MuscleMeat

Aankondiging Inschrijvingen Dames Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Sport

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Druklijntjes zijn helaas niet te voorkomen na zo'n auto rit, maar ga mn best doen.
Heb er zin in!

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 06:43 ----------



Zou je als je zelf foto's maakt toch ook niet doen?

goed punt, misschien idd beter van niet dan voor de eerlijkheid vd contest :)
 
Dames,

Volgens mij kan Reina geen PB's ontvangen. is ze wél op de hoogte ? of komt ze niet ?
 
Heeft al ruim een maand niet meer gelogd ook...
 
Heeft al ruim een maand niet meer gelogd ook...

Zag het idd,.. en gezien ik haar niet kan bereiken ga ik er maar vanuit dat ze niet aanwezig zal zijn dan, toch ? :o
 
Haha, zou wel bijzonder zijn als ze opeens voor de deur staat.
 
Haha, zou wel bijzonder zijn als ze opeens voor de deur staat.

Lol, ik zie nu net bij het versturen van een PB dat het niet Reina is, maar Richelle die geen PB's kan ontvangen :o
 
Dames,

Volgens mij kan Reina geen PB's ontvangen. is ze wél op de hoogte ? of komt ze niet ?
Je kan links, onder de naam, op 'verstuur bericht' klikken als het tabblad 'contactinformatie' er niet staat ;)
 
Je kan links, onder de naam, op 'verstuur bericht' klikken als het tabblad 'contactinformatie' er niet staat ;)

Nope, dat kan bij haar niet ;)
ook haar naam toevoegen in een PB met meerdere ontvangers resulteerd in "1 of meerdere personen hebben ervoor gekozen geen privé berichten te ontvangen" :o
 
Succes allemaal! voor de winnaar van onze prijs (2e plaats) is er ook als gewenst een training mogelijk met Evelien Nellen :wl:
 
Succes allemaal! voor de winnaar van onze prijs (2e plaats) is er ook als gewenst een training mogelijk met Evelien Nellen :wl:
brb, pruik kopen en ervoor zorgen dat ik 2e ben :o


edit: alhoewel, volgens mij outlift ze mij en dan is mijn ego gekrenkt :o
 
Leuk idee! Ik ga sws voor de tweede plek ;)
 
Lol, ik zie nu net bij het versturen van een PB dat het niet Reina is, maar Richelle die geen PB's kan ontvangen :o

Richella was gestopt nadat ze een ongeluk had gehad, Reyna is al een hele tijd spoorloos verdwenen :dunno:

We zijn op dit moment helaas nog met z'n 5'en in de contest. :( Naomi1987 redt het morgen niet en zorgt voor haar eigen foto's, dus morgen ontvang je in jouw studio AbFab, Marina1975, Marieke1988 en mij. :) MissNuke, ben je er nou ook bij?

Succes allemaal! voor de winnaar van onze prijs (2e plaats) is er ook als gewenst een training mogelijk met Evelien Nellen :wl:

:woot: :banana: :) Klinkt super, René! Leukste 2e prijs ooit!
 
Succes allemaal! voor de winnaar van onze prijs (2e plaats) is er ook als gewenst een training mogelijk met Evelien Nellen :wl:

wow das wel echt een gave 2e prijs :eek::D
 
brb, pruik kopen en ervoor zorgen dat ik 2e ben :o


edit: alhoewel, volgens mij outlift ze mij en dan is mijn ego gekrenkt :o

Ze outbuffed je sowieso :roflol:

Evelien%252520Posing%2525209-9-12.jpg
 
Richella was gestopt nadat ze een ongeluk had gehad, Reyna is al een hele tijd spoorloos verdwenen :dunno:

We zijn op dit moment helaas nog met z'n 5'en in de contest. :( Naomi1987 redt het morgen niet en zorgt voor haar eigen foto's, dus morgen ontvang je in jouw studio AbFab, Marina1975, Marieke1988 en mij. :) MissNuke, ben je er nou ook bij?



:woot: :banana: :) Klinkt super, René! Leukste 2e prijs ooit!

jup ik kom gezellig mee :)
 
Succes allemaal alvast! :)
 
Succes allemaal! voor de winnaar van onze prijs (2e plaats) is er ook als gewenst een training mogelijk met Evelien Nellen :wl:
Echt super! :) Ik zou graag winnen! hahaha
Ik wens de winnaar van de tweede plaats er heel veel plezier en succes mee! :)
ik maak er (dit jaar) geen kans op .... maar heb al een top begeleider! :D
 
Succes dames met de fotoshoot vandaag! Ben benieuwd naar alle foto's!
 
Jij ook ;)

Ik ga geen voorproefje plaatsen, maar ben ook erg benieuwd. Even geduld tot dinsdag nog.
 
Veel plezier!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven