AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
2012 vergaat de wereld,
over 2 jaar heb je nix aan

Ik sta veel te opgeblazen op 31-07 nog, heeft dus weinig zin denk ik...Iedereen succes iig!

iedereen heel veel succes ga ga volgend jaar mee doen zit nu nog met me schouder

ik ga er nog even over nadenken. vorig jaar erg goed bevallen, maar wellicht is de timing dit jaar niet zo handig voor mij. als het ook maar een beetje kan zal ik mij alsnog inschrijven

Ga dit jaar niet mee doen, ik ben volgend jaar weer van de partij:D
edit: of het jaar daarop:p

Laatst bewerkt:
wil wel meedoen, maar post niet meer zoveel...

en zie dat er aardig wat grote jongens op het forum zitten tegenwoordig! Dus kans op een top5 zit er niet in...

Ja en nu is de top 3 in de even jaren Nightfly, Jelle en Verb, en de even jaren Rob S, en ik weet zo ff niet.

Ik snap het punt wel maar in de prijzen vallen doen de 'kleine' jongens toch niet. En voor een emmer whey moet je het sowieso niet doen vind ik, je doet dit toch echt voor de ervaring zou ik denken. En anders zou ik gewoon alle prijzen uitsmeren over de 1e 8 posities ofzo. 100 euro beef jerkey, als je toch op de 1e plek een emmer whey en creatine wint, prima toch. Ik vind die prijzen sowieso war aan de grote kant, zeker als je weet dan om het jaar dezelfde gasten hem mee nemen. Meer deelnemers heeft echt veel meer toegevoegde waarde. Iedereen moet lekker mee doen, de grote jongens knokken voor de 1e plek, is voor anderen ook tof om te zien en ik wil dit jaar Rob S en Nightfly en Jelle wel zien knallen voor de 1e plek. Nu pakt Rob S hem toch, dat is toch ook geen wedstrijd?

Ja Jelle kan natuurlijk dit jaar dan wel mee doen, maar nog, ik vind het tochbeetje een raar systeem dat alleen de winnaar niet mee kan draaien.

Juist

haha
rob s, muaybopran, nu seeker nog ff en lean;)

Zou wel tof zijn als Lean en Seeker ook meededen ja. Dus, als jullie dit lezen, gewoon inschrijven ;). Vooral Seeker...want die was toch flink aan het cutten meen ik ergens gelezen te hebben.

Zou wel tof zijn als Lean en Seeker ook meededen ja. Dus, als jullie dit lezen, gewoon inschrijven ;). Vooral Seeker...want die was toch flink aan het cutten meen ik ergens gelezen te hebben.
Een man met zonnebril en in een lange regenjas vertelde me dat seeker nu ecto is.

wil wel meedoen, maar post niet meer zoveel...

en zie dat er aardig wat grote jongens op het forum zitten tegenwoordig! Dus kans op een top5 zit er niet in...

Meedoen! Hoe beter het gezelschap, hoe mooier als je toch redelijk hoog weet te plaatsen :)

@peanuthead en @yoshoba

ik ben ook 17, en wil misshcien ook meedoen, goed voor de motivatie denk ik!
en kunnen we onderling met zijn 3e ook kijken hoe we het doen als jonkies haha

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven