MuscleMeat

* Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff kijken of ik mee ga doen :) En of ik mee mag doen? Maar denk het wel gezien ik een jaartje heb overgeslagen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Laat iedereen zijn log maar vast sluiten dan, behalve die van jou en Wienand.:D
Alsof strijden voor de 3e,4e,5e,6e etc geen rol speelt. Daar valt ook eer te halen, bovendien is dit vooral iets dat je voor de sport doet. En ook niet vergeten dat massa niet alles is, vorig jaar won ook iemand 2e plaats door betere foto's en lager vet% dan iemand met meer massa op 3e :)

@Jeppe: kijk alles goed na, je mag bijv. maar 1 amateur wedstrijd hebben gedaan.

Ja heb nog maar 1 gedaan :) dus denk wel dat ik voldoe aan alle regels. Moet alleen kijken hoe diep ik wil cutten :D

Misschien Wienand er even op wijzen dat ie nog 37 posts moet maken, anders mag ie weer niet meedoen op laatste moment :p

Nou idd! Weet nog de afgang van vorig jaar!

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

nieuwe regels toegevoegd voor het stemmen:

2. Regels bij het stemmen
  1. minimaal 30 dagen geleden geregistreerd zijn
  2. minimaal 50 posts geplaatst hebben

uiteraard gaat dit automatisch, dus niemand met minder dan 50 posts of 30 dagen registratie zal kunnen stemmen.

top!!!!!

Nou idd! Weet nog de afgang van vorig jaar![COLOR="Silver"]

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

[/COLOR]

top!!!!!

skinnie
Freaky Bodybuilder

Aangemeld: dec 2005
Leeftijd: 49
Geslacht: M
Stats: 1m88 145kg 17%

Re: Attentie deelnemers Foto Contest (mannen)

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Origineel gepost door Wienand
'k heb de foto's zondag laten maken zal ze ook snel opsturen!

je staat niet op de lijst
Deelnemerslijst Mannen

:)

Misschien wel een idee voor volgend jaar om de winner van het voorgaande jaar gewoon mee te laten doen. Ik denk eerlijk gezegd dat daar helemaal niemand op tegen is. Zijn zoveel goede fysieken op het forum dat je nooit met zekerheid kan zeggen wie er gaat winnen...

Misschien wel een idee voor volgend jaar om de winner van het voorgaande jaar gewoon mee te laten doen. Ik denk eerlijk gezegd dat daar helemaal niemand op tegen is. Zijn zoveel goede fysieken op het forum dat je nooit met zekerheid kan zeggen wie er gaat winnen...
Nu kunnen jij en Jeppe elkaar gewoon afwisselen :)

• Topic Starter Topic Starter
Als er nog wat meer/sterkere concurrentie komt is het wel een optie. Zo niet dan is het niet leuk meer als steeds dezelfden met prijzen gaan lopen.

Of je laat ze meedoen voor de eer. Geen prijs dat jaar dan te verdienen door diegene.

Ja foto's waren brak maargoed. Ik hoop dat er nog veel goede concurrenten zich snel gaan aanmelden..wie weet worden de regels dan aagepast :D

Anders voor de eer laten meedoen zoals mc chick zegt...is ook wel een idee toch?

Laatst bewerkt:
Mmmm is mssh wel interresant om mee te doen zijn toch wel mooie prijzen!
Kan niet zeggen of ik echt kans ga maken op de winst maargoed sta er iig niet slecht bij.
Ik kijk ff aan hoe me cut verloopt gaat het lkkr dan doe ik mee!
Kan ik ook me 70 cm wheels eens showe he he!

Alsof strijden voor de 3e,4e,5e,6e etc geen rol speelt. Daar valt ook eer te halen, bovendien is dit vooral iets dat je voor de sport doet. En ook niet vergeten dat massa niet alles is, vorig jaar won ook iemand 2e plaats door betere foto's en lager vet% dan iemand met meer massa op 3e :)

@Jeppe: kijk alles goed na, je mag bijv. maar 1 amateur wedstrijd hebben gedaan.

precies. Heb ook al een paar keer mee gedaan en ik vond het gewoon leuk om mee te doen. Vond dan een plek in de top 10 vaak al mooi. Als ik dit jaar mee doe hoop ik iig een top 10 te pakken maar dat zal nog zwaar worden.

toch al aardig wat mensen die mee doen meschien doe k ok wel mee :)

Leuke prijzen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven