Ik doe wel lekker over een jaartje of 2 mee.. Meer massa eropZou nu niet kunnen opboksen tegen de kerels die nu mee doen.
Precies het zelfde, ik denk dat er weinig mee doen van onze leeftijd... (1995
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe wel lekker over een jaartje of 2 mee.. Meer massa eropZou nu niet kunnen opboksen tegen de kerels die nu mee doen.
)bij nader inzien. een beetje extra druk/motivatie kan ik best gebruiken.
i'm IN!

meedoenMet 20 jaar, 1m78, 84kg en 12%BF heeft het niet veel nut om mee te doen zeker?
Ben zwaar aan het twijfelen![]()

Zal er eens over nadenkenmeedoen
niks mis mee met je statts
werk naar de 9/10% en je bent af![]()
9% zou wel moeten lukken denk ik

Ah. ik heb dit hele topic over het hoofd gezien! De contest is al 5 mei begonnen en het is nu al 22 mei!
Ik ben trouwens 18 jaar, heb nog nooit me benen en kuiten getraint ( en afgelopen paar jaar nauwelijks gesport ) dus mijn benen stellen echt 0,00% voor
Alleen kan je ook winnen als je ecto naar super beachboy figuur gaat? Of moeten persee massa buff boys winnen?
Want ik vind het wel oneerlijk dat leden moeten stemmen, wss worden dat de massa mensen gekozen en niet de ''progressie''mensen. Jammer dat de sponsoren niet anoniem kiezen wie de winnaar is. En je hebt ook dat leden opelkaar gaan stemmen omdat leden elkaar beter kennen van het forum.
Maar als ik te horen krijg dat ik kans krijg om te winnen, ga ik me ook inschrijven.
Ik heb dus totaal geen benen en mijn bench press zit rond 60 kg. Maar als ik hard werk kan ik misschien wel naar 80kg bench press gaan of zelfs hoger.
Ik hoor wel of ik kans maak van iemand.
![]()
Kanshebben moet niet de enige reden zijn om in te schrijven,
het is ten eerste een leuke ervaring en kan je onderweg helpen je zwakkere punten aan te pakken waar je nu niet veel aandacht aan besteed.
zoals je zelf al zegt bp je nu 60 en kun je naar de 80 kg en miss wel hoger en de contest zal je alleen maar nogmeer motiveren het maximale uit jezelf te halen.
dus wacht niet en schrijf je in.
ik zal je zeker volgen!
Staar je nou niet blind op de prijzen...
De meeste die mee doen, doen dat voor de lol, plezier, fun, om dat ze het leuk vinden, en extra motivatie kunnen gebruiken.
Dat je zou kunnen winnen is alleen maar mooi meegenomen.
Misschien, misschien dat ik dan nog wel mee doe.
Het lijkt me leuk maar aangezien ik nog zoveel heb waar ik aan wil werken ben ik er nog niet helemaal over uitZou leuk zijn als er meer leeftijdgenoten mee deden zodat ik me daar een beetje mee zou kunnen vergelijken maar we zullen zien
![]()
25 al, begint op te schieten. Een minimum van 35 en liefst 40 zou mooi zijn, omdat er later vaak heel wat afvallen.