MuscleMeat

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien dat ik over een paar jaar ooit mee doe. Succes aan iedereen die wel mee doet = ]
Leuke prijzen van de boardsponsoren btw!

mooie prijzen! :)

Haha :)

respect voor de sponsors. Wat een big spenders :D

Ja binnen 2 jaar ook :p Sta zowat kansloos tegen die mannen :(

heren niet zo terughoudend doen
2 jaar geleden heb ik ook mee gedaan (werd 11e) zie [Link niet meer beschikbaar] en je doet het echt voor je zelf.
Ook al kom je niet in de top 3 je zal toch een beste prestatie leveren en waarschijnlijk in de shape van je leven (tot nu toe) komen.
Het is echt leuk en ik heb ook veel leuke reacties gekregen
DOEN DUS

heren niet zo terughoudend doen
2 jaar geleden heb ik ook mee gedaan (werd 11e) zie [Link niet meer beschikbaar] en je doet het echt voor je zelf.
Ook al kom je niet in de top 3 je zal toch een beste prestatie leveren en waarschijnlijk in de shape van je leven (tot nu toe) komen.
Het is echt leuk en ik heb ook veel leuke reacties gekregen
DOEN DUS

Jij hebt dan ook een nette fysiek voor je leeftijd! ;)

ik zou mee doen als ik trainingschema niet zo slecht was, mn voeding beter, en ik meer massa had... haha

Dikke prijzen, succes allemaal :)

Heel veel succes aan iedereen die mee gaat doen!

zit er toch aan te denken om mee te doen, heb fotos van vorig jaar gezien die er misschien net zo bij stonden als ik.
Iemand opinies?

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen mag meedoen, maar deelnemers moeten wel aan de voorwaarden voldoen, o.a. gaan cutten en daar een log over bijhouden is een vereiste. :)

Na vorig jaar had ik toch wel verwacht dat er ook voor vrouwen een georganiseerde contest zou komen. Valt me tegen..

dit jaar niet denk ik
BF is gewoon te hoog 18% op dit moment, en ik zou toch wel rond de 10 % willen liggen als ik mee zou doen misschien volgens jaar.

maar succes voor degene die wel meedoen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven