Fitness Seller

* Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar kan ik de foto's van vorig jaar bekijken, zo weet ik wat de concurentie vorig jaar was en of ik goed bezig ben

Met de vorige regels was grotendeels ook niets mis ;)

Verplichte poses zijn nieuw en we willen dus niet teveel ineens eisen. Lijkt me dat benen volledig + BDB/FDB voldoende beeld geven. Kuiten moeten samen met bovenbenen op één foto staan. Deelnemers mogen overigens ook full body pics gebruiken, in dat geval hoeven ze maar één verplichte pose te sturen i.p.v. twee.

Dus als je een fb stuurt (zoals bv in mijn gallerij) dan hoeft er geen bdb of fdb bij?

Als er nog wat meer/sterkere concurrentie komt is het wel een optie. Zo niet dan is het niet leuk meer als steeds dezelfden met prijzen gaan lopen.

En Big-T? Zover ik kan zien is er nu heel wat sterkere concurrentie tov vorig jaar...laat mij toch ook meedoen :D

Misschien toch verschillende klassementen maken?

erg mooi zo veel deelnemers:thumbs:

Durf te wedden dat er minstens 10 zijn die op t laatste moment toch niet meedoen. ;)

Iedereen succes gewenst dit jaar!! Ik hoop dat de lichtere jongens niet afhaken met zo'n line up dat zou jammer zijn.

Ik heb net big t gemailt, i'm in this year :D

****ing luxe prijzen hoor, wordt steeds beter!

Good luck boys.

Nee ik heb een maand of 2 geleden een hartinfarct gehad en een week in het ziekenhuis gelegen. Ze hebben me gedotterd en een stant geplaatst. Ik kan beter ff rustig aan doen, hoewel ik er zelf geen last van heb moet ik toch luisteren naar de artsen en mijn vrouw en gewoon kalm aan doen.

Iedereen succes gewenst dit jaar!! Ik hoop dat de lichtere jongens niet afhaken met zo'n line up dat zou jammer zijn.

Idd , je moet ergens beginnen hé ;)

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Wat mss ook een idee is een prijs voor de laatste plaats , zo worden er geen 2 of 3en gegeven :p

he dus als ik mij nu inschrijf heb ik langer de tijd???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven