- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Qua fysiek minder op Justin Bieber lijken en meer op Jason momoa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zijn jullie bereid om daar dan middelen voor te nemen, anders heeft @Skatermarvin een flinke voorsprong op jullie![]()

Net zo fake natty als Marvin. Vol met stims stoppen maar geen aas prikken
29 juli ben ik jarig als ik er dan goed bij sta teken ik ervoor1 stim is genoeg hoor, snap niet waarom men er altijd zoveel verschillende stims op nahoud.
Zijn jullie bereid om daar dan middelen voor te nemen, anders heeft @Skatermarvin een flinke voorsprong op jullie![]()
Pm voordat het hele topic volstaat.Tja ik wil jullie best coachen hoor, maar voor niets gaat alleen de zon op he![]()
3e worden dus..

Stims everywere!!!Zijn jullie bereid om daar dan middelen voor te nemen, anders heeft @Skatermarvin een flinke voorsprong op jullie![]()
Heerlijk!Net zo fake natty als Marvin. Vol met stims stoppen maar geen aas prikken

Thanks voor de pics.Ik stuur je nog wel pics met ergens anders veins :$

Thanks voor de pics.
Stuk minder indrukwekkend dan je biceps...

Zelfspot is de beste spot..
Verder kun je als forumleiding natuurlijk wel zo knoeien met de puntentelling dat je eerste wordt![]()

Ik doen niet mee, ben bezig net zo dik als jou te worden.
Ik doen niet mee, ben bezig net zo dik als jou te worden.
Doei.
Maak je maar geen zorgen, de instellingen die ik verleden jaar nadien heb moeten aanpassen stel ik nu op voorhand in. Dus stemmen op jezelf en andere deelnemers is niet meer mogelijk. Ook worden andere leden uitgesloten die niet aan de andere voorwaarden voldoen (dit was al).
Maar zelfs toen na de aanpassingen was het resultaat hetzelfde omdat die enkele stemmen weinig invloed hadden op de berekening.
![]()