AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
0_o

Sta nu ook in het lijstje van deelnemers :). Ik ben net klaar met bulken en was al van plan om te gaan cutten, wat is dan een mooiere motivatie dan deze wedstrijd :D.

Blogje volgt binnenkort en tevens wat foto's.

mag je trouwens ook een logje openen als je bulkt?
zo ja, dan wil ik ook wel mee doen:)

Nee, wedstrijd is zoals gezegd echt om in je beste shape te komen en dat wil zeggen cutten.

Mwuah, als je al heel droog staat heb je niet tot augustus nodig om te cutten.. :)

Nee serieus, dat je moet cutten is toch geen verplichting?

• Topic Starter Topic Starter
Mwuah, als je al heel droog staat heb je niet tot augustus nodig om te cutten.. :)

Dat is niet de bedoeling. Je moet dus een log starten en er moet een duidelijke vooruitgang zijn. Anders kan iemand helemaal niets doen en toch winnen, nogal logisch dat zo iemand direct gediskwalificeerd wordt. We zullen dit goed in de gaten houden.

Nee serieus, dat je moet cutten is toch geen verplichting?
Toch wel. Spreekt voor zich dacht ik zo.

Ben ik het niet helemaal mee eens, maargoed. Iemand als Muayboran die nu al op ca 5% vet zit en dus al ''wedstrijdklaar'' is wordt dus gediskwalifeerd wanneer hij mee zou willen doen? Lijkt me niet echt eerlijk.

Ben ik het niet helemaal mee eens, maargoed. Iemand als Muayboran die nu al op ca 5% vet zit en dus al ''wedstrijdklaar'' is wordt dus gediskwalifeerd wanneer hij mee zou willen doen? Lijkt me niet echt eerlijk.
Dus je gaat iemand 2 maanden een log laten bijhouden om niets te doen en daarna even de prijzen binnen te rijven, terwijl de anderen door bloed zweet en tranen gaan en helemaal niets bereiken. En dat vind je wel eerlijk?

Dit is een wedstrijd om mensen te motiveren en iets te doen bereiken, dit is géén wedstrijd voor mensen die nu al klaar zijn om op het podium te stappen.

dan snap ik idd ook de opzet van de competitie niet zo goed. Word er gezien naar wie het meeste vooruitgang boekt, of wie het beste fysiek heeft

dan snap ik idd ook de opzet van de competitie niet zo goed. Word er gezien naar wie het meeste vooruitgang boekt, of wie het beste fysiek heeft
Dat bepalen de leden die stemmen op de foto's. Mijn reactie ging er gewoon over dat de wedstrijd zich niet richt naar mensen die nu al wedstrijdklaar zijn.

Naar mijn mening gaat het om het eindresultaat. Jay is ook niet voor de 4e keer Mister O geworden omdat zijn progressie zo goed is. Hij heeft gewonnen vanwege zijn fysiek.

Ook de meeste stemmers van deze contest zullen puur en alleen oordelen op fysiek. Maar goed, ik weet dat onze opbouwende kritiek verder geen invloed heeft op de contest, dus hier houdt ik het bij.

Naar mijn mening gaat het om het eindresultaat. Jay is ook niet voor de 4e keer Mister O geworden omdat zijn progressie zo goed is. Hij heeft gewonnen vanwege zijn fysiek.

Ook de meeste stemmers van deze contest zullen puur en alleen oordelen op fysiek. Maar goed, ik weet dat onze opbouwende kritiek verder geen invloed heeft op de contest, dus hier houdt ik het bij.
Je begrijpt het niet, we horen deze kritiek elk jaar en telkens moeten we weer uitleggen hoe deze contest werkt en waarom we het doen zoals we het doen. De foto contest gaat niet alleen over progressie, maar het is er wel een onderdeel van.

Het feit dat we vragen om een log te plaatsen heeft natuurlijk een goede reden. Het feit dat we geen deelnemers aanvaarden die meer dan één wedstrijd hebben gedaan heeft een goede reden. Je vergelijking met een prof BB is daarom totaal irrelevant. Dit is geen IFBB wedstrijd en dit is geen wedstrijd om de beste BB van Nederland of België te laten winnen.

De huidige regels werken al twee jaar prima en zijn juist het gevolg van opbouwende kritiek.

Ik ben bijv. al een tijdje bezig met de cut om gewoon goed de zomer in te gaan:P, maar dat zou dus beteken dat mijn progressie van de afgelopen tijd niet gemeten word, maar alleen de progressie in die laatste 2 maanden, die progressie zal zowiezo minder zijn, omdat ik voor mezelf al aardig ver ben.

Dus dan word er net zoals bij sommige andere gewoon op het fysiek, resultaat beoordeeld.

Jezus, die prijzen zijn echt mooi ! Ik ga wel cutten voor de zomer maar heb totaal geen bb ervaring, twijfel twijfel

Doet mack10 mee? Wil wel eens zien hoe die gozer er bij staat.

no offence, maar elk jaar dat gezeik over 'op basis van wat' mensen moeten stemmen - dat doet toch iedereen voor zichzelf uiteindelijk en is toch niet te controleren. juist omdat iedereen op basis van iets anders stemt kunnen sommige members op een leuke plek eindigen, maar uiteindelijk zullen de drie grootste en droogste buffels er terecht met de prijzen vandoor gaan.

Nu al op een laag vetpercentage staan met veel spiermassa en dat 2,5 maand kunnen vasthouden is ook een prestatie en vergt super veel discipline! Dus ik begrijp niet helemaal waarom je dan gediskwalificeerd wordt.

Nu al op een laag vetpercentage staan met veel spiermassa en dat 2,5 maand kunnen vasthouden is ook een prestatie en vergt super veel discipline! Dus ik begrijp niet helemaal waarom je dan gediskwalificeerd wordt.

"Deze wedstrijd heeft vooral als doel om DBB leden te motiveren bij het cutten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven