MuscleMeat

Inject Winstrol

hoe wat waar

hey, ik heb juist men winstrol depot zambon 50 mg verkregen.

nu zit ik met de vraag hoe en waar moet ik ze spuiten?

en wat geeft het effect eigelijk, dit is maar louter om zeker te zijn hoor.
want ik las de vraag om ze in twee armen te spuiten.

zijn het niet alle spieren die er voordeel bij hebben als je het eender waar in je lijf spuit.
of alleen de spier waar je het in spuit, dit zou belachelijk zijn.
graag woordje uitleg van iemand die het al gebruikt heeft.
thx :D

d-dancer zei:

zijn het niet alle spieren die er voordeel bij hebben als je het eender waar in je lijf spuit.

joh...je hebt wel veel verstand van waar je mee bezig bent of niet??? :rolleyes:

d-dancer zei:

ik zal je mijn adres geven dan kun je alles meteen doorsturen :D

ff zonder dollen kerel, leg je winstrol nog maar ff in de kast en ga op zijn minst lezen hoe je het gebruikt, wat het doet en wat de neven effecten zijn.

op deze manier behaal je weinig resultaten en verneuk je je lichaam..

d-dancer zei:

thx
inderdaad pumpin. kopen en niet weten wat het doet.
tuurlijk werkt het niet plaatselijk. spuiten doe je waar je wil. in je bilspier, schouder, borst, biceps, triceps. hoeveel ga je gebruiken per week. ik ben echt benieuwd of je daar al aan gedacht hebt.

younggod zei:
ik zal je mijn adres geven dan kun je alles meteen doorsturen :D

ff zonder dollen kerel, leg je winstrol nog maar ff in de kast en ga op zijn minst lezen hoe je het gebruikt, wat het doet en wat de neven effecten zijn.

op deze manier behaal je weinig resultaten en verneuk je je lichaam..

ik wil gewoon zekerheid hebben, meer niet geloof me.
ik hoor van alle kanten een ander verhaal, daarmee dak deze post zet.

skydirk zei:
inderdaad pumpin. kopen en niet weten wat het doet.
tuurlijk werkt het niet plaatselijk. spuiten doe je waar je wil. in je bilspier, schouder, borst, biceps, triceps. hoeveel ga je gebruiken per week. ik ben echt benieuwd of je daar al aan gedacht hebt.

dit is dus wat ik gedacht had ook, het spuiten laat ik nog door een vriendin van me doen, die is verpleegster en heeft meer verstand van spuiten zetten. laat haar het me leren.
ben ni van plan men lichaam te vernken hoor.
en hoeveel ik ga gebruiken per week
2x 50mg zou voldoende moeten zijn. ben danser en moet dus ni te worden

lol ik zet straks mijn winny gewoon om de dag in mijn bil 4 weken lang.
ze zeggen dat zitten dan wat pijnlijker kan worden maar wie mooi wil zijn moet ........

2x maar zou het toch zeker minimaal 3x doen maat en van een beete winny ga je geen beest worden hoor. oja en wat betreft dat ontsmetten voor en na het spuiten is erg achterhaald, want een normaal gezond mens hoeft dat niet te doen e de meeste mensen halen het doekje eroverheen en gaan spuiten, nou geloof mij nou maar dan is er nog nix ontsmet, want je moet 5 minuten wachten voor je gaat spuiten na het ontsmetten, want anders is er nix ontsmet. Maar als jullie graag onnodig geld uitgeven of erg vies en onhygiënisch zijn dan zou ik het wel doen :D maar in de zorg wordt dat al niet meer gedaan

d-dancer zei:
2x 50mg zou voldoende moeten zijn. ben danser en moet dus ni te worden

2x 50mg? hoe veel weken? stel dat je dat 6 weken zou doen. elke week 2 x 50mg .ik denk niet dat je daar resultaat zal van hebben. ik ben benieuwd. hou ons op de hoogte. daar ga je inderdaad je lichaam niet mee vernken, maar je gaat er ook niets mee winnen. ofwel is d-dancer een grapjas.

skydirk zei:
2x 50mg? hoe veel weken? stel dat je dat 6 weken zou doen. elke week 2 x 50mg .ik denk niet dat je daar resultaat zal van hebben. ik ben benieuwd. hou ons op de hoogte. daar ga je inderdaad je lichaam niet mee vernken, maar je gaat er ook niets mee winnen. ofwel is d-dancer een grapjas.

hoeveel weken? normaal ga ik eerst een kuur doen van drie maanden. desnoods doe ik drie maal 50 mg maar ik ga eerst zien welk effect ik krijg. ne maat van mij is er al tijdje mee bezig en bij hem is er resultaat, hij doet 2x 50mg de week dus.
we zullen wel zien hoe het evolueerd he. kga het in elk geval laten weten :cool:

3 maanden !! voel eens aan je bol joh. winny depot op max 8 weken houden, liever 6 weken. winstrol is nogal belastend voor je lever bro...

6-8 weken op 50mg om de dag.

edwinfrank zei:
Waarom drink de Winstrol niet gewoon op? Injecteren van Winstrol is overbodig en bovendien loop je hiermee een klein risico op infecties.

Drinken van winny is lang niet zo effectief als injecteren en naar mijn mening gewoon doodzonde, want dan gaat het hele zaakje alsnog langs je spijsvertering.

.

Laatst bewerkt:
beter o,6x25mm halen voor de schouder. misschien kan 0,5x16mm ook nog.

hardgainers zei:
beter o,6x25mm halen voor de schouder. misschien kan 0,5x16mm ook nog.

Heb wel eens kynoselen in schouders geinjecteerd met 0.5x16 mm. Is ook op waterbasis, dus het kan wel. Nu kan ik niet garanderen dat je diep genoeg gaat.

d-dancer zei:
hoeveel weken? normaal ga ik eerst een kuur doen van drie maanden. desnoods doe ik drie maal 50 mg maar ik ga eerst zien welk effect ik krijg. ne maat van mij is er al tijdje mee bezig en bij hem is er resultaat, hij doet 2x 50mg de week dus.
we zullen wel zien hoe het evolueerd he. kga het in elk geval laten weten :cool:

Kerel, lees je eens goed in in de materie voordat je wel je lichaam gaat beschadigen.

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Terug
Naar boven