Cios Fitness
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar geen spam/flood he, alleen serieuze reacties tellen

waar kan ik de foto's van vorig jaar bekijken, zo weet ik wat de concurentie vorig jaar was en of ik goed bezig ben

let vooral op de nr.16!!!
[Link niet meer beschikbaar]
Met de vorige regels was grotendeels ook niets mis
Verplichte poses zijn nieuw en we willen dus niet teveel ineens eisen. Lijkt me dat benen volledig + BDB/FDB voldoende beeld geven. Kuiten moeten samen met bovenbenen op één foto staan. Deelnemers mogen overigens ook full body pics gebruiken, in dat geval hoeven ze maar één verplichte pose te sturen i.p.v. twee.
Jawel, FDB OF BDB moet sowieso. Die mogen al dan niet FB zijn.Dus als je een fb stuurt (zoals bv in mijn gallerij) dan hoeft er geen bdb of fdb bij?
Als er nog wat meer/sterkere concurrentie komt is het wel een optie. Zo niet dan is het niet leuk meer als steeds dezelfden met prijzen gaan lopen.

Iedereen succes gewenst dit jaar!! Ik hoop dat de lichtere jongens niet afhaken met zo'n line up dat zou jammer zijn.
Durf te wedden dat er minstens 10 zijn die op t laatste moment toch niet meedoen.![]()
Nee ik heb een maand of 2 geleden een hartinfarct gehad en een week in het ziekenhuis gelegen. Ze hebben me gedotterd en een stant geplaatst. Ik kan beter ff rustig aan doen, hoewel ik er zelf geen last van heb moet ik toch luisteren naar de artsen en mijn vrouw en gewoon kalm aan doen.
Iedereen succes gewenst dit jaar!! Ik hoop dat de lichtere jongens niet afhaken met zo'n line up dat zou jammer zijn.