AndroidHealthClinic

inname winstrol tabs

lloyd

Cool Novice
Waardering
0
ik heb al rond gekeken op het forum
maar ik merk dat de meningen erg verschillend zijn !
moet je de tabs nu in 1 keer nemen
of verdelen over de hele dag in verband met stabiele bloedwaardes ?

mvg,

lloyd !

verdelen over de dag

Inderdaad verdelen. 2 x per dag is OK.

lloyd zei:
ik heb al rond gekeken op het forum
maar ik merk dat de meningen erg verschillend zijn !
moet je de tabs nu in 1 keer nemen
of verdelen over de hele dag in verband met stabiele bloedwaardes ?

mvg,

lloyd !

zou ze niet te laat innemen, dus ruim voor dat je naar bed gaat.
Kan je lichaam zelf ook nog een beetje hormoontjes aanmaken zover dat nog kan :)

• Topic Starter Topic Starter
40 per dag van GS

meningen zijn verdeeld

1x per dag betere piekdosis en winny is niet zo kort actief als de meesten denken dus op zich best te doen.

2x per dag ook 2x afbraak door lever minder hoge piekdosis, minder product opgenomen en iest gelijkere opname.

Probeer beiden eens uit maar ik denk dat het redelijk weinig uitmaakt. Zeker met een dosis van 40 mg wat al laag is voor een orale winny. (25% gaat verloren bij de tab versie)

hmmm de meningen zijn erg verdeeld dus
ik ga denk ik sowieso de winny's opvoeren toto 50 mg per dag
ik doe trouwens geen winny only kuur hoor
ik heb er nog test enthaat en boldenone bij :D

en ik fl**ker de winnys denk ik in 1 keer erin !

stel dat je 75-100 mg neem danis het wel goed idee 1 tje s ochtends en 1 tje paar uur voor de training

heb er ooit eens lange discussie van gezien en uitkomst was zoiets, sommigen zweren bij verdelen anderen zeggen dat het geen donder uitmaakt zolang je maar elke dag binnenkrijgt.

Als je axis dan toch plat ligt dan zou ik ze gewoon netjes verdelen zodat je lichaam het efficienter kan gebruiken om te groeien.

lloyd zei:
hmmm de meningen zijn erg verdeeld dus
ik ga denk ik sowieso de winny's opvoeren toto 50 mg per dag
ik doe trouwens geen winny only kuur hoor
ik heb er nog test enthaat en boldenone bij :D

Vraagje he.

Je lichaam breekt een gedeelte van de tabs af.

als je de tabs in één keer inneemt, breekt je lever maar één keer een gedeelte af.
Als je het in twee keer inneemt, breekt ie twee keer een gedeelte af.

is in één keer innemen dan niet handiger?

Ook al zou dat waar zijn (wat ik betwijfel) dan noch is het efficienter om stabiele bloedwaarden te hebben. Beter 24 h per dag een constant hoeveelheid dan een piek van enkele uren. Je spieren groeien ook niet in een paar uur maar herstellen in 48-72 uur en soms nog langer.

DvO zei:
Vraagje he.

Je lichaam breekt een gedeelte van de tabs af.

als je de tabs in één keer inneemt, breekt je lever maar één keer een gedeelte af.
Als je het in twee keer inneemt, breekt ie twee keer een gedeelte af.

is in één keer innemen dan niet handiger?

ok thnx

Dus de afbraak ervan is waarschijnlijk zo minimaal dat het voordeel van een stabielere bloedwaarde het negatieve van het afbreken overtreft :p

Met Winny tabs verlies je t.o.v. de injects zo'n 25 tot 30% aan werkzame stof. Als je je dosis dus gewoon verhoogd met 30-40 procent is dat gecompenseerd

DvO zei:
ok thnx

Dus de afbraak ervan is waarschijnlijk zo minimaal dat het voordeel van een stabielere bloedwaarde het negatieve van het afbreken overtreft :p

Kan oraal met inject gecombineerd worden?

met als nut?

Bijvoorbeeld als je een dagje ertussen hebt waarbij je niet in de mogelijkheid bent om over de dag verdeelt je tabletjes te nemen...

Kan je dan (om geen fluctuatie te creeren) 's ochtends een zambon injectje nemen om zo de dag erop weer vrolijk door te gaan met oraal.

overigens..

wat is de ervaring met het overstappen van naposim (aan het begin van de kuur) naar stromba/winstrol (einde van de kuur)

is het aan te raden in de laatste week stromba/deca/sust de clen op te starten?

ik kan met niet veel dingen voorstellen waarbij je niet effe snel een tabletje kan inemen

Terug
Naar boven