- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoofdzakelijk omdat we jong talent willen stimuleren en de kans geven zich te bewijzen, anderzijds omdat naarmate iemand ouder wordt, die eigenlijk in een heel andere categorie valt (veel meer tijd heeft gehad om te groeien) wat het voor de tegenstanders een beetje oneerlijk maakt.

Zal wel meevallen, denk niet dat er uberhaupt zulke kandidaten zullen zijn, bovendien vind ik 35 wel een mooie max. Mensen houden ook wel rekening met die trainingsduur, het gaat om de prestatieDit vind ik geen sterk argument. Dan zou je imo ook tot een leeftijd van ca 25 jaar moeten gaan. Iemand die 35 is kan tov van de jonge talenten (dan denk ik aan leeftijden van max 23 jaar) al 12 jaar meer getraind hebben. Maargoed, tis jou feestje BigT![]()

Iedereen mag elk jaar net als in elke andere wedstrijd gewoon weer deelnemen.
Maar ja zien wel hoe het gaat 
Toegevoegd aan reglement. Onderaan post#1 staat bij 'Belangrijke deelnemingsvoorwaarden' ook dat op elke foto je ook een a4tje zichtbaar moet maken waarop 'DBB foto contest 2008' vermeld staat, dus cheaten is onmogelijk op die manier.moeten het geen recente foto's zijn...het gaat er toch om hoe je er dan uitziet en niet hoe je er ooit uit zag.?

Oeps ik zie dat je minimaal 80 posts moet hebben, jullie gaan nog veel van mijn horen, nu nog maar 63 posts te gaan.....Ga denk ik ook meedoen, leuk initiatief, eerst kijken of komende twee maanden genoeg vooruitgang maak.
Mag ik meedoen als ik op 14 juni mee doe in de ifbb? Misch een domme vraag maar als ik een foto gebruik van 1 week out?

* Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/pro wedstrijden, of hebben maximaal aan één amateur wedstrijd deelgenomen.
nee, je mag niet meedoen![]()

Leuk initiatief, heel mooi gebaar ook!Contest deelnemers zijn van harte welkom om een professionele foto te laten maken.
Ies graties(alleen voor de contest...)
Stuur maar een PM.
Heb je geen excuus meer dat je geen goede foto hebt![]()

Contest deelnemers zijn van harte welkom om een professionele foto te laten maken.
Ies graties(alleen voor de contest...)
Stuur maar een PM.
Heb je geen excuus meer dat je geen goede foto hebt![]()