AndroidHealthClinic

DBB Fotowedstrijd 2014 - Gesponsord door XXL Nutrition, Bodyenfitshop.nl, Sportfood.nl

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Na al het zware trainen, het toegewijd eten, en veel bloed, zweet en tranen om dat droge fysiek te behalen, zijn de deelnemers klaar om zich te presenteren. Ma.w. : de wedstrijd is begonnen! :)

Je kan je score voor elke deelnemer hier geven: https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/contest-2014.17/ (klik op de sterretjes)

Zoals in het reglement al gezegd kan je alleen stemmen als je meer dan 50 posts geplaatst hebt en langer dan 30 dagen geregistreerd bent op het forum.
 
Staan een paar goede resultaten tussen! :thumbs:
 
Toch wel de slechtste DBB contest van alle jaren volgens mij. Amper deelnemers (om over het niveau nog maar te zwijgen), zeer weinig reacties en ook een stuk minder views
 
Toch wel de slechtste DBB contest van alle jaren volgens mij. Amper deelnemers (om over het niveau nog maar te zwijgen), zeer weinig reacties en ook een stuk minder views

Waar zijn jouw foto's?
 
Volgens jaar beter, doe ik ook mee.
 
Ik denk dat daar juist een correlatie tussen zit.
Ook jij hebt dit niet als een echte wedstrijd beschouwd. Je geeft zelf al aan dat je ''echte'' cut nu pas gaat beginnen.

Maar ik ben er zelf ook mede schuldig aan, ik had geen zin meer dus besloot te stoppen met de wedstrijd.
 
Hey admins, als je naar de views kijkt van de deelnemers dan zie je dat bv. ik 3x minder views heb dan bv. de winnaar. Misschien een idee om de volgende editie een systeem te maken dat je elke deelnemer moet viewen en moet stemmen alvorens de stemming in orde is?
 
Hey admins, als je naar de views kijkt van de deelnemers dan zie je dat bv. ik 3x minder views heb dan bv. de winnaar. Misschien een idee om de volgende editie een systeem te maken dat je elke deelnemer moet viewen en moet stemmen alvorens de stemming in orde is?

Goed idee dit
 
Hey admins, als je naar de views kijkt van de deelnemers dan zie je dat bv. ik 3x minder views heb dan bv. de winnaar. Misschien een idee om de volgende editie een systeem te maken dat je elke deelnemer moet viewen en moet stemmen alvorens de stemming in orde is?

Agree
 
Hey admins, als je naar de views kijkt van de deelnemers dan zie je dat bv. ik 3x minder views heb dan bv. de winnaar. Misschien een idee om de volgende editie een systeem te maken dat je elke deelnemer moet viewen en moet stemmen alvorens de stemming in orde is?

Dit. De deelnemers met lagere scores worden totaal ondergesneeuwd.
 
En ook dat je jezelf geen stem kan geven. ;)
 
En ook dat je jezelf geen stem kan geven. ;)

Beter om gewoon alle cijfers weer te geven onder de foto die gegeven zijn. Dan is vriendjespolitiek ook makkelijker tegen te gaan.

Alle fotos weergeven voordat er gestemd mag worden is niet echt een optie denk ik..
Dan gaat niemand meer stemmen omdat het veel te lang duurt.

En hoe programmeer je zoiets
 
Beter om gewoon alle cijfers weer te geven onder de foto die gegeven zijn. Dan is vriendjespolitiek ook makkelijker tegen te gaan.

Alle fotos weergeven voordat er gestemd mag worden is niet echt een optie denk ik..
Dan gaat niemand meer stemmen omdat het veel te lang duurt.

En hoe programmeer je zoiets

Zo is het jaren geweest.

Ik denk dat je het beste de scores verborgen kunt houden tijdens de stemming.
Pas bij de uitslag de scores weergeven.
 
Beter om gewoon alle cijfers weer te geven onder de foto die gegeven zijn. Dan is vriendjespolitiek ook makkelijker tegen te gaan.

Alle fotos weergeven voordat er gestemd mag worden is niet echt een optie denk ik..
Dan gaat niemand meer stemmen omdat het veel te lang duurt.

En hoe programmeer je zoiets

zijn er genoeg die hier wat voor kunnen schrijven.
 
Beter om gewoon alle cijfers weer te geven onder de foto die gegeven zijn. Dan is vriendjespolitiek ook makkelijker tegen te gaan.

Alle fotos weergeven voordat er gestemd mag worden is niet echt een optie denk ik..
Dan gaat niemand meer stemmen omdat het veel te lang duurt.

En hoe programmeer je zoiets

Goed idee. Nu kunnen mensen lage cijfers geven puur omdat het anoniem is en je het dus niet direct kan zien.
Of gewoon vóórdat je kan stemmen, een comment plaatsen. Zo kan je direct zien wat degene gestemd heeft.
 
Ja inderdaad, heb gewoon elke foto bekeken en gestemd. Motiveert mensen tenminste ook om deel te nemen.
 
wanneer is de definitieve uitslag eigenlijk? ;)
 
Ben ik ook benieuwd naar
 
wanneer is de definitieve uitslag eigenlijk? ;)

Gezien de toestand van Big T is het even afwachten op de uitslag, hij heeft ook al even niet in zijn log gepost.

Laatste post in zijn log ging ook over dat hij met koorts zat...even afwachten dus!
 
Back
Naar boven