijft duren.

Ik heb al meerdere keren de prop's gezet, ben nu al 2 weken bezig ED, dus... Elke dag in m'n kont prikken omdat het "minder" last geeft is geen optie, dan gaat m'n kont zo hard zijn als iets na een paar weken

Zoek niet verder. Bij je openingspost wist ik al over welk merk het ging :roflol:.

Ik heb het ook steeds bij hen en dan voornamelijk bij hun prop.

Enige optie is overstappen in mijn ogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok thanks bro, dan ga ik gewoon terug overschakelen op langwerkende .. Zucht

Heb je al de middeltjes geprobeerd?

- olie opwarmen
- dosis in 2 verdelen
- niet aspireren (= minder geslabber in je spier)
- andere spot proberen

Vooral met Tren-A geeft dat geweldige resultaten... :o

Heb het niet gehad over in je ader spuiten idd maar ik heb dan ook geen ervaring, wat ik wel kan zeggen is dat de gemiddelde dokter niet aspireert bij een IM injectie in de glutes. Bij UK en Franstalige fora uit Frankrijk lees ik meerdere mensen die niet aspireren aangezien er verschillende waren die zeiden dat ALS je in een ader prikt, het bloed direct in de naald erin gaat. Test P en Tren A worden daarom zonder aspiratie ingespoten (bij sommige leden).

Anderen die een slechte ervaring hebben met deze techniek hadden een hoestaanval van een uur of 2, metaalsmaak in de mond en wellicht een verlies van hun dosis.

Heb het niet gehad over in je ader spuiten idd maar ik heb dan ook geen ervaring, wat ik wel kan zeggen is dat de gemiddelde dokter niet aspireert bij een IM injectie in de glutes. Bij UK en Franstalige fora uit Frankrijk lees ik meerdere mensen die niet aspireren aangezien er verschillende waren die zeiden dat ALS je in een ader prikt, het bloed direct in de naald erin gaat. Test P en Tren A worden daarom zonder aspiratie ingespoten (bij sommige leden).

Anderen die een slechte ervaring hebben met deze techniek hadden een hoestaanval van een uur of 2, metaalsmaak in de mond en wellicht een verlies van hun dosis.

Probeer het anders eens vriend...

Neem nu maar van mij aan dat het geen prettige dood is na 1 of 2 ml olie in je ader te hebben gespoten. Niet aspireren betekent dat je een enorm risico neemt. Dat artsen niet altijd aspireren kan te maken hebben met het soort middel wat ze injecteren. Vitamine B12 (op waterbasis) kun je bijvoorbeeld gerust in je bloedbaan spuiten (mag intraveneus worden toegediend).

dat is niet voor meteen natuurlijk, maar mocht ik mijn eigen lichaam kennen zou ik er niet voor deinzen het te doen

http://www.nnpnetwork.org/Uploads/EBP aspiration poster 9 25 12 for iowa .pdf

Andere bron is mijn nicht die schoolverpleegster is en van de hoofddokter ook niet hoefde te aspireren bij kinderen uit het middelbaar, dit ook om het sneller te doen + PIP te verminderen. Op een dag deed ze er 150 + zonder problemen.

Dit is louter informatie natuurlijk, om altijd safe te zijn moet men natuurlijk aspireren

Even zomaar een qoute:

"Als je tijdens het injecteren de in olie opgeloste groeibevorderaar per ongeluk in een ader spuit, loop je het risico op een longembolie; een gedeelte van je longen kan afsterven of nog erger. Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. In ons geval dus olie of lucht. De olie blokkeert namelijk de kleinere longaderen. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor de boel afsterft. Een erg gevaarlijke vorm van longembolie is de verstopping die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. Dit veroorzaakt namelijk een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt."

Dus pas op met het geven van advies als je zelf nog niet voldoende kennis hebt. Andere kunnen dat zomaar gaan overnemen.

Terug
Naar boven