MuscleMeat

* Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie prijzen.
succes aan de gene die mee doen.

wat een prijzen! ongekend. Beter geregeld als op een doorsnee bb wedstrijd

denk dat ik er volgend jaar wel bij ben!

Idd Daster. En jij maakt grote kans in de top 3 te belanden ;)
Nou daar ga ik niet van uit hoor :p Vorig jaar hebben heel wat buffels aangekondigd mee te gaan doen, dus maar is zien wat er waargemaakt wordt ;)

Met goeie foto's heb je in ieder geval altijd een stapje voor :)

• Topic Starter Topic Starter
Nieuwe regels toegevoegd voor het stemmen:

2. Regels bij het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geleden geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

Uiteraard gaat dit automatisch, dus niemand met minder dan 50 posts of 30 dagen registratie zal kunnen stemmen.

Hele goede en duidelijke regels. (Zouden ze bij een mogelijke volgende vrouwen-contest gewoon ook precies zo moeten doen.)

Heel veel succes iedereen die mee gaat doen!!!

aardig gek prijzenpakket, erg nice :) helaas zal mijn BF dan nog wel veel te hoog zijn om te scoren.. (zou een wedstrijd voor epic krachtgains moeten zijn :D)

Ik twijfel nog steeds. Mijn fysiek zal niet voldoende zijn om een prijs binnen te slepen denk ik. Als ik ergens aan mee doe ga ik voor de winst en dat is hier bijna niet mogelijk denk ik.

Nieuwe regels toegevoegd voor het stemmen:

2. Regels bij het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geleden geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

Uiteraard gaat dit automatisch, dus niemand met minder dan 50 posts of 30 dagen registratie zal kunnen stemmen.

Misschien ook een idee om figuren die 10'en geven aan hun holmatties ook al zie je zo dat dat fysiek geen 10 waard is ook strafpunten te geven. Dat irriteerde mij mateloos vorige keer.

I'm in!

Ach kzal toch lang niet winnen :P Dus dat word niet de moeite XD

Ik doe mee!
Ik zal zeeeker geen prijs binnen slepen, maar het is gewoon een dikke motivatie!
Ik moet het niet hebben van mijn ''massa'' maar ga dan gewoon puur voor de droogheid (8/9% hopelijk rond die tijd)
Massa komt volgend jaar met de contest wel goed dan :D

Laatst bewerkt:
Misschien ook een idee om figuren die 10'en geven aan hun holmatties ook al zie je zo dat dat fysiek geen 10 waard is ook strafpunten te geven. Dat irriteerde mij mateloos vorige keer.

dat zou idd een goede zaak zijn, indien haalbaar. Het zou een trieste zaak zijn moest de wedstrijd uitdraaien op een populariteitswedstrijd..

• Topic Starter Topic Starter
Gaat natuurlijk nergens meer over om te gaan bepalen wat mensen wel of niet mogen geven. Waar leg je dan de grens? Wel 9 maar geen 10??? Dit hoort gewoon bij de vrijheid van stemmen. Het cijfer op het einde gaat echt niet drastisch veranderen door 1 fan die wat "teveel" geeft.

Zit er overigens aan te denken om de individuele votes onzichtbaar te maken, is dat gezeur mbt te laag of te hoog ook weer voorbij.

Maybe next year.

Met deze regels althans, netjes gedaan :thumb:

Damn wel mooie prijzen , maar winnen doe ik toch niet :P

Ben aan het twijfelen , mss gewoon mee doen voor de eer en de motivatie om eens te cutten :'). Nog ff over nadenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven