XXL Nutrition

Aankondiging * Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste dag om je in te schrijven vandaag, dus snel zijn als je nog twijfelt!
 
Ik zie Rob s nog altijd niet in de lijst staan ... :(

Je moet hem gewoon laten meedoen , ook voor de prijzen . Het is toch veel leuker om te zien of iemand zijn titel kan behouden .

Jay Cutler doet dit jaar toch ook opnieuw mee met de Mr. Olympia.

Stel Jeppe / of iemand anders wint dit jaar , ik zou me geen echte winnaar voelen ...

En de prijzen zijn zeker een leuke bijkomstigheid , maar de eer lijkt me toch belangrijker . ;)

is al besproken hij doet niet mee
 
Interessant om me aan te melden. Ik was al benieuwd of op dit gebied wat gebeurd. Mijn eerste "virtuele" BB-wedstrijd.
 
Interessant om me aan te melden. Ik was al benieuwd of op dit gebied wat gebeurd. Mijn eerste "virtuele" BB-wedstrijd.
We kunnen je inschrijving helaas niet goedkeuren. Graag de voorwaarden grondig lezen alvorens je je aanmeldt.
 
pf lekker k*t, lekker gepland, ben de maanden mei, juni en juli off haha

Nou iedereen die mee doet in ieder geval veel succes, kijk wel mee vanaf de zijlijn
 
Heb net even gekeken en hij heeft ondertussen al 40 posts gemaakt in 2010, waarvan geen enkele in het gare hanenhok oid ;)

ow... jammer....
(stiekem mag ik hem niet maargoed daar ga ik niet over hebben)
 
Gvd =( Ik wou meedoen maar heb teweinig posts :(
 
Helaas knieblessure dus kan geen benen trainen. Volgend jaar doe ik zeker mee!
 
Waarom staat sniperx er nog niet bij : d
 
Bij deze zijn de inschrijvingen afgelopen. 37 deelnemers zijn het geworden wat toch wel een mooi aantal is. Ik hoop natuurlijk dat allen het volhouden tot eind juli!
 
Bij deze zijn de inschrijvingen afgelopen. 37 deelnemers zijn het geworden wat toch wel een mooi aantal is. Ik hoop natuurlijk dat allen het volhouden tot eind juli!

Er zijn 41 logs aangemaakt, vallen er een paar af of ?
 
Er zijn 41 logs aangemaakt, vallen er een paar af of ?
Ik heb 37 inschrijvingen ontvangen. Dan zijn er dus 4 die nog niet ingeschreven zijn, die moeten dat dan nog even doen om het officieel te maken.
 
Sjit ben ik net te laat.
 
sei volgend jaar ook een 40+ wedstijd inlassen..
Nu doe ik nie mee zunne.. den droge Jeppe etc terbij.. pff.. :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven