MuscleMeat

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is zondag. Ik vergeef je! :D

[Link niet meer beschikbaar]

-Leon

Haha, die had ik wel gezien Leon. ;)

Ik bedoelde dat ik het jammer vindt dat de forum leiding alweer geen vrouwen contest georganiseerd heeft. Zoveel moeite lijkt me dat niet, en jullie sponsorde vorig jaar ook al, dus dat kunnen geen redenen zijn! Ik vindt het gewoon kinderachtig dat er niet net als bij de mannen een ''officiële'' contest voor georganiseerd is.

Ik doe mee!!

• Topic Starter Topic Starter

Ik bedoelde dat ik het jammer vindt dat de forum leiding alweer geen vrouwen contest georganiseerd heeft. Zoveel moeite lijkt me dat niet, en jullie sponsorde vorig jaar ook al, dus dat kunnen geen redenen zijn! Ik vindt het gewoon kinderachtig dat er niet net als bij de mannen een ''officiële'' contest voor georganiseerd is.
Het is wel degelijk een officiële contest, alleen niet door mij georganiseerd. Ik zet overigens wel de galerij op voor de vrouwen. Voor de rest is het net hetzelfde, dus je commentaar is ongegrond.

Het is wel degelijk een officiële contest, alleen niet door mij georganiseerd. Ik zet overigens wel de galerij op voor de vrouwen. Voor de rest is het net hetzelfde, dus je commentaar is ongegrond.

Waarom doe jij het dan niet organiseren voor de vrouwen?

ik wil wel meedoen dit jaar maar heb nog niet genoeg posts, mag ik me nu inschrijven en dan mijn log bijhouden en zo tot 80+ post gaan? of moet ik eerst 80 posts hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Succes allemaal, vooral voor de beginners die toch besluiten mee te doen.:thumbs:

• Like
Waarderingen: Sue
Ik doe mee dit jaar, wat zijn de vereisten voor het log?

Ik dacht vorig jaar als eens mee te doen, maar toen toch nog eens uitgesteld.

Ben nu niet meteen het meest actieve lid op dbb ook...
Heb ik op dit moment al genoeg posts?

neen

Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2011

Laatst bewerkt:

Als je een log opent en wat trainingen post zit je meteen aan 40 posts.

Tyl is zeer behulpzaam geweest met deze contest. Vergeet niet dat hij erg druk is, dus wij van Body En Fitshop zijn al blij met de gratis elite-memberships voor de top 3 en de galerijen voor de dames. :)

Ik hoop dat het een succes word.

-Leon

Tyl is zeer behulpzaam geweest met deze contest. Vergeet niet dat hij erg druk is, dus wij van Body En Fitshop zijn al blij met de gratis elite-memberships voor de top 3 en de galerijen voor de dames. :)

Ik hoop dat het een succes word.

-Leon

Zeker weten, dat is het ieder jaar geworden dus ook dit jaar twijfel ik daar niet aan! :)

Goed ook dat jij de vrouwen contest voor je rekening neemt. :thumbs:

• Like
Waarderingen: B&F
Ff post count opkrikken, van het weekend foto's maken en dan doe ik ook mee. 106kg@ 22% wie doet er mee in de endo klasse? xD

Als Seeker mee doet,
dan hoeft niemand zich meer in te schrijven die voor de prijzen gaat,

Wel vette contest, ik volg!

Als Seeker mee doet,
dan hoeft niemand zich meer in te schrijven die voor de prijzen gaat,

Wel vette contest, ik volg!

Hoezo? Seeker heeft goede ub, maar hij kan door blessure zijn lb niet goed trainen dus is wat uit verhouding. Mensen kijken ook naar het totaalplaatje

oo zo,

Ga jij niet mee doen:P?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven