AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Marvin heeft een selectief leesvermogen, als je dat nog niet weet dan heb je nog nooit zijn log bezocht :D

Sorry mijn fout, laten we dit anders niet doen :(

:popcorn:

Let's do this for the eleventh time :D
Komen ze vast weer met dezelfde uitleg.

Feit blijft dat het regelement bij de mannen aan het eind nog is gewijzigd..wat bij de vrouwen volgens mij niet werd gedaan, daar was onderling stemmen ineens prima:roflol:

4137641-lets-get-ready-to-rustle.jpg

Feit blijft dat het regelement bij de mannen aan het eind nog is gewijzigd..wat bij de vrouwen volgens mij niet werd gedaan, daar was onderling stemmen ineens prima:roflol:

Maar het maakte voor de telling toch niet uit? En wie stemt er nou op zichzelf? :roflol: Kun je beter stemmen ronselen :dunno:

• Like
Waarderingen: Inb4

En dat lieve mensen komt omdat wij vrouwen niet zo kinderachtig aangelegd zijn:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Ineens zo'n behoefte om de contest te sluiten .. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat we dit jaar maar een contest doen zonder stemmen, en dat ik gewoon de winnaar bepaal.

Bereikbaar voor omkoping via PM :trollface:

Eigenlijk zou ik niet op die onzin moeten reageren. Ik heb die dag tot 0:00uur online gezeten..

En weet dat voor de aanpassingen en de 1 naar mij van de nummer 3 ik op 3 stond..

Dat klopt, maar er is toen net voor 0:00 nog gestemd op je concurrent (server tijd, correcte tijd) en toen ging je naar plaats 4. Ik heb om middernacht meteen het stemmen afgesloten en de gegevens meerdere malen gecheckt. Nadien heb ik alleen de stemmen van deelnemers verwijderd (wat eerder in je voordeel had gewerkt omdat een van de deelnemers minder sterren aan jou had gegeven), maar dit had geen effect op het eindresultaat omdat elke deelnemer op een andere had gestemd.

• Like
Waarderingen: Inb4

Correctie, die heb ik niet verwijderd omdat er bij de mannen geen effect was op het eindresultaat.

Bij een hoog stemmenaantal waarbij elke deelnemer een stem ontvangt van een ander is er vrijwel geen effect op de eindberekening. Je concurrent had nog net voor middernacht 2 stemmen van leden gekregen die voldeden aan de voorwaarden (registratie en postaantal).

Terug
Naar boven