XXL Nutrition

inname winstrol tabs

indd, een injectie nemen lijkt me persoonlijk toch lastiger ???

Om even op deze discussie in te gaan: men zegt altijd tabs zijn comfortabeler en handiger. Maar ik ben het daar dus niet mee eens.

Winny met slin naaldje in schouders, armen, borst, is vrij eenvoudig en comfortabel. Hoeft maar 1 x daags of 1 x om de 2 dagen.
Vrijwel geen belasting van lever, best mogelijke opname, langzamere afgifte, betere prijs/quantiteit én prijs/kwaliteit.

Ik bedoel, als je beetje verstandig bent en niet bang van een klein naaldje moet je wel heel ver gaan zoeken om redenen te vinden waarom je zou slikken ipv injecteren.

Sommigen vinden zelfs dat de injectie hen tijdelijke of permanentere groei geeft op die plaats, of zeker een betere pomp en gevoeligheid van de spier. Of dat wat waard is daar ga ik me echter niet over uitspreken.

heeft iemand ervaring met het combineren van winnie oraal / inject???

zat er namelijk ook aan te denken om te beginnen met de injects die ik nog heb liggen... en dan over te stappen op tabs..

of de inject te gebruiken op dagen waarbij tabs me niet uitkomen...

(kan dit? ??? )

misschien meteen even een reactie op mijn kuurplan...

200 deca + 250 sust om de 6 dagen.
Naposim (diana) 6 weken oplopend tot ca 40 mg de dag (pyramidesT)
dan overstap op winnie in de laatste 3/4 weken van de kuur...
in de laatste week clen erbij ...

denk ca. 10 wk totaal te kuren...

uiteraard clomid/ tamoxifen voor opstartproblemen/ tietpijn... aangezien dit mijn 2e kuur is vermoed ik geen problemen te krijgen hiermee...

(1e kuur = diana 20 mg de dag + om de zeven dagen 200deca/250sus voor 6 weken)

Ben je vraag al eerder tegengekomen en vind het geen logica dat tabs nemen niet uit zou komen?? Als je nou zegt dat injecteren een keer niet uitkomt ok, maar ff wat tabs doorslikken lijkt me geen prob.

Verder hoop ik dat je voor deze kuur een reservelever in je achterbak moet leggen! Tien weken orals is namelijk wel erg veel van het niet goede, maar das ook maar mijn mening:D

Open anders even een eigen topic, dan krijg je dnenk ik wat meer feedback. :)

Succes, ciao Arie

Een reservelever? Wat een onzin! Je roept maar wat net als vele anderen.
En dat is mijn mening.

ArieWillem zei:
Ben je vraag al eerder tegengekomen en vind het geen logica dat tabs nemen niet uit zou komen?? Als je nou zegt dat injecteren een keer niet uitkomt ok, maar ff wat tabs doorslikken lijkt me geen prob.

Verder hoop ik dat je voor deze kuur een reservelever in je achterbak moet leggen! Tien weken orals is namelijk wel erg veel van het niet goede, maar das ook maar mijn mening:D

Open anders even een eigen topic, dan krijg je dnenk ik wat meer feedback. :)

Succes, ciao Arie

Waarom op zo'n toon alsof jouw mening superieur is aan de mijne? Is zie het probleem niet, het is een forum en daar heeft nou eenmaal niet iedereen dezelfde mening als jou!

Ik geef je al je credits voor je posts, maar als je zo gaat beginnen ga ik twijfelen. :)

Oh trouwens, mag ik je even aan je eigen quote herinneren? De mensheid zal pas vooruitgaan als we bereid zijn na te denken over zaken die wij aanvankelijk ONZIN vonden.

Respect, :bow:

@ elmo kun je dan vertellen waar he tstaat dat het wel goed is om 10 weken oral te gebruiken???

Big_T zei:
Om even op deze discussie in te gaan: men zegt altijd tabs zijn comfortabeler en handiger. Maar ik ben het daar dus niet mee eens.

Winny met slin naaldje in schouders, armen, borst, is vrij eenvoudig en comfortabel. Hoeft maar 1 x daags of 1 x om de 2 dagen.
Vrijwel geen belasting van lever, best mogelijke opname, langzamere afgifte, betere prijs/quantiteit én prijs/kwaliteit.

Ik bedoel, als je beetje verstandig bent en niet bang van een klein naaldje moet je wel heel ver gaan zoeken om redenen te vinden waarom je zou slikken ipv injecteren.

Sommigen vinden zelfs dat de injectie hen tijdelijke of permanentere groei geeft op die plaats, of zeker een betere pomp en gevoeligheid van de spier. Of dat wat waard is daar ga ik me echter niet over uitspreken.

Idd!! Wees echt niet bang om te injecteren. Met een slinnaaldje beperk je een hoop schade en het doet vrijwel geen pijn.

maar hoeveel ga je nou nemen per dag? 50mg? hoelaat ga je ze nemen dan? als je opstaat? 12 uur? 2 uur? voor fitness? na fitness?

Terug
Naar boven