AndroidHealthClinic

* Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie prijzen man.. :)

Beetje jammer dat je van zo'n wienand verder een jaar lang niks hoort en dan nu even langskomt om te 'cashen'.

De criteria zouden ook wel wat strenger mogen imo.

Zit er overigens aan te denken om de individuele votes onzichtbaar te maken, is dat gezeur mbt te laag of te hoog ook weer voorbij.

Kun je ook doen dat die alleen zichtbaar zijn voor degene waarop gestemd wordt?

Plus dat betekent dat mensen niet meer reacties kunnen geven? Want dat vond ik juist ook interessant aan de contest, dat mensen kritiek en commentaar geven (zowel negatief als positief) over je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje jammer dat je van zo'n wienand verder een jaar lang niks hoort en dan nu even langskomt om te 'cashen'.

De criteria zouden ook wel wat strenger mogen imo.
Hij komt nog steeds posts te kort, en vorige keer werd hij juist gediskwalificeerd door de criteria.

Kun je ook doen dat die alleen zichtbaar zijn voor degene waarop gestemd wordt?

Plus dat betekent dat mensen niet meer reacties kunnen geven? Want dat vond ik juist ook interessant aan de contest, dat mensen kritiek en commentaar geven (zowel negatief als positief) over je lichaam.
Nee alleen voor mods zou het dan zijn.

Reacties kunnen natuurlijk wel.

moetie voor 1 mei nog 36 x posten...... doe ik op één dag:o

Gaat natuurlijk nergens meer over om te gaan bepalen wat mensen wel of niet mogen geven. Waar leg je dan de grens? Wel 9 maar geen 10??? Dit hoort gewoon bij de vrijheid van stemmen. Het cijfer op het einde gaat echt niet drastisch veranderen door 1 fan die wat "teveel" geeft.

Zit er overigens aan te denken om de individuele votes onzichtbaar te maken, is dat gezeur mbt te laag of te hoog ook weer voorbij.

Kan me nog wel herinneren dat Eric nog een 'cadeautje' had voor members die 1'en gaven vorige keer

Kan me nog wel herinneren dat Eric nog een 'cadeautje' had voor members die 1'en gaven vorige keer
Ik denk dat je daar nu minder last van krijgt, omdat alleen leden met minstens 50 posts mogen stemmen. Dus niet zoveel kloontjes meer

Maybe next year.

Met deze regels althans, netjes gedaan :thumb:

Om hier even op terug te komen: Sjekoog maakt daar wel een punt. Geen meerwaarde voor dit forum zijn, even snel wat posts maken en er met een prijs vandoor gaan. Want we weten immers dat dit gaat gebeuren.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Verder is de line-up van regels etc. netjes voor elkaar. Mijn complimenten. Maar dit is toch wel een punt waar (imo) kritisch naar gekeken mag worden.

• Topic Starter Topic Starter
Maar dit is toch wel een punt waar (imo) kritisch naar gekeken mag worden.
Er zijn voor deelnemers 80 posts vereist waarvan 40 in 2010, veel strenger moet je het toch niet gaan maken denk ik. Niet/weinig posten is overigens niet hetzelfde als niet actief.

Kennen jullie PBS nog ? benieuwd of hij dit jaar weer gaat meedoen ;)

Ik vind gewoon dat je minimaal 5000 post moet hebben om mee te doen.:p

Doe je ook weer mee Ying Yang?

Ik denk dat ik ook wel mee ga doen(not sure yet), ook al zijn er wel een aantal brute deelnemers.

100kg bij 1.77 klinkt ook al aardig bruut!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven