- Waardering
- 127
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
Durf te wedden dat er minstens 10 zijn die op t laatste moment toch niet meedoen.![]()
hehe
, we zullen het wel zien..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Durf te wedden dat er minstens 10 zijn die op t laatste moment toch niet meedoen.![]()
, we zullen het wel zien..ik wil ook wel weer meedoen, maar zit laatste tijd niet zoveel meer op het forum. Plaats bijna geen post meer. Is dit een probleem?
Logje wil ik best wel gaan bijhouden.

Nee geen max. Zijn er overigens weer 29 nu. Nog 5 dagen en we sluiten de inschrijvingen.hebben we nog een max dan met het aantal deelnemers?
Nee voor of achterkant benen één van beiden, met beiden ga je wel beter scoren.ik weet niet of het al gevraagd is, maar van de twee verplichte foto's moet er dus een bdb of fdb shot zitten én een benen (incl. kuiten) shot...maar als je de kuiten goed in beeld wilt brengen, dan kost je dat een extra foto (tenzij je een hamstring foto maakt incl. kuiten), maar dan moet je nog een foto toevoegen voor je quads lijkt me - dat maakt dat je nog maar één foto over houdt voor een vrije pose - comprend?
Vergeet je niet om een log te starten?
Nee nee, komt goed, ik zal vandaag een aanmaken verdere info. volgt.