Ja en nu is de top 3 in de even jaren Nightfly, Jelle en Verb, en de even jaren Rob S, en ik weet zo ff niet.
Ik snap het punt wel maar in de prijzen vallen doen de 'kleine' jongens toch niet. En voor een emmer whey moet je het sowieso niet doen vind ik, je doet dit toch echt voor de ervaring zou ik denken. En anders zou ik gewoon alle prijzen uitsmeren over de 1e 8 posities ofzo. 100 euro beef jerkey, als je toch op de 1e plek een emmer whey en creatine wint, prima toch. Ik vind die prijzen sowieso war aan de grote kant, zeker als je weet dan om het jaar dezelfde gasten hem mee nemen. Meer deelnemers heeft echt veel meer toegevoegde waarde. Iedereen moet lekker mee doen, de grote jongens knokken voor de 1e plek, is voor anderen ook tof om te zien en ik wil dit jaar Rob S en Nightfly en Jelle wel zien knallen voor de 1e plek. Nu pakt Rob S hem toch, dat is toch ook geen wedstrijd?
Ja Jelle kan natuurlijk dit jaar dan wel mee doen, maar nog, ik vind het tochbeetje een raar systeem dat alleen de winnaar niet mee kan draaien.