Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje jammer dat je van zo'n wienand verder een jaar lang niks hoort en dan nu even langskomt om te 'cashen'.
De criteria zouden ook wel wat strenger mogen imo.

Zit er overigens aan te denken om de individuele votes onzichtbaar te maken, is dat gezeur mbt te laag of te hoog ook weer voorbij.
Hij komt nog steeds posts te kort, en vorige keer werd hij juist gediskwalificeerd door de criteria.Beetje jammer dat je van zo'n wienand verder een jaar lang niks hoort en dan nu even langskomt om te 'cashen'.
De criteria zouden ook wel wat strenger mogen imo.
Nee alleen voor mods zou het dan zijn.Kun je ook doen dat die alleen zichtbaar zijn voor degene waarop gestemd wordt?
Plus dat betekent dat mensen niet meer reacties kunnen geven? Want dat vond ik juist ook interessant aan de contest, dat mensen kritiek en commentaar geven (zowel negatief als positief) over je lichaam.
Dan mag ie zich eigenlijk pas inschrijven toch als hij aan de criteria voldoetHij komt nog steeds posts te kort, en vorige keer werd hij juist gediskwalificeerd door de criteria.

De criteria worden nagekeken bij aanvang van de wedstrijd.Dan mag ie zich eigenlijk pas inschrijven toch als hij aan de criteria voldoet![]()
Gaat natuurlijk nergens meer over om te gaan bepalen wat mensen wel of niet mogen geven. Waar leg je dan de grens? Wel 9 maar geen 10Dit hoort gewoon bij de vrijheid van stemmen. Het cijfer op het einde gaat echt niet drastisch veranderen door 1 fan die wat "teveel" geeft.
Zit er overigens aan te denken om de individuele votes onzichtbaar te maken, is dat gezeur mbt te laag of te hoog ook weer voorbij.
Ik denk dat je daar nu minder last van krijgt, omdat alleen leden met minstens 50 posts mogen stemmen. Dus niet zoveel kloontjes meerKan me nog wel herinneren dat Eric nog een 'cadeautje' had voor members die 1'en gaven vorige keer
Maybe next year.
Met deze regels althans, netjes gedaan![]()
Ik denk dat je daar nu minder last van krijgt, omdat alleen leden met minstens 50 posts mogen stemmen. Dus niet zoveel kloontjes meer
Er zijn voor deelnemers 80 posts vereist waarvan 40 in 2010, veel strenger moet je het toch niet gaan maken denk ik. Niet/weinig posten is overigens niet hetzelfde als niet actief.Maar dit is toch wel een punt waar (imo) kritisch naar gekeken mag worden.
Ik vind gewoon dat je minimaal 5000 post moet hebben om mee te doen.![]()