Cnctema
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Seeker mee doet,
dan hoeft niemand zich meer in te schrijven die voor de prijzen gaat,
Wel vette contest, ik volg!

Nee, wedstrijd is zoals gezegd echt om in je beste shape te komen en dat wil zeggen cutten.mag je trouwens ook een logje openen als je bulkt?
zo ja, dan wil ik ook wel mee doen![]()
Nee, wedstrijd is zoals gezegd echt om in je beste shape te komen en dat wil zeggen cutten.
Mwuah, als je al heel droog staat heb je niet tot augustus nodig om te cutten..![]()
Toch wel. Spreekt voor zich dacht ik zo.Nee serieus, dat je moet cutten is toch geen verplichting?
Dus je gaat iemand 2 maanden een log laten bijhouden om niets te doen en daarna even de prijzen binnen te rijven, terwijl de anderen door bloed zweet en tranen gaan en helemaal niets bereiken. En dat vind je wel eerlijk?Ben ik het niet helemaal mee eens, maargoed. Iemand als Muayboran die nu al op ca 5% vet zit en dus al ''wedstrijdklaar'' is wordt dus gediskwalifeerd wanneer hij mee zou willen doen? Lijkt me niet echt eerlijk.
Dat bepalen de leden die stemmen op de foto's. Mijn reactie ging er gewoon over dat de wedstrijd zich niet richt naar mensen die nu al wedstrijdklaar zijn.dan snap ik idd ook de opzet van de competitie niet zo goed. Word er gezien naar wie het meeste vooruitgang boekt, of wie het beste fysiek heeft
Je begrijpt het niet, we horen deze kritiek elk jaar en telkens moeten we weer uitleggen hoe deze contest werkt en waarom we het doen zoals we het doen. De foto contest gaat niet alleen over progressie, maar het is er wel een onderdeel van.Naar mijn mening gaat het om het eindresultaat. Jay is ook niet voor de 4e keer Mister O geworden omdat zijn progressie zo goed is. Hij heeft gewonnen vanwege zijn fysiek.
Ook de meeste stemmers van deze contest zullen puur en alleen oordelen op fysiek. Maar goed, ik weet dat onze opbouwende kritiek verder geen invloed heeft op de contest, dus hier houdt ik het bij.
, maar dat zou dus beteken dat mijn progressie van de afgelopen tijd niet gemeten word, maar alleen de progressie in die laatste 2 maanden, die progressie zal zowiezo minder zijn, omdat ik voor mezelf al aardig ver ben.Nu al op een laag vetpercentage staan met veel spiermassa en dat 2,5 maand kunnen vasthouden is ook een prestatie en vergt super veel discipline! Dus ik begrijp niet helemaal waarom je dan gediskwalificeerd wordt.
Doet mack10 mee? Wil wel eens zien hoe die gozer er bij staat.