- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Flinke prijzen zeg! Jammer dat mijn fysiek zuigt. Ben benieuwd naar de foto's![]()
Sja, ik ben ook kansloos hahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinke prijzen zeg! Jammer dat mijn fysiek zuigt. Ben benieuwd naar de foto's![]()

Nou daar ga ik niet van uit hoorIdd Daster. En jij maakt grote kans in de top 3 te belanden![]()
Vorig jaar hebben heel wat buffels aangekondigd mee te gaan doen, dus maar is zien wat er waargemaakt wordt 

Nieuwe regels toegevoegd voor het stemmen:
2. Regels bij het stemmen
- Minimaal 30 dagen geleden geregistreerd zijn
- Minimaal 50 posts geplaatst hebben
Uiteraard gaat dit automatisch, dus niemand met minder dan 50 posts of 30 dagen registratie zal kunnen stemmen.
Misschien ook een idee om figuren die 10'en geven aan hun holmatties ook al zie je zo dat dat fysiek geen 10 waard is ook strafpunten te geven. Dat irriteerde mij mateloos vorige keer.
Misschien ook een idee om figuren die 10'en geven aan hun holmatties ook al zie je zo dat dat fysiek geen 10 waard is ook strafpunten te geven. Dat irriteerde mij mateloos vorige keer.
Gaat natuurlijk nergens meer over om te gaan bepalen wat mensen wel of niet mogen geven. Waar leg je dan de grens? Wel 9 maar geen 10Misschien ook een idee om figuren die 10'en geven aan hun holmatties ook al zie je zo dat dat fysiek geen 10 waard is ook strafpunten te geven. Dat irriteerde mij mateloos vorige keer.
Dit hoort gewoon bij de vrijheid van stemmen. Het cijfer op het einde gaat echt niet drastisch veranderen door 1 fan die wat "teveel" geeft.