AndroidHealthClinic

Aankondiging * Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
1. Voorwaarden en reglement

Lees alle regels aandachtig.

1a. Algemeen:
  1. Minimum leeftijd 14 jaar.
  2. Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2010.
  4. Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/pro wedstrijden, en hebben aan maximaal één amateur wedstrijd deelgenomen.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en 4 strafpunten tot een permban.
1b. Foto's:
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen NA deze aankondiging geschoten.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een papier te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2010" (tenzij je gezicht bekend is op DBB en op de foto te zien is)
  4. Stuur één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal 4 poses op de foto staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats ten laatste binnen hebben op 31 juli, 18:00 ('s avonds).
1c. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek kan hier geplaatst worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f252/
  2. De log moet ten laatste 1 mei gestart worden.
  3. Een startfoto plaatsen is niet verplicht, maar wel wenselijk.
1d. Nieuwe regels dit jaar:
  1. Verplichte poses:
    - 1x benen (incl. kuiten)
    - 1x front of back double biceps
  2. Verplichte poses moeten in kleur zijn en voldoende duidelijk

2. Regels bij het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

3. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op zondag 1 augustus 2010 in de [Link niet meer beschikbaar]. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming. De stemming duurt precies 10 dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 11, of indien deliberatie nodig is, 12 augustus.

4. Welke prijzen zijn er te winnen?

1ste Plaats
* Bodylab pakket t.w.v. 300 euro
* Waardebon Bodyenfitshop.nl 250 euro
* Waardebon Fitness Seller 150 euro
* Elite lidmaatschap

2de Plaats
* (Bodylab) BBeX pakket t.w.v. 200 euro
* Waardebon Fitness Seller 100 euro

3de Plaats
* (Bodylab) Applied nutriceuticals pakket t.w.v. 175 euro
* Waardebon Fitness Seller 50 euro

5. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tijd tot zaterdag 31 juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal 4 poses op de foto staan. Voor overige regels zie " Voorwaarden en reglement". Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: contest10@telenet.be. Zet in de titel "deelname contest" a.u.b. Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :wl:

6. Veel gestelde vragen

V: Waarom geen wedstrijd alleen voor naturals?
A: Omdat we geen dopingtests kunnen doen.

V: Zijn er geen leeftijdsklassen?
A: Nee, iedereen ouder dan 14 kan meedoen, men kijkt eerder naar prestatie in verhouding tot leeftijd in deze contest. Bovendien zijn er nooit genoeg deelnemers om verder te gaan indelen.

V: Zijn er geen gewichtsklassen?
A: Nee, iedereen kan meedoen. Zelfde reden als in vorig antwoord.

7. Inschrijven

Stuur een PM of mail naar contest10@telenet.be met in de titel "inschrijving contest". Je kan tot ten laatste 30 april inschrijven.

Zijn al ingeschreven:

  1. Daster
  2. Wienand
  3. tiger4evaH
  4. Riggs
  5. Kees G
  6. KukiShu
  7. Loastres
  8. K3lv1n2
  9. michiel4
  10. KoekieMonster
  11. sjapendoedel
  12. Welluh
  13. PBS
  14. needtogrow
  15. stallone power
  16. Obeb
  17. teh maniac
  18. verb
  19. JvR90
  20. manofsteel
  21. Beowulf
  22. Skatermarvin
  23. Jeppe
  24. spectacular
  25. DavidCentral
  26. Loo
  27. grotesjaak
  28. nightfly
  29. Binnu
  30. KEUN
  31. sjekoog
  32. Masters (gestopt)
  33. vergil
  34. metal_chris
  35. Pleister
  36. aeRoNz
  37. wonna be a frea
 
Mag je dus ook 1 foto van een fullbody front double biceps gebruiken? Want dan heb je benen + die double biceps pose.
En inc. kuiten bedoel je daarmee dat je kuiten ook appart een foto "van achteren" moet schieten? of mag je die ook meenemen met je bijv. een benenfoto van voren.
 
Kuiten moeten samen met bovenbenen op één foto staan. Deelnemers mogen overigens ook full body pics gebruiken, in dat geval hoeven ze maar één verplichte pose te sturen i.p.v. twee.
 
  • Like
Waarderingen: Obeb
Misschien Wienand er even op wijzen dat ie nog 37 posts moet maken, anders mag ie weer niet meedoen op laatste moment :p
 
Misschien Wienand er even op wijzen dat ie nog 37 posts moet maken, anders mag ie weer niet meedoen op laatste moment :p
Dat zou wel een dubbele :fuu: voor hem zijn ja :D
 
Mooi prijzenpakket btw :)
 
Mooi prijzenpakket btw :)

Jezus ja, ik had ze nog niet bekeken omdat ik daar niet zoveel mee te maken heb:D Maar dit zijn enorme prijzen.

Overigens nog een vraagje. Als iemand zegt mee te doen (en hij staat op de lijst) en hij haakt op het laatste moment af.... Mag dat gewoon?
 
Er staat niks over de winnar van vorig jaar?
 
Jezus ja, ik had ze nog niet bekeken omdat ik daar niet zoveel mee te maken heb:D Maar dit zijn enorme prijzen.

Overigens nog een vraagje. Als iemand zegt mee te doen (en hij staat op de lijst) en hij haakt op het laatste moment af.... Mag dat gewoon?
Nee dan krijg je een permban.

Nee j/k dat kan natuurlijk.

Er staat niks over de winnar van vorig jaar?
De winnaar van het jaar ervoor moet een jaar overslaan en doet dus niet mee.
 
mooie prijzen weer ben benieuwd wie er allemaal mee doen dit jaar
 
Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/pro wedstrijden, en hebben aan maximaal één amateur wedstrijd deelgenomen.

i just came! dit betekent wel dat ik mee mag doen :woot:
sign my black ass in!
 
Ik doe zkr weer mee, net als vorig jaar:P
 
Gaat weer leuk worden lijkt me! Goeie regels T.
 
Flinke prijzen zeg! Jammer dat mijn fysiek zuigt. Ben benieuwd naar de foto's :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven