MuscleMeat

* Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil ook wel weer meedoen, maar zit laatste tijd niet zoveel meer op het forum. Plaats bijna geen post meer. Is dit een probleem?

Logje wil ik best wel gaan bijhouden.

ik weet niet of het al gevraagd is, maar van de twee verplichte foto's moet er dus een bdb of fdb shot zitten én een benen (incl. kuiten) shot...maar als je de kuiten goed in beeld wilt brengen, dan kost je dat een extra foto (tenzij je een hamstring foto maakt incl. kuiten), maar dan moet je nog een foto toevoegen voor je quads lijkt me - dat maakt dat je nog maar één foto over houdt voor een vrije pose - comprend?

Hehe, ik zie dat niemand van het pl hok mee doet.

Als ik zeg dat ik de goeiste ben mag ik dan de prijzen hebben?

Hierbij schrijf ik me in.

Binnu

• Topic Starter Topic Starter
En dat is nr 30, gaat hard dit jaar :)

Big-T kun je nog even op mijn post reageren - #123

• Topic Starter Topic Starter
ik weet niet of het al gevraagd is, maar van de twee verplichte foto's moet er dus een bdb of fdb shot zitten én een benen (incl. kuiten) shot...maar als je de kuiten goed in beeld wilt brengen, dan kost je dat een extra foto (tenzij je een hamstring foto maakt incl. kuiten), maar dan moet je nog een foto toevoegen voor je quads lijkt me - dat maakt dat je nog maar één foto over houdt voor een vrije pose - comprend?
Nee voor of achterkant benen één van beiden, met beiden ga je wel beter scoren.

Eventueel kan je benen erop zetten bij FDB/BDB dan spaar je een foto uit die je zelf kan invullen met vrije pose.

Het hangt er maar vanaf hoe je het wil doen, maar met 4 foto's kan je toch een vrij goed beeld geven lijkt mij. Zie het probleem dus niet zo?

oke - duidelijk

Bij deze heb ik me ingeschreven voor de contest.

damn 32 man......en een wat een niveau.......echt top!!!

Bam!

Ik zie Rob s nog altijd niet in de lijst staan ... :(

Je moet hem gewoon laten meedoen , ook voor de prijzen . Het is toch veel leuker om te zien of iemand zijn titel kan behouden .

Jay Cutler doet dit jaar toch ook opnieuw mee met de Mr. Olympia.

Stel Jeppe / of iemand anders wint dit jaar , ik zou me geen echte winnaar voelen ...

En de prijzen zijn zeker een leuke bijkomstigheid , maar de eer lijkt me toch belangrijker . ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven