Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2014 - Gesponsord door XXL Nutrition, Bodyenfitshop.nl, Sportfoo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook wel meedoen maar kan iemand mij uitleg geven over een log en dergelijke...
ik voel me namelijk nog altijd compleet leek op het gebied van fora...

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

hoe kan je zien hoeveel posts je bereikt hebt?

en dien je elke training te registreren in zo'n log???! (zoja, hoe doe je dat dan? moet je met pen en papier gaan trainen? :D )

Links onder bij je avatar staat het.

Ja dat zou je kunnen doen, ik doe het ook of je onthoud het maar dan kan je sneller dingen vergeten

Ik wil ook wel meedoen maar kan iemand mij uitleg geven over een log en dergelijke...
ik voel me namelijk nog altijd compleet leek op het gebied van fora...

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

hoe kan je zien hoeveel posts je bereikt hebt?

en dien je elke training te registreren in zo'n log???! (zoja, hoe doe je dat dan? moet je met pen en papier gaan trainen? :D )

je hebt bijna 300 posts, dus meer dan genoeg.
Trainingen kan je onthouden. Als je met je telefoon traint kan je het daar op bijhouden

voor de 21e ga ik dit jaar niet redden. word dit volgend jaar ook gehouden?

Nou ik feliciteer hierbij alvast degene die nu eerste wordt aangezien ikzelf weer eens te laat ben om mee te doen.

In. Heb nog wat goed te maken met vorig jaar. Alleen log updaten wordt een probleem ivm tijd, maar doe mn best.

• Topic Starter Topic Starter
10 deelnemers tot nu toe, dat moet beter kunnen. Denk aan de prijzen en wat je er van leert!

Stuur de inschrijving wel via PM want hier lees ik niet altijd en is ook niet officieel.

• Topic Starter Topic Starter
ik zag ook al 12 logjes dus denk dat nog niet iedereen heeft gepmt...

Wel even doen dan want dit staat duidelijk in de regels, die men echt goed moet lezen en begrijpen.

We zouden graag met meer dan 20 deelnemers starten, twijfelaars moedig ik aan om gewoon mee te doen. De kansen liggen open met huidige lijst.

I'm in. :thumbup: Morgen open ik mijn contest log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven