- Waardering
- 91
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff kijken of ik mee ga doenEn of ik mee mag doen? Maar denk het wel gezien ik een jaartje heb overgeslagen
![]()

Alsof strijden voor de 3e,4e,5e,6e etc geen rol speelt. Daar valt ook eer te halen, bovendien is dit vooral iets dat je voor de sport doet. En ook niet vergeten dat massa niet alles is, vorig jaar won ook iemand 2e plaats door betere foto's en lager vet% dan iemand met meer massa op 3eLaat iedereen zijn log maar vast sluiten dan, behalve die van jou en Wienand.![]()

dat is ook wel weer zo, wie weet maak ik wel een kans, doe jij ook mee xtreme?
Misschien Wienand er even op wijzen dat ie nog 37 posts moet maken, anders mag ie weer niet meedoen op laatste moment![]()
nieuwe regels toegevoegd voor het stemmen:
2. Regels bij het stemmen
- minimaal 30 dagen geleden geregistreerd zijn
- minimaal 50 posts geplaatst hebben
uiteraard gaat dit automatisch, dus niemand met minder dan 50 posts of 30 dagen registratie zal kunnen stemmen.
Nou idd! Weet nog de afgang van vorig jaar![COLOR="Silver"]
---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------
[/COLOR]
top!!!!!

Nu kunnen jij en Jeppe elkaar gewoon afwisselenMisschien wel een idee voor volgend jaar om de winner van het voorgaande jaar gewoon mee te laten doen. Ik denk eerlijk gezegd dat daar helemaal niemand op tegen is. Zijn zoveel goede fysieken op het forum dat je nooit met zekerheid kan zeggen wie er gaat winnen...

Als er nog wat meer/sterkere concurrentie komt is het wel een optie. Zo niet dan is het niet leuk meer als steeds dezelfden met prijzen gaan lopen.Misschien wel een idee voor volgend jaar om de winner van het voorgaande jaar gewoon mee te laten doen. Ik denk eerlijk gezegd dat daar helemaal niemand op tegen is. Zijn zoveel goede fysieken op het forum dat je nooit met zekerheid kan zeggen wie er gaat winnen...
Dat is onzin Daster. Hoeveel scheelde het vorig jaar of ik had van greg verloren? Zo goed als niks, meen iets van 0,01 punt.
Omdat jij k*tfoto's had, qua fysiek own je hem dikDat is onzin Daster. Hoeveel scheelde het vorig jaar of ik had van greg verloren? Zo goed als niks, meen iets van 0,01 punt.

Dan zit ik meer tijd achter de pc, dan in de sportschoolxd
Nee ik heb dit jaar ff een lichamelijke tegenslag gehad waardoor ik niet echt optimaal kan trainen.
Alsof strijden voor de 3e,4e,5e,6e etc geen rol speelt. Daar valt ook eer te halen, bovendien is dit vooral iets dat je voor de sport doet. En ook niet vergeten dat massa niet alles is, vorig jaar won ook iemand 2e plaats door betere foto's en lager vet% dan iemand met meer massa op 3e
@Jeppe: kijk alles goed na, je mag bijv. maar 1 amateur wedstrijd hebben gedaan.