XXL Nutrition

Sticky Inschrijvingen Dames Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Sport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker!

Nog geen idee wat ik die dag wil, had gerekend op foto's na een minimaal ontbijtje. Neem wel wat mee.
Heb niet zo streng gedieet, dus sws niet nodig om opeens te gaan snaaien :o

ik ga ook niet enorm cheaten, misschien 1 dingetje ofzo :)

Kan wel wat lekkers bij Koekela meenemen. Dat had ik mezelf toch beloofd.
En zondag bak ik voor mezelf speklapjes, die heb ik al geen jaren meer op.

Is er trouwens iemand aanwezig die ervaren is in huidplooimetingen? Kan me herinneren dat jullie dat wilden weten bij de eindfoto?

Oh, en heels of blote voeten?

Heels! :D

hebik niet. :(

Heels zorgt natuurlijk wel voor mooie lijnen :o
Tanning zal niet nodig zijn gezien de afgelopen dagen he hahahaah

@Marina, niemand vd dames met jouw maat,.. zodat je die hier bvb even aan kunt ?

zal es kijken of ik mijn oude dansschoenen nog heb ergens... :o

Welke maat heb je mop?

38....maar wel een heel smal pootje..

@ De dames, denk ook eventjes aan strak zittende kleding zoals bvb sokken, t-shirts of een broek waarvan de band hoger zit dan je ondergoed.
Deze kledij laat afdrukken in de huid achter,.. opzich geen ramp want we hebben Photoshop maar voorkomen is altijd beter dan genezen ;)
Qua verzorging denk ik dat jullie vrouwen er meer kaas van hebben gegeten als ik,.. maar natuurlijk even de oksels netjes e.d. maar goed, dat spreekt voor zich :D

Verder is het enige een flinke goed humeur :D :D

Laatst bewerkt:
oke. :)

• Topic Starter Topic Starter
Okay dus wel heels, geen tanning, oksels netjes... check :D

XXLtje, dat is een goede tip van de afdrukken van strak zittende kleding! :thumb: Btw Photoshop is een big no go, de foto's mogen absoluut niet geretoucheerd worden. Regels van de contest.

Okay dus wel heels, geen tanning, oksels netjes... check :D

XXLtje, dat is een goede tip van de afdrukken van strak zittende kleding! :thumb: Btw Photoshop is een big no go, de foto's mogen absoluut niet geretoucheerd worden. Regels van de contest.

Hahaha nooo worries !!!!
Althans NIET voor "spierverbeterende" bewerkingen oid ;)
Al denk ik dat het verwijderen van een drukrandje vd sokken op de enkel bvb, of een chocoladepukkeltke
van de dag ervoor :P niet zo'n ramp zullen zijn toch.
Als dat ook liever niet gedaan mag/moet worden,.. gewoon zeggen!! Voor mij alleen maar minder dan meer werk hihihihi :D :D

Al moet ik zeggen, de bedoeling was enkel waar nodig de witbalans en naverscherping (schiet in RAW uiteraard, en moet worden naverscherpt :o )

Ik hoop dat een pukkeltje hier en daar wel bewerkt mag worden, bij mij zijn ze door t warme weer ineens meer op komen zetten :o

Druklijntjes zijn helaas niet te voorkomen na zo'n auto rit, maar ga mn best doen.
Heb er zin in!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 06:43 ----------

Ik hoop dat een pukkeltje hier en daar wel bewerkt mag worden, bij mij zijn ze door t warme weer ineens meer op komen zetten :o

Zou je als je zelf foto's maakt toch ook niet doen?

Druklijntjes zijn helaas niet te voorkomen na zo'n auto rit, maar ga mn best doen.
Heb er zin in!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 06:43 ----------

Zou je als je zelf foto's maakt toch ook niet doen?

Nee maar de mogelijkheid is er nu. Daarbij creeer je er niet ineens meer spier mee ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven