Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2014 - Gesponsord door XXL Nutrition, Bodyenfitshop.nl, Sportfoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
This fatty is in, ga nooit zo in shape zijn als andere mensen hier maar goede stok achter de deur!

Twijfel nog om mee te doen. Zou wel extra motivatie zijn om cut nog 2 maand extra vol te houden.

Eerst zien om 80 posts te halen. Weer eentje bij ;-)

ik twijfel .. :)

I'm in!

Nice, ik heb nog niet echt het lichaam om nog mee te doen maar ik ga het zeker weten volgen :).

• Topic Starter Topic Starter
Brb bulken tot 2015, tis alleen voor cutten toch?

Is het mogelijk dat ik ook mee kan doen? Heb geen 80 posts maar heb 2 accounts gehad (isisrufus) (sebastiaan1993) beide zelf op aanvraag laten verwijderen lid sins 2011/5k post.

why laten verwijderen?

Brb bulken tot 2015, tis alleen voor cutten toch?

Gaat er om wie de meeste vooruitgang maakt en/of het beste fysiek heeft. Als jij dat met bulken denkt te halen, moet je lekker bulken ;)

Denk dat ik dit jaar maar is mee doe!

Ik ben momenteel in de Cut bezig en denk dat ik ter ondersteuning/motivatie maar eens mee ga doen met deze contest! Ben al wat procentjes gezakt (jammer genoeg geen foto's met datum van) maar zal in deze dagen eens wat schieten en een log openen. Daarbij ishet doel om onder de 10% te gaan dus heb nog een weg te gaan. Ik zou zeggen, Dutchbodybuilding contest 2014 is on!

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

oja, en ik moet nog even aan de 40 post's dit jaar komen... :-)

Count me in.
Na lang niets gedaan te hebben en er ondanks de job terug zin in heb gekregen is dit mijn perfecte motivatie "for my body transformation"
Donderdag ben ik vrij en open ik mijn topic!

Ik wil ook wel meedoen maar kan iemand mij uitleg geven over een log en dergelijke...
ik voel me namelijk nog altijd compleet leek op het gebied van fora...

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Is dit toevallig aangepast?

Zo ja, klopt dit dan wel?

Ik zie trouwens dat ik de 80 posts bereikt heb, ik doe mee.

hoe kan je zien hoeveel posts je bereikt hebt?

en dien je elke training te registreren in zo'n log???! (zoja, hoe doe je dat dan? moet je met pen en papier gaan trainen? :D )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven