XXL Nutrition

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou graag ooit eens willen meedoen maar ik heb niet de beschikking over een camera :fuu:.

Volgende week maak ik ook een log aan denk ik, ben vanaf maandag ziek waardoor ik gewoon 8 kilo heb uitgescheten en niks heb kunnen eten :o Eerst even goed herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Zie PM Big T, update die lijst zodat ik een log kan beginne :D

Ingeschreven, en even een herinnering aan anderen dat je nog tot het einde van mei hebt om je in te schrijven. We hebben nog kandidaten nodig, dus zeker niet twijfelen als je denk aan deelname.

Zal voor mij nog wel een paar jaartjes duren :D
Ik ben juist nieuw op deze site, en wil dit jaar is kijken waar ze allemaal op letten enzo :p

dit is een topic voor inschrijvingen,
niet voor ik twijfel nog om me in te schrijven en weet dat ik het toch niet ga doen..

vind het jammer dat mensen twijfels hebben en niet mee doen
het is een leuke ervaring

gwoon inschrijven wat heb je te verliezen

dit is een topic voor inschrijvingen,
niet voor ik twijfel nog om me in te schrijven en weet dat ik het toch niet ga doen..

vind het jammer dat mensen twijfels hebben en niet mee doen
het is een leuke ervaring

gwoon inschrijven wat heb je te verliezen

Ja je hebt helemaal gelijk..daarom heb ik mezelf ook maar weer ingeschreven..
Dus mannen geen smoesjes:)
Echt t werkt heel motiverend..

Leuk, ik doe ook mee. Vanmiddag een logje openen.

• Topic Starter Topic Starter
Nog 10 dagen en we hebben 16 deelnemers. Zou graag naar de 30 gaan omdat er later vaak nog afvallen, dus vooral niet twijfelen als je motivatie zoekt in de cut!

Mja, kzou wel willen meedoen voor wat motivatie maar ben in juli 3 weken op reis. En op reis zijn = minder strikt eten en minder strikt trainen. En dat is nu juist hetgeen je moet doen in een cut :D

Ajj is el jammer,
Ik ben even unactive geweest.. Waardoor ik al een paar punten mis op de voorwaardelijst. Dit zijn weer strafpunten. Nja dan moet ik al een beest zijn om die ten goede te maken. En dat ben ik niet haha. Shittt

gruwelijk 100 euro beefjerky!

suc6 !!

Hmm ik twijfel nog steeds eigenlijk, maar mijn doelstelling zijn te weinig BB gerelateerd vrees ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven