- Waardering
- 8.339
Hebben we toen pas 10 keer gezegd hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weet ik, maar Marvin heeft al die posts waarschijnlijk gemist
Eigenlijk zou ik niet op die onzin moeten reageren. Ik heb die dag tot 0:00uur online gezeten..
Eigenlijk zou ik niet op die onzin moeten reageren. Ik heb die dag tot 0:00uur online gezeten..
En weet dat voor de aanpassingen en de 1 naar mij van de nummer 3 ik op 3 stond..

Komen ze vast weer met dezelfde uitleg.

Feit blijft dat het regelement bij de mannen aan het eind nog is gewijzigd..wat bij de vrouwen volgens mij niet werd gedaan, daar was onderling stemmen ineens prima![]()
Kun je beter stemmen ronselen 
Feit blijft dat het regelement bij de mannen aan het eind nog is gewijzigd..wat bij de vrouwen volgens mij niet werd gedaan, daar was onderling stemmen ineens prima![]()

Owh stop het, nu voel ik me schuldig

Owh stop het, nu voel ik me schuldig
Iemand nog goeie boeken gelezen?![]()
Ho ho..ik had het over onderling..niet op jezelfMaar het maakte voor de telling toch niet uit? En wie stemt er nou op zichzelf?Kun je beter stemmen ronselen
![]()

WhahahahahaEn dat lieve mensen komt omdat wij vrouwen niet zo kinderachtig aangelegd zijn![]()
En weet dat voor de aanpassingen en de 1 naar mij van de nummer 3 ik op 3 stond..