MuscleMeat

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
@peanuthead en @yoshoba

ik ben ook 17, en wil misshcien ook meedoen, goed voor de motivatie denk ik!
en kunnen we onderling met zijn 3e ook kijken hoe we het doen als jonkies haha

Lijkt me wel leuk idd. we zouden dan wel een shitload commentaar op ons krijgen i.v.m. lack of muscles... :p

Ik ga nog enkele jaren ervaring op doen denk ik.

Laatst bewerkt:
Succes iedereen! :)

-Leon

God miljaar, wat een prijzen :D damn

• Topic Starter Topic Starter
Voor wie al ingeschreven is: jullie mogen al een log plaatsen.

Big T doet niet mee, dat zou niet eenrlijk zijn, dan heeft niemand een kans :(

We zien vaak dat mensen wat terughoudend zijn om zich in te schrijven omdat ze vrezen dat het niveau te hoog is voor hen. Wat ik daarover wil zeggen is dat de wedstrijd vooral moet gezien worden als een motivatie voor jezelf, een tool om jezelf juist naar een hoger niveau te brengen. De gemiddelde deelnemer in vorige wedstrijden is niet huge, dit is geen wedstrijd voor topatleten en wedstrijdjongens. Bovendien kan iemand die nog niet zo groot is heel wat punten scoren door gewoon een mooie prestatie neer te zetten voor zichzelf.

Dus doe het voor de sport, voor jezelf, voor de eer, voor de fun, en wie weet kan ook jij die top 3 halen. :)

:thumbs: En zo is het! Sluit je aan en doe mee. Het is leuk en een goede motivatie voor ons allen.

Een wedstrijd voor iedereen!:)

Ik kan wel meedoen voor del lol, maar ik ben sowieso de kleinste van de deelnemers dan :roflol: Voor mij nog een aantal jaartjes wachten.. :p

twijfel nog

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven