AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

• Topic Starter Topic Starter

PM me en dan regelen we iets met de stemmen.

980x.gif

Zijn jullie bereid om daar dan middelen voor te nemen, anders heeft @Skatermarvin een flinke voorsprong op jullie ;)

Tja ik wil jullie best coachen hoor, maar voor niets gaat alleen de zon op he :p

Slikken lukt wel. Gewoon thuis zeggen dat het multi vit is

Zelfspot is de beste spot..

Verder kun je als forumleiding natuurlijk wel zo knoeien met de puntentelling dat je eerste wordt:trollface:

Maak je maar geen zorgen, de instellingen die ik verleden jaar nadien heb moeten aanpassen stel ik nu op voorhand in. Dus stemmen op jezelf en andere deelnemers is niet meer mogelijk. Ook worden andere leden uitgesloten die niet aan de andere voorwaarden voldoen (dit was al).

Maar zelfs toen na de aanpassingen was het resultaat hetzelfde omdat die enkele stemmen weinig invloed hadden op de berekening.

:trollface:

Maak je maar geen zorgen, de instellingen die ik verleden jaar nadien heb moeten aanpassen stel ik nu op voorhand in. Dus stemmen op jezelf en andere deelnemers is niet meer mogelijk. Ook worden andere leden uitgesloten die niet aan de andere voorwaarden voldoen (dit was al).

Maar zelfs toen na de aanpassingen was het resultaat hetzelfde omdat die enkele stemmen weinig invloed hadden op de berekening.

:trollface:

@Skatermarvin :eek::eek::eek::eek::eek::eek::haar::haar::haar::haar::haar::nanner::nanner::nanner::bang::bang::bang:

:windup:

Terug
Naar boven